Auteur Topic: [kandidaat Nl] Jeanette  (gelezen 15144 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Nl] Jeanette
« Gepost op: 3-03-2005, 14:56:14 »
Hier kun je alles kwijt over kandidate Jeanette.

« Laatst bewerkt op: 15-03-2005, 10:55:20 door Stormpie »
er was eens......

Offline tvangennip

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2005, 20:03:54 »
Jeanette is onze favoriete kandidaat en de tofste barvrouw van Nederland en Belgie!  ::ok:: We hopen dat ze er nog een hele tijd bij blijft. We volgen het op de voet.....

groetjes
Baileys & Safari

Offline boerinneke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2005, 20:31:56 »
Hier kun je alles kwijt over kandidate Jeanette.


hallo!!  wil je de groetjes doen en ff zeggen dat het een heel mooi programma is...ben zeer benieuwd naar de volgende afleveringen. ::bravo:: een bekende.

(quote gefixed: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2005, 22:17:02 door Stormpie »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2005, 10:37:59 »
Jeanette, low profile, maar voorlopig vind ik haar wel een rustige stabiele factor binnen de groep. Wat we van haar dan hebben te zien gekregen tenminste. Ze zorgt voor de gevulde magen en heb het idee dat ze een relativerende weerking heeft op de rest. Ben benieuwd als we wat meer van haar te zien krijgen. Voorlopig behoort ze wel tot mijn favorieten.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline RSP

  • Forumlid
[kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2005, 17:19:23 »
 ::tandpastasmiley:: ::bravo::Jeanette is de beste op de farm in Zuid-Afrika en achter de bar in Assen!
Groetjes van Robbie.

Offline Geert

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #5 Gepost op: 19-03-2005, 14:23:46 »
Kijk en dit is nu onze barvrouw,Jeannette we vinden je geweldig.

Geert

Offline JoostW

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2005, 13:55:43 »
Jeanette blijft ondanks alle spanning en gemengde gevoelens toch het meest "normaal" van alle farmers. Ze heeft een enorme mensenkennis en kan enorm goed relativeren. Je maakt volgend mij geweldige kansen! Als beste barvrouwe van het Noordelijk halfrond ben je wat mij betreft nog het populairst ook!

Laat ze een poepie ruiken!

Joost

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #7 Gepost op: 25-03-2005, 00:26:01 »
Ben bang dat ze volgende week leider wordt  :-X
Maar zal wel leuk worden dan, ze heeft altijd zoveel kritiek op andere dus...

Ben zeer benieuwd  8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #8 Gepost op: 25-03-2005, 00:43:54 »
Jeanette kan wel een goede leider worden, hoop dat ze de boel een beetje wakker schud na de duffe boel van deze week. Ik denk dat ze het wel kan ::ok::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2005, 06:58:02 »
als barvrouw is ze denk ik wel gewent om leiding tegeven

hoop dat ze de bekende regel gaat hanteren
wie eten wil moet werken
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2005, 14:29:02 »
Jeanette vind ik echt 1 van de beste farmers! Ze lost ruzies op! (tenminste ze probeert het wel zie geval Oscar!) echt super! Ze gaat voor de groep, maar ze wil ook een goeie sfeer! Dus van mij mag ze heel erg ver komen!
Some light in your eyes...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2005, 18:15:16 »
Ik vind haar een harde werken, weet niet precies waarom :P

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #12 Gepost op: 27-03-2005, 00:06:14 »
als barvrouw is ze denk ik wel gewent om leiding tegeven

hoop dat ze de bekende regel gaat hanteren
wie eten wil moet werken


Barvrouw is heel anders dan "farmleider" :P
Meestal zijn dat de types die denken dat ze alles mogen zeggen tegen dronken kerels...Maar op een farm zoals deze...Ben ik bang dat de vakantiegangers al snel een hekel aan haar gaan krijgen...

Verder vind ik haar niet harder werken dan anderen.
Ook haar reactie dat Oscar aan die ( eerste prijs iets van medicijn met alcohol) gezeten zou hebben omdat hij naar alcohol rook?? Vond ik raar.
Daar is verder trouwens niets meer van uitgezonden ???

Maar iegenlijk hoop ik wel dat ze farmleider word. :)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #13 Gepost op: 1-04-2005, 23:28:24 »
 ::schaam:: Sorry...


