Auteur Topic: Stel hier al je vragen aan: Oscar  (gelezen 86103 keer)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Gepost op: 5-03-2005, 12:15:10 »
Stel hier al je vragen aan Oscar!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2005, 12:26:29 »
Hoe voelde je je toen Anthony jou koos als tegenstander? Was je boos of wist je gewoon dat je ging winnen?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2005, 13:18:30 »
Hoi tijgertje,
Ik dacht wel dat hij mij zou kiezen...hij had aangegeven voor een sterke kandidaat te gaan...en mij aangekeken. Het kwam dus niet als een verrassing...maar toch was ik wel een beetje boos. We moesten nog veel werk doen..en vele sterke handen maken licht werk. Ook was iedereen nog redelijk op zn sterkst. Ik dacht op kennis te kunnen winnen, en dat is gelukt  :) Hoe het gegaan zou zijn als ik niet voor kennis was gegaan?.....Dan geloof ik dat ik toch ook veel kans gehad zou hebben. Ik wilde namelijk niet weg! En wat in mijn kop zit.............
groetjes
Oscar ;)
als je stoere praat hebt....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2005, 18:11:49 »
Heeej Oscar Alles goed?? Toen je wist dat je uitgekozen werd om mee te delen aan De Farm heb je je toen voorbereid hoe je het aan zou pakken enzo  :) En wat vond je van de Kandidaten van de Farm? Ik hoop nog veel te zien van je je bent een hele goede kandidaat veel succes gewenst Groetjes van Nick uit Amsterdam  :)

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #4 Gepost op: 5-03-2005, 19:41:18 »
Heeejjj Nick
Mijn broer is tropisch landbouwkundig ingenieur en kon me veel vertellen over afrikaanse farms. Hij stuurde me 3 a4tjes vol met info over bomen, planten en dieren. Zo moet je bijvoorbeeld nooit je bed onder een dak met gaatjes zetten....schorpioentjes kruipen daar door en laten zich dan op je bed vallen. Zoals je zag komt dat trouwens ook goed van pas als het regent. Voor de rest....kon je je eigenlijk moeilijk voorbereiden. We wisten natuurlijk zelf ook niet goed wat we konden verwachten. Dat is ook het leuke van de 1ste keer de farm op de nl tv. Met een wel gevulde maag ging ik aan de slag dat wel...zie je ook op TV. ::rofl::

De andere kandidaten zijn tof......alhoewel je natuurlijk altijd voorkeuren hebt qua persoonlijkheid. Kijk maar..het wordt allemaal wel duidelijk.

Groetjes
Oscar
als je stoere praat hebt....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #5 Gepost op: 5-03-2005, 23:59:56 »
Hai Oscar,

hoe voelt het nu als je op zo'n forum dingen over jezelf leest? Na een paar uitzendingen hebben de kijkers vaak het idee dat ze de kandidaat 'kennen'.
En in hoeverre geven de beelden die wij te zien krijgen een beeld van de echte mens achter de kandidaat?
er was eens......

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2005, 10:04:18 »
Ik vind het erg spannend om te lezen hoe andere mensen de uitzending(en) hebben ervaren....Natuurlijk vind je het leuk als er positief over jezelf wordt gesproken, aan de andere kant is het leerzaam te horen hoe anderen het ervaren. Het gaat er uiteindelijk nooit om wat je hebt bedoeld, maar wel hoe het op anderen overkomt. Tot nu toe denk ik dat er een goed beeld is gegeven van de kandidaten en dat ze over komen zoals ze zijn. Of dat zo blijft.....? Naarmate de omstandigheden veranderen komen er andere belangen in het spel, die andere talenten vragen. Soms komt dan ook de 2e natuur naar boven.......(some people call it the dark side)
maarruhhh.....ook dat ben je jezelf....Blijf maar kijken, het wordt allemaal duidelijk!
 ::love::
Oscar
als je stoere praat hebt....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2005, 13:17:45 »
De lekkage in de eerste aflevering was toch wat onverwacht! hebben jullie daarvoor nog maatregelen genomen?

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2005, 13:49:20 »
Hoi Guikie,
Die bui was zeker onverwacht...de lekkage minder, want je kon de gaatjes in het dak...(van oude spijkers) goed zien!  We hebben erna ook niet echt heel veel maatregelen genomen....We hebben even de bedden verplaatst en bij het terugzetten goed rekening gehouden met een evt. nieuwe lekkage of regenbui...
Iedereen wiens bed nat was had er wel goed de smoor in hoor!
Lekker soppen in je strozak ::ohno::

groetjes Oscar
als je stoere praat hebt....

