Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 13122 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 4
« Gepost op: 24-03-2005, 13:29:24 »
Jaja, aflevering vier... wat vond je ervan!  :D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 24-03-2005, 13:55:18 »
hehe beetje vroeg gepost maar goed  :) we gaan het straks zien!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 24-03-2005, 14:28:05 »
 ;D ::tandpastasmiley:: Hij was erg leuk hem m alleen nog niet gezien. Maar ik heb er al wel veel zin aan hopen dat het leuk word vanavond met Oscar  ::tandpastasmiley:: ik vraag me af wat er nu weer gaat gebeuren.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 24-03-2005, 20:13:49 »
Hopelijk wordt Oscar weer de Farmlijder ehh... ik bedoel Farmleider

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 24-03-2005, 20:48:00 »
Precies zoals ik al dacht.... het gaat weer veranderen, en terecht  :) vooral ook de reactie van Peyman  ::ok:: heel goed.
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 24-03-2005, 21:16:59 »
ik hoop dat ze na deze week met matthijs de hard werkende mensen eens gaan waarderen
en door hebben dat het geen vakantie kamp is
en je ieder week steeds meer gaat moeten doen met steeds minder mensen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 24-03-2005, 21:49:57 »
Ik vrees voor het verlies van Oscar  :\'(

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 24-03-2005, 21:52:37 »
volgens mij blijft oscar er nog wel wat weken in
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2005, 21:53:31 »
Ik vrees voor het verlies van Oscar  :\'(

Me to  :-[
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2005, 22:09:52 »
Maar mijn vermoeden is fout  :D... Oscar blijft!  :D

Verder best een mooie aflevering, met wat meer dingen op de boerderij en niet alleen maar dingen over de ruzie tussen Oscar en de span! ik geef Oscar veel kans!  ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2005, 22:12:31 »
dit vond ik nou wel weer een leuke aflevering  ::jaja:: ik dacht ff dat Nico winde maar ja het is Oscar geworden ik heb er geen probleem mee hij doet zijn best en blijft zijn best doen en daar heb ik veel bewondering voor ik zeg ga zo door Oscar want daar kom je heel ver meej  ::ok:: ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 24-03-2005, 22:15:08 »
Ik vond het een rotaflevering. Met zijn allen tegen Oscar, die het tot overmaat nog niet eens doorheeft en denkt dat er maar een paar tegen hem zijn.
En dan het duel waarin ze allemaal Nicolette aanmoedigen en hem gewoon aanmoedigen tot loslaten (Mieke). Daar word ik dus gewoon misselijk van.
Ik had geen voorkeur en vond ze allebei tof. Nicolette vond ik super, zoals ze haar taken deed op de farm en zich ook realiseerde dat dit gedaan moest worden ipv zoals de rest van de jongeren op een vakantiekamp waande.
Maar om gewoon rotweg tijdens een duel zo lullig te doen... daar kan ik niet aan uit.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 24-03-2005, 22:22:20 »
Vond deze afl. idd weer wat beter.
Toch blijf ik moeite hebben me het knip en plak werk van de regie en dat gene wat ze ons laten zien.
Net of wij op een "soap" zitten te wachten...
Er zitten nu 13 mensen in de groep, waarbij het net lijkt of het ongeveer 10 tegen 1 is, en waarmee ik met alle 10 moeite heb, tenminste, zo lijkt het... niets is wat het lijkt toch ??
Als het wel zo is, is het triest gesteld met de mensheid...
zelfs Gijs leek zich te ergeren aan Mathijs toen die nog lag te slapen...
Ik weet het niet, ik blijf kijken, hopen op beter... vind het alleen jammer dat de productie de kijkers niet wat hoger inschat
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2005, 22:29:28 »
Ik vindt het enorm kinderachtig is van de Mieke om Oscar te ontmoedigen bah.  ::ohno:: ::niet-ok::

Maar wat deed Matthijs het belabberd zeg als leider. Ik kan niet wachten tot Mieke de boel gaat opschudden.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 24-03-2005, 22:53:57 »
Ik vond het een rotaflevering. Met zijn allen tegen Oscar, die het tot overmaat nog niet eens doorheeft en denkt dat er maar een paar tegen hem zijn.
En dan het duel waarin ze allemaal Nicolette aanmoedigen en hem gewoon aanmoedigen tot loslaten (Mieke). Daar word ik dus gewoon misselijk van.
Ik had geen voorkeur en vond ze allebei tof. Nicolette vond ik super, zoals ze haar taken deed op de farm en zich ook realiseerde dat dit gedaan moest worden ipv zoals de rest van de jongeren op een vakantiekamp waande.
Maar om gewoon rotweg tijdens een duel zo lullig te doen... daar kan ik niet aan uit.

Ik ben 't volledig met je eens.  ::jaja:: Ik gunde Nicolette de overwinning ook (leuke meid!), maar door dat onsympathieke gedrag van de andere farmers tijdens 't duel, hoopte ik echt dat Oscar zou winnen. Alleen al om ervoor te zorgen dat zij hun zin niet kregen.  :(

Ik begrijp er trouwens nog steeds niks van waarom iedereen zo tegen Oscar is.  ::ohno::  Ik hoop ook dat de anderen nu zullen merken dat hij niet zo'n slechte leider was. Matthijs bakte er helemaal niks van en ik denk dat er nog meerdere farmleiders zullen falen.

