Auteur Topic: Stel hier al je vragen aan: Oscar  (gelezen 86086 keer)

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #20 Gepost op: 11-03-2005, 15:30:36 »
Heey Oscar, goeie farmleider, jij!  ::ok::  Was 't leuk om te doen en zo'n grote verantwoordelijkheid op je te nemen?

kuzz Kiekske
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #21 Gepost op: 11-03-2005, 16:00:59 »
Heey Oscar, goeie farmleider, jij!  ::ok::  Was 't leuk om te doen en zo'n grote verantwoordelijkheid op je te nemen?

kuzz Kiekske

Hoi Kiekske,
Het is wel lastig hoor (farmleider zijn) met zo'n verscheidenheid aan mensen. Ik was blij dat de opdrachten gelukt zijn...dat kwam toch omdat mensen zelf verantwoordelijkheid mochten nemen. Ik hoop dat de nieuwe farmleider daar net zo tegen aan kijkt!
Een voordeel van farmleider zijn is dat je beschermd bent. Je kunt er niet uitgeduelleerd worden! Het wordt nog spannend kijk maar!
 ::bravo::
als je stoere praat hebt....

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2005, 16:39:36 »
Heej Oscar ::zwaai::
Ik vind je echt een goede farmleider, ik hoop dat je volgende week weer leider bent ::jaja::
Ben je door het spel veranderd?(ben je bijv. anders gaan denken of doen?)
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 17:07:44 door ~*ikke*~ »

Offline bobo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ksitjegeirn
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2005, 16:46:47 »
Je m'excuse maar ik vind da gij dr nogal uitkomt als nen tweezak  :-\\
 jop jop ::ok::
GROEI GROEI GROEI ...^^

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2005, 17:09:05 »
Heej Oscar ::zwaai::
Ik vind je echt een goede farmleider, ik hoop dat je volgende week weer leider bent ::jaja::
Ben je door het spel veranderd(ben je bijv. anders gaan denken?)

Ik denk dat ik dacht: Dat had je niet gedacht!  ::jaja::

Volgens mij verander je van elke ervaring in je leven...dus ook van deelname aan dit spel. Misschien moet je die vraag over 11 afleveringen nog eens stellen? Alles heeft tijd nodig om een plekje te vinden...........

 ::)
als je stoere praat hebt....

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #25 Gepost op: 11-03-2005, 17:12:51 »
Je m'excuse maar ik vind da gij dr nogal uitkomt als nen tweezak  :-\\
 jop jop ::ok::

Dankjewel! Geintjekirs :o
als je stoere praat hebt....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #26 Gepost op: 11-03-2005, 18:17:24 »
Oscar, voorlopig doe je het geweldig goed. Natuurlijk zijn er altijd mensen die vreemd reageren. Zo vond ik Nelson nogal overtrokken reageren in de vergadering over het gestolen goed. Is deze reactie alleen maar het gevolg van die vraag, of was er buiten het zicht van de camera's iets gezegd of gebeurd, waardoor zijn reactie begrijpelijker overkomt. Nu wordt hij echt neergezet als een agressief niet aanspreekbaar mannetje die geen eerlijke discussie wil voeren. Dat is de kracht van het medium TV, maar of dat dus een eerlijk beeld geeft valt te betwijfelen. Kun jij dit enigszins ophelderen?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2005, 18:57:51 »
Oscar, voorlopig doe je het geweldig goed. Natuurlijk zijn er altijd mensen die vreemd reageren. Zo vond ik Nelson nogal overtrokken reageren in de vergadering over het gestolen goed. Is deze reactie alleen maar het gevolg van die vraag, of was er buiten het zicht van de camera's iets gezegd of gebeurd, waardoor zijn reactie begrijpelijker overkomt. Nu wordt hij echt neergezet als een agressief niet aanspreekbaar mannetje die geen eerlijke discussie wil voeren. Dat is de kracht van het medium TV, maar of dat dus een eerlijk beeld geeft valt te betwijfelen. Kun jij dit enigszins ophelderen?

Hoi Mapel,
Tot nu toe vind ik de productie erg zorgvuldig in het weergeven van de diverse personages en hun (on)hebbelijkheden.
Het is wel zo dat de diverse omstandigheden, zoals bijvoorbeeld "honger" of "heimwee" het objectief denken en handelen van mensen beinvloeden. Daar krijgen we nog meer staaltjes van te zien! Spannend hè?
Groetjes Oscar ::joehoe::
als je stoere praat hebt....

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2005, 19:37:54 »
tis niet echt een persoonlijke vraag, maar kan jij nu gewoon weer tot farmleider worden gekozen door de afvaller? Omdat ze zeiden 'elke week een andere leider', dacht ik dat er misschien aantal weken ofzo tussen moet zitten tot dat je weer mag.