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #9 Gepost op: 7-03-2005, 13:24:05 »
Hai Oscar  ::joehoe::

Wat was je eerste gedachte toen je 'de farm' binnen liep??
That's all

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2005, 19:19:21 »
Hoi Oscar....

Ik heb ook een vraagje aan jou:

Wat heb je allemaal gedaan om je voor te bereiden op het duel kennis?
Ik zag dat je info haalde bij mensen, heb je dit veel gedaan of hoe kwam je aan al deze info?

Groetjes Xmoix

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #11 Gepost op: 9-03-2005, 18:29:55 »
waarom heb je voor het duel kennis gekozen en niet voor kracht of behendigheid????

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #12 Gepost op: 9-03-2005, 20:21:38 »
Hai Oscar  ::joehoe::

Wat was je eerste gedachte toen je 'de farm' binnen liep??

Hoi Grace...Ik dacht niks...ik moest de koffers naar binnen sjouwen......... ;D Alle gekheid....de eesrte indruk was reuzegaaf....
Doeiiii
als je stoere praat hebt....

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #13 Gepost op: 9-03-2005, 20:23:54 »
Hoi Oscar....

Ik heb ook een vraagje aan jou:

Wat heb je allemaal gedaan om je voor te bereiden op het duel kennis?
Ik zag dat je info haalde bij mensen, heb je dit veel gedaan of hoe kwam je aan al deze info?

Groetjes Xmoix
Hoi Xmoix..(xmooie naam) Ik wist al veel en de anderen hebben me geholpen door vragen ik stelde te beantwoorden. Samen weten we het meest toch?  ::joehoe::
als je stoere praat hebt....

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #14 Gepost op: 9-03-2005, 20:26:18 »
waarom heb je voor het duel kennis gekozen en niet voor kracht of behendigheid????


Hoi rickon, ik heb gekozen voor kennis omdat ik goed kan onthouden...ennuhhhhh Anthony leek me nog al sterk en behendig.... Je moet natuurlijk niet proberen met een vw kever een bulldozer te rammen...... ::tandpastasmiley::
groetjes Oscar
als je stoere praat hebt....

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #15 Gepost op: 9-03-2005, 20:57:10 »

Citaat
Hoi Xmoix..(xmooie naam)
Hoi Xmoix..(xmooie naam)

Dankje   ;)

Citaat
Ik wist al veel en de anderen hebben me geholpen door vragen ik stelde te beantwoorden. Samen weten we het meest toch?  ::joehoe::

Oke... ik snap het! ....
Bedankt voor je antwoord! .

p.s. ik zou je graag willen vragen hoe lang je er nog in blijft, maar dat mag natuurlijk niet he  ::rofl::  ;)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #16 Gepost op: 11-03-2005, 00:20:31 »
Hoi Oscar,

Was het moeilijk voor je om de groep te leiden?
En de dieren die daar rond lopen, merk je daar wat van? (slangen, spinnen etc.?)

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #17 Gepost op: 11-03-2005, 11:00:45 »
wat doen jullie zoal de hele dag door behalve de opdrachten van ranger.
of zijn jullie met zijn opdrachten de hele dag bezig???
vervelen jullie je wel eens ofzoo?

gegroet
   rick

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #18 Gepost op: 11-03-2005, 13:36:40 »
Hoi Oscar,

Was het moeilijk voor je om de groep te leiden?
En de dieren die daar rond lopen, merk je daar wat van? (slangen, spinnen etc.?)

Hoi Guikie,
Het is altijd lastig om een zo diverse groep te leiden. Ik ga altijd eerst uit van de goede intentie van iedereen. zo creeer je maximaal draagvlak.
Voor wilde dieren moet je altijd goed uitkijken. Vooral de pofadder....die blijft liggen als je bij hem in de buurt komt. Die vertrouwt op zn camouflage kleur. Als je er op stapt wordt je in je enkel gebeten...vandaar die hoge schoenen. Spinnen blijft lastig....... ze kriebelen echt!
Vooral in je bed!
gr Oscar ::joehoe::
als je stoere praat hebt....

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #19 Gepost op: 11-03-2005, 13:40:34 »
wat doen jullie zoal de hele dag door behalve de opdrachten van ranger.
of zijn jullie met zijn opdrachten de hele dag bezig???
vervelen jullie je wel eens ofzoo?

gegroet
   rick

Hoi Rick,
Naast de opdrachten van Ranger moeten we natuurlijk ook eten en de boel een beetje netjes houden.... Elke keer is het weer een uitdaging alles op tijd klaar te krijgen. De ene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer. Soms hebben we tijd om even te ontspannen. Dan gingen we zwemmen of gewoon een beetje luieren.......de energie die je dan daar weer mee opdeed had je hard nodig voor de volgende klus......
groetjes Oscar
als je stoere praat hebt....