Oscar zit nu in 'n wel heel moeilijke situatie natuurlijk. Met z'n allen tegen 1 ja. En dat zal denk ik nog erger worden nu Nicolette eruit is, want ze zullen hem dat wel weer kwalijk nemen (alles wordt hem kwalijk genomen geloof ik, hij kan 't gewoon nooit goed doen  :-\\ ). Maar ik hoop dat hij sterk kan blijven en toch nog ver gaat komen.   ::ok::
« Laatst bewerkt op: 24-03-2005, 22:56:06 door Han13 »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 24-03-2005, 23:35:14 »
Ik begin me er eigenlijk ook een beetje aan te storen, de hele groep, de houding tegen over Oscar. Ik vind dat hij bere veel werk verzet, eerlijk is en oprecht.. Je merkt dat er in de groep 2 of 3 zijn die hem niet mogen en de rest loopt maar een beetje met hun mee, om zo zelf uit de wind te blijven.. dat verdiend mijn respect in dat geval niet..

ik kijk het nog even aan, maar ik denk dat als Oscar afvalt voor mij de lol van het programma is, niet omdat ik de ruzies zo leuk vind, maar meer omdat ik het eigenlijk heel vervelend voor Oscar vind, en ik me dan ook niet meer intreseer voor de rest.. Het is zo oneerlijk!  ::jaja::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 24-03-2005, 23:41:35 »
ik ben bang dat straks alle werkers er uit liggen
en alleen de feesneuzen nog overblijven

en dan is ranger denk ik niet meer tevreden

mischien dat we dan zien wat ze in africa met luie mensen doen  >:D
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 25-03-2005, 03:20:44 »

Ik heb me kapot zitten ergeren, wat een stel misselijke mensen zitten daar bij elkaar zeg. Met z'n allen tegen een persoon ( Oscar ). Ik zat op het puntje van de bank tijdens het duel, Oscar had het best wel moeilijk met aan die paal hangen, ik leefde er zo in mee dat ik hem gewoon aan zat te moedigen, kom op Oscar je kunt het.
En dan de toeschouwers tijdens het duel, bah bah bah om misselijk van te worden.
En die Matthijs wat een lelijke luilak is dat, hij liep er flink de kantjes af de luie donder, slapen en boekjes lezen, en de rest kon zich te barsten werken in de hete zon.
Dat die Matthijs zich maar mooi in een hoekje gaat zitten schamen.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 25-03-2005, 07:49:00 »
Ik heb geen flauw idee wat er nu eigenlijk gebeurd is dat de sfeer zo verpest is...en dat vind ik iritant ::niet-ok::

...Of Oscar helemaal brandschoon is weet ik niet, of de anderen dat wel zijn weet ik ook niet...dat laten de producenten ons weer eens niet zien... ???

Eigenlijk vind ik de aflevering zelf helemaal niet zo boeiend, het enige wat ik leuk vind zijn de duels en die hadden van mij wel wat vaker mogen voorkomen....zo ongeveer twee of drie duels per aflevering tussen de duelisten, dat zou voor mij meer spanning in het geheel brengen, ik vind het nu zo beetje big brotherachtig en dat verloor zijn glans ook al gauw door het vele gescheld en geschreeuw onderling en de saaiheid die er af en toe van afdroop.....ik ben dan ook erg blij wanneer Ranger zijn opwachting maakt, daar mag ik graag naar kijken en luisteren, wat een heerlijk taaltje bezigt die man toch ::bravo::

Wel vind ik het ook behoorlijk irritant dat men Oscar zo op de huid zit, zoals met het dak dat persé op het kippenhok moest terwijl ze er met de neus bovenop staan en zien dat hij nog niet klaar was...wat een stelletje mafkezen zeg!
Ook het afkraken en uit de concentratie brengen van Oscar tijdens het duel vind ik maar zo zo..flauw en erg kinderachtig eigenlijk, jammer dat Nicolette zijn tegenstandster was, haar had ik het wel gegund eigenlijk om door te gaan, maar fysiek had ze het niet lang meer gered denk ik.

En ach dan mathijsje...die had zich er maar lekker gemakkelijk van af gemaakt door anderen verantwoordelijk te stellen voor de verschillende werkjes, zodat meneer lekker zijn spannende boek uit kon lezen...'t is een manier van leidinggeven, maar je maakt je je er niet echt geliefd mee denk ik.

Matthieu vind ik de leukste van het stel...'t is een mannetje met veel wijsheid in zich en ik denk dat hij best ver kan komen ::jaja::...alleen zijn de fysieke proeven te zwaar voor hem denk ik en zal hij daardoor geen finaleplaats winnen...jammer genoeg.

voor de roddelende en afzeikende dames heb ik eigenlijk maar één woord over...BAH!!!!!!!!
Wat bezielt je eigenlijk om pipi langkous sokken mee te nemen naar Zuid Afrika en die in combinatie met een mini spijkerrokje te gaan dragen...of dacht Caroline dat die kousen voldoende bescherming zouden bieden tegen slangenbeten? :-X




Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 25-03-2005, 12:48:57 »
Ik vind Matthieu ook een van de evenwichtigste kandidaten. Eerlijk, evenwichtig, en geen roddel"tante". Maar hij zal idd in de krachtproeven niet ver komen gok ik.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.