Auteur Topic: [kandidaat Nl] Jeanette  (gelezen 15143 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #20 Gepost op: 14-04-2005, 22:39:16 »
De opmerking over Mathieu schoot bij mij totaal verkeerd, net zoals de nominatie voor het duel. Er zat niet echt een goeie reden aan vond ik!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #21 Gepost op: 14-04-2005, 22:43:22 »
Volgens mij heeft ze diegene gekozen waarbij ze dacht dat de groep het minste boos zou zijn. Een van de dames WILDE ze niet nomineren en Bernd, Matthijs of Peyman was ook in het verkeerde keelgat geschoten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #22 Gepost op: 14-04-2005, 23:08:09 »
Ik kan niet begrijpen dat ze matheui een seniel oud mannetje noemde. Sorry hoor, maar hiermee heeft ze het voor mij verbruidt >:(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #23 Gepost op: 15-04-2005, 11:32:35 »
De opmerking over Mathieu schoot bij mij totaal verkeerd, net zoals de nominatie voor het duel. Er zat niet echt een goeie reden aan vond ik!

Die opmerking was zeker niet leuk, maar ze gaf wel aan het nu heel erg moeilijk te vinden om iemand aan te wijzen voor het duel. En dat is het ook, want wie je ook kiest, het is altijd de verkeerde.
er was eens......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #24 Gepost op: 15-04-2005, 12:04:49 »
Ik denk dat als ze heel eerlijk was geweest, ze Sofie, Bibi, Ellen of Matthijs had gekozen voor het duel. Sofie omdat ze, hoe goed ze misschien ook haar best doet, niet veel kan. Bibi en Ellen omdat ze weinig presteren. En Matthijs omdat hij er ook al makkelijk de kantjes vanaf loopt of gewoon niets doet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #25 Gepost op: 15-04-2005, 12:12:03 »
Ik heb het begin van de aflevering gemist (ga zondag wel kijken natuurlijk!  ;) ), maar wat was de reden dat Jeannette Mathieu had genomineerd? Ik kwam er halverwege invallen en was helemaal verbaasd dat hij de eerste duellist was... En ik las ook al ergens dat ze hem een seniel oud mannetje had genoemd?  ::oink::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #26 Gepost op: 15-04-2005, 12:13:23 »
Ik heb het begin van de aflevering gemist (ga zondag wel kijken natuurlijk!  ;) ), maar wat was de reden dat Jeannette Mathieu had genomineerd? Ik kwam er halverwege invallen en was helemaal verbaasd dat hij de eerste duellist was... En ik las ook al ergens dat ze hem een seniel oud mannetje had genoemd?  ::oink::

Jah klopt Iris belachelijk hé alsof Jeanette zo n jong dier is  ;D ze kan gewoon geen beter Argument geven als ze eerlijk was geweest had ze Bibi genomineert!

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #27 Gepost op: 15-04-2005, 13:19:14 »
Dus haar argument was dat Mathieu een seniel oud mannetje is???  ::oink::  Dat is echt belachelijk!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #28 Gepost op: 15-04-2005, 16:18:47 »
Nee, dat vond ze hem.
Het argument om hem te nomineren, was omdat hij relatief lichte karweitjes deed (zoals vaten vullen en naar het kamp rollen) en geen koeien wilde melken. En dat dat taken waren die de dames ook konden en dat ze hem dus kwijt konden.
Matthieu reageerde hierop met dat hij vorige week gemelkt had en dat hij daar pijn in zijn rug van had gekregen en dit dus even bij wilde laten trekken. En dat hij ook wel met de ezeltjes had willen lopen of in het ezelkarretje had willen zitten ipv vaten rollen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #29 Gepost op: 16-04-2005, 23:56:22 »
De opmerking over Mathieu schoot bij mij totaal verkeerd, net zoals de nominatie voor het duel. Er zat niet echt een goeie reden aan vond ik!

Bij mij dus ook, ik vind haar inconsequent en ze roddelt het meest op een achterbakse manier  ::niet-ok::

Maar de trieste opmerking ooit : Oud seniel mannetje (over Mathieu) Zoals jij ook al aangaf...Vond ik echt te ver gaan, ze is bijna zelf seniel met dit soort opmerkingen..BAH ik haat barvrouwen  :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #30 Gepost op: 18-04-2005, 00:10:13 »
Bij mij dus ook, ik vind haar inconsequent en ze roddelt het meest op een achterbakse manier  ::niet-ok::

Maar de trieste opmerking ooit : Oud seniel mannetje (over Mathieu) Zoals jij ook al aangaf...Vond ik echt te ver gaan, ze is bijna zelf seniel met dit soort opmerkingen..BAH ik haat barvrouwen  :-X

Nee, ze zei "oud seniel zakje"

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #31 Gepost op: 18-04-2005, 00:15:57 »
Nee, ze zei "oud seniel zakje"

Jah,klopt Ocampa  ::jaja::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #32 Gepost op: 18-04-2005, 20:01:39 »
 >:( goh je was zo,n lieverd toen je begon maar nu zak je naar een bedenkelijk niveau, maar misschien draai je wel weer bij
groeten

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #33 Gepost op: 21-04-2005, 21:55:09 »
Nou, daar kan ik kort over zijn. Haar andere gezicht was dit keer zwaar zichtbaar. Niet de mooitse kant van Jeanette. Ze gaat verdiend naar huis om hoe ze doet. Maar om een farm draaiende te houden is zij wel van onschatbare waarde geweest.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #34 Gepost op: 22-04-2005, 14:51:07 »
 ;D jammer jeanette een strategische fout om Manu aan te wijzen je was de winnaar en zet jezelf op deze maniet buiten spel

Offline Geert

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #35 Gepost op: 22-04-2005, 17:59:15 »
Hey Jeannetje,

Je blijft gewoon onze heldin kootsj.

gegroet Geert,

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #36 Gepost op: 22-04-2005, 18:24:58 »
Jammer denk niet dat ze de juiste persoon was om eruit te zijn, ik had eerder iemand in gedachten, maar die deed niet mee met het duel :P ..

Ik vind dat ze het goed gedaan heeft  ::bravo::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #37 Gepost op: 28-04-2005, 18:48:42 »
Ik vond het interview van Jeanette erg goed. Dit was Jeanette en ik merkte door het interview dat ze ook haar zelf was.
Het leuke vond ik dat dat haar moederrol van thuis ook merkbaar van tegenover Sofie..
Komende afleveringen zal Sofie mama Jeannette missen..
Want Jeanette begreep wie Sofie was.


Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Jeanette
« Reactie #38 Gepost op: 28-04-2005, 20:00:49 »
en ik maar denken dat Jeanette een Belgje was