Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 13121 keer)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 25-03-2005, 17:50:41 »
Leuke aflevering!! Jammer dat Oscar blijft...zat echt te hopen dat hij weg ging! Vond Nicolette wel leuk! Maar aan de andere kant, misschien ontstaan er wel weer discussies dan volgende week rondom Oscar..ben benieuwd!
Some light in your eyes...

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 25-03-2005, 18:04:32 »
Nicolette eruit...  ::ohno:: ik vond 't 'n leuk meisje... Zeker dat einde, wat tragisch: "Sorry jongens" en 'n paar seconde later ligt ze op de grond...
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 26-03-2005, 10:47:16 »
Nicolette eruit...  ::ohno:: ik vond 't 'n leuk meisje... Zeker dat einde, wat tragisch: "Sorry jongens" en 'n paar seconde later ligt ze op de grond...

Jaaaa dat was echt lief...ik dacht echt: SHITTTTTTTTTTTT!!! Neeeee niet loslaten!!
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 26-03-2005, 12:09:28 »
Bah bah en nog eens bah. Wát een stel asociale en respectloze mensen.   ::ohno::

Een beetje lopen schelden en afzeiken. Is het een kinderboerderij ofzo? Met de nadruk op kinder. Je kan toch ook nog gewoon normaal met iemand omgaan ipv hem te negeren, af te zeiken, er over te roddelen,...

Oscar heeft iets verkeerds gedaan, so what, geef hem een tweede kans. Heel tof van Peyman dat ie wel wou doen (tenminste, zo zei de voice-over). Maar nee de rest blijft achter Oscar's rug roddelen en het alleen maar erger te maken, hem op te jagen, af te zeiken en alles wat hij doet is nu fout. Ze mogen blij zijn dat ie nog aan dat kalkoen hok meegeholpen heeft. En dan die Sofie 'Doe het eens sneller!' En dan 'Shut up!' roepen als Oscar zegt dat ze het zelf maar moet doen dan.

 ::ohno::

Hopelijk vliegt iedereen behalve Ellen en Oscar eruit. En ik ben er nog niet over uit wie dan mag winnen van mij, want ookal vind ik Ellen oké, ze doet ook wel lekker mee in het afgeven op Oscar.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 26-03-2005, 13:39:01 »

Hopelijk vliegt iedereen behalve Ellen en Oscar eruit. En ik ben er nog niet over uit wie dan mag winnen van mij, want ookal vind ik Ellen oké, ze doet ook wel lekker mee in het afgeven op Oscar.

Mee eens Robbie en dat verbaast me nou ten ene male. Ik schat Ellen qua mens en instelling hoog in. Daarom vind ik het ook zo gek dat zelfs zij dus iets tegen Oscar schijnt te hebben op dit moment. Is ze niet bestand geweest tegen het sluipend gif van de groep, is het groepsgevoel groter dan het gezond verstand of is er echt wat gepasseerd wat we niet hebben meegekregen van de programma makers. That is zebigkwestion ??? ???
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 27-03-2005, 09:16:14 »
Tot dusverre heb ik alle afleveringen gezien en nu wil ik ook even reageren op die kleuters in die groep. Allen tegen een!!!!
Je hebt gewoon mensen die je gewoonweg niet/minder mag dan andere mensen maar je hebt elkaar toch nodig om te overleven en te leven. Wat een misselijkmakende etters zitten hierbij,zeg!! Met z'n allen in de pas om Oscar eruit te werken. Ik hoop van ganser harte dat de sterkste en meest wijze gaat winnen en laat die krijsende vogelverschrikkers er alstjeblieft één voor één uit vliegen. Het is me toch een kinderspul!!!
Ik heb al vele deelnemers uitgekotst.      :o
« Laatst bewerkt op: 27-03-2005, 09:18:07 door japlo »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 27-03-2005, 19:33:36 »
Sofie en Bibi zijn inderdaad telkens veel te snel op hun kut getrapt. Ze doen niks en verwachten dat de rest voor hen werkt. Jammer dat Oscar niet één van deze twee ruggengraatloze typjes heeft uitgedaagd.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2005, 21:52:37 »

Ja die Bibi is echt een giftige slang, bah wat een naar mens is dat,
misselijke roddeltante.
Misschien is Ellen boos op Oscar omdat hij haar toen aan wees als dualiste.