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #29 Gepost op: 11-03-2005, 20:17:07 »
tis niet echt een persoonlijke vraag, maar kan jij nu gewoon weer tot farmleider worden gekozen door de afvaller? Omdat ze zeiden 'elke week een andere leider', dacht ik dat er misschien aantal weken ofzo tussen moet zitten tot dat je weer mag.
hoi Connie,
Theoretisch gezien is het mogelijk om weer tot farmleider gekozen te worden
groetjes Oscar
als je stoere praat hebt....

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #30 Gepost op: 12-03-2005, 10:33:28 »
Volgens mij gebeurt het ook, want Oscar "verpleegde" Edmonda wel op haar verzoek. 8)
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #31 Gepost op: 12-03-2005, 17:53:52 »
hoi Connie,
Theoretisch gezien is het mogelijk om weer tot farmleider gekozen te worden
groetjes Oscar

gelukkig  ;)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #32 Gepost op: 12-03-2005, 19:18:32 »
Hi Oscar, ik wil je bedanken voor al die antwoorden die je hier geeft op de site, echt super dat je hier bent! .. Hopelijk kom je hier nog vaak om al onze vragen te beantwoorden  ::bravo:: ... Zet em op!  ::bravo::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #33 Gepost op: 16-03-2005, 17:06:07 »
Hoi Oscar

Voor welke dame was je eigenlijk bij het duel, ik kreeg de indruk dat je eigenlijk meer voor Edmonda was :P ?

Groetjes Xmoix

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #34 Gepost op: 17-03-2005, 10:19:11 »
Hoi xmoix

Tja..... dat is een lastige vraag. Kijk van Ellen zag en merkte ik (te) weinig. Edmonda wilde ik eigenlijk de tijd geven haar verdriet te verwerken. Het allerbelangrijkste vond ik dat de moestuin bewerkt bleef....en dat deed Edmonda met veel passie en plezier. Honger speelde een belangrijke rol bij het nemen van allerlei beslissingen...... Kijkend naar functionaliteit en nut...wilde ik dus eigenlijk dat Edmonda bleef.. Maar iedereen had toegevoegde waarde dus ook Ellen!!!
 ::joehoe::
Oscar

als je stoere praat hebt....

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #35 Gepost op: 17-03-2005, 19:20:11 »
Hoi xmoix

Tja..... dat is een lastige vraag. Kijk van Ellen zag en merkte ik (te) weinig. Edmonda wilde ik eigenlijk de tijd geven haar verdriet te verwerken. Het allerbelangrijkste vond ik dat de moestuin bewerkt bleef....en dat deed Edmonda met veel passie en plezier. Honger speelde een belangrijke rol bij het nemen van allerlei beslissingen...... Kijkend naar functionaliteit en nut...wilde ik dus eigenlijk dat Edmonda bleef.. Maar iedereen had toegevoegde waarde dus ook Ellen!!!
 ::joehoe::
Oscar



Ik snap het,  ;)

Bedankt voor je antwoord, ik ga vanavond weer lekker kijken en hopelijk zit je er nog een tijdje in :P ... (of win je misschien wel :P)

Groetjes Xmoix

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #36 Gepost op: 17-03-2005, 19:56:00 »
Ik snapte het eerst niet, maar nu je het hebt uitgelegd lijkt het mij ook een logischere keuze. ::ok::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #37 Gepost op: 17-03-2005, 21:59:18 »
Oscar, na aflevering drie heb ik het zeer met je te doen! wat een enorm stel kleuters!  ::jaja::.... Ik snap niks van die hele discussie niet, waarom zijn ze nu eigenlijk boos?

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #38 Gepost op: 17-03-2005, 22:03:13 »
Oscar, na aflevering drie heb ik het zeer met je te doen! wat een enorm stel kleuters!  ::jaja::.... Ik snap niks van die hele discussie niet, waarom zijn ze nu eigenlijk boos?

Sluit me hierbij aan, ik weiger te geloven dat dat wat wij zien ook zo is. Dat zit ik er met mijn gevoel, voor het eerst ooit, compleet naast  ???
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Stel hier al je vragen aan: Oscar
« Reactie #39 Gepost op: 17-03-2005, 22:03:57 »
I agree, tuurlijk heb je je niet erg populair gemaakt door iemand als Matthijs zo te behandelen, maar dan moeten ze niet beginnen over manipuleren enzo. Bah stelletje kleuters. Maar voelde je je ook erg eenzaam op dat moment?
Who’s got the sweetest disposition?