Maar dit was echt genant..Ik weet het dingen worden uitvergroot maar zoals ze bovenop die tafel zat om boven iedereen uit te toornen en zo ineens Bibi overviel met haar betoog...(Bibi is niet mijn favo BTW)

En iedereen nog eens even een duit in het zakje liet doen om de vinger op te steken om zo bijstand te krijgen...

Kijk dat Bibi geen discipline heeft wist ze al, maar om iemand zo in een groep aan te vallen pfff dat vind ik "not done"
Als leider ga je dan echt af in mijn ogen, spreek dan iemand persoonlijk op zijn gedrag aan en niet ineens zo in een vergadering..

Het geval met Peyman pakte ze ook niet echt tactisch aan..

En tegen Mathijs: "ga jij nog wat doen vandaag??? Kan ik erop vertrouwen? Want ik heb je vandaag al enkele keren met je handen in je zakken zien staan..!!!
Zoiets werkt averechts, want Mathijs denkt dat hij al heel veel doet tijdens zijn vakantie  ::rofl::

Ik denk dat als Mathijs ooit weg moet, hij Jeanette weer als groepsleider kiest :-X   
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #14 Gepost op: 1-04-2005, 23:33:06 »
Ik vond ze best wel ok als leidster. Hoewel ik dat, als ik een van de medekandidaten was, waarschijnlijk niet zou zeggen als ik zo wakkergemaakt werd.  ;D

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #15 Gepost op: 1-04-2005, 23:37:57 »
Ik vond ze best wel ok als leidster. Hoewel ik dat, als ik een van de medekandidaten was, waarschijnlijk niet zou zeggen als ik zo wakkergemaakt werd.  ;D


Ook dat vingertjes opsteken en kleuterklasjegedoe??
Een leider leid en gaat niet konkelen in een groep en haar gelijk halen door iedereen een vingertje te laten opsteken.

Een leider zou zoiets wel bespreekbaar maken maar nooit iemand persoonlijk aanvallen...Zoals ze wel deed met Bibi, Mathijs en Peyman..We hebben niet gezien wat Mieke deed, en dat is het maatje van Jeanette..


Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #16 Gepost op: 1-04-2005, 23:43:28 »
Hmmm ik denk niet dat ze mensen daar mee wou aanvallen, maar gewoon laten zien dat het niet alleen haar gedachte was. Zo is het wel steeds gegaan (en daar heeft ze al eens commentaar op gegeven). Dan zaten ze aan tafel, zei de leider iets over iemand dat ie lui of weet ik wat is (en anderen hebben dat onderling ook gezegd, maar niet tegen desbetreffende persoon) en dan is er geen mens die hem bijvalt van 'ja inderdaad' en denkt die luie persoon dat enkel die leider er zo over denkt en het toch niet waar is.

Maar dan had ze wel beter kunnen zeggen dat de rest hun mening over Bibi (positief of negatief) konden zeggen als ze wilden ipv zo vingertje opsteken. Maarja dan ging er waarschijnlijk toch niemand meer iets zeggen. Je zag nu al dat sommigen erg aarzelden om hun vinger op te steken en pas meededen toen anderen het ook deden.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #17 Gepost op: 2-04-2005, 01:20:21 »
Nee erg tactisch is ze niet te werk gegaan. Ik vond dat ze doorschoot in haar 'macht'. Dat had beter gekund. Op deze manier kun je geen structuur brengen, werk je meer tegen. Ze had niet mee dat de proeven niet slaagden, maar dat was haar en niemands schuld niet. Ze zal beslist haar redenen hebben gehad om Caroline te laten duelleren, maar ik zie die reden nog niet.
Al met al is ze me tegen gevallen als farmleidster.  ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #18 Gepost op: 3-04-2005, 11:01:54 »
Die reden was dat Caroline het minste werk deed van allemaal.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline JoostW

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #19 Gepost op: 14-04-2005, 11:45:34 »
Hup hup Jeanette! ::joehoe:: Als beroemdste barvrouw van Nederland werken bij het beste café van Nederland heb je het al helemaal gemaakt. De Farm winnen past zeker in dat rijtje...

Vanavond weer een spannende aflevering... We kijken zeker!