Auteur Topic: Tof!  (gelezen 62841 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #40 Gepost op: 22-05-2005, 23:21:37 »
dat is in ieder geval niet Tof
helemaal niet ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Tof!
« Reactie #41 Gepost op: 23-05-2005, 00:08:43 »
Geloof mij maar dat Lynx, Matthijs niet is maar wel een dubbelganger van een andere bezoeker.  :-\\ En dat mag dus niet want dat heet klonen. Ik verzoek diegene dan ook vriendelijk zijn/haar alterego ten grave te dragen.

Over begrafenissen gesproken.... Volgende week rond deze tijd zou ik mijn alterego Benedictine willen begraven  :\'( Zij is reeds sterk verzwakt en daarom wordt het tijd haar uit heur lijden te verlossen  ::jaja:: Ze geeft aan dat ze het moeilijk vindt omdat ze ondertussen lieve vrienden en vriendinnen heeft ontmoet, maar zoALS het reeds vaak gesproken spreekwoord zegt: 'er is een tied van komen en ???...'  ::)
Donderdag a.s. gaat ze nog ene keer juichen voor de Farmer van 2005!!! Ze zou het erg op prijs stellen ALS elke farmliefhebber dit in gedachten met haar deelt.

Na de begrafenis wordt een ieder uitgenodigd voor n glaasje droge witte... zoALS ze die graag had  ::rofl:: ::rofl::

met eerbied,
secr. cq tiepgeit zuster B.  ::joehoe::

ps. over de erfenis hebben we het nog, Koekoe!  ;)
« Laatst bewerkt op: 23-05-2005, 16:41:18 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #42 Gepost op: 23-05-2005, 00:25:06 »
Over begrafenissen gesproken.... Volgende week rond deze tijd zou ik mijn alterego Benedictine willen begraven  :\'( Zij is reeds sterk verzwakt en daarom wordt het tijd haar uit heur lijden te verlossen  ::jaja:: Ze geeft aan dat ze het moeilijk vindt omdat ze ondertussen lieve vrienden en vriendinnen heeft ontmoet, maar zoALS het spreekwoord zegt: er is een tijd van komen en ???...
Donderdag a.s. gaat ze nog ene keer juichen voor de Farmer van 2005!!! Ze zou het erg op prijs stellen ALS elke farmliefhebber dit in gedachten met haar deelt.

Na de begrafenis wordt een ieder uitgenodigd voor n glaasje droge witte... zoALS ze die graag had  ::rofl:: ::rofl::

met eerbied,
secr. cq tiepgeit zuster B.  ::joehoe::

ps. over de erfenis hebben we het nog, Koekoe!  ;)
erfenis? ja dat kan wachten,ik zweef nu al de ganse dag rond in de zevende hemel en geloof me,het is daar lekker vertoeven.dus,volgende week na je afscheid van de aardse wereld kom gezellig samen met me mee-zweven.  ;) ;) ;)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Tof!
« Reactie #43 Gepost op: 23-05-2005, 16:43:22 »
lijkt me reuze gezellig!  ::jaja:: en TOF ook... (nonde.. wat weer vreselijk ON TOPIC)
In every stone sleeps a crystal..

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: Tof!
« Reactie #44 Gepost op: 23-05-2005, 23:37:15 »

Ook Benedictine heten we van harte welkom in de catacomben.....
midlife crisis occurs here

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Tof!
« Reactie #45 Gepost op: 24-05-2005, 00:49:12 »
Dank u, dank u zeer... ik wil ook witte rook, is dat overdreven???  ::trots::
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #46 Gepost op: 24-05-2005, 03:34:20 »
Dank u, dank u zeer... ik wil ook witte rook, is dat overdreven???  ::trots::
Tof,amaai mocht Bene hier blijven das tof, maarnu?Koe is niet Down under maar gewoon down

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #47 Gepost op: 29-05-2005, 20:11:13 »
vergeet stormpie niet en de winnaar van dit jaar plaats zich automatisch voor volgend jaar ...dat is dus al 5 ......en oscar voor het zware werk ...das 6  .......mmmmmmmmmmmmmisschien Matthijs een optie ..kunnen we wel de confrontatie aan......das dus 7 ....Ellen voor de love is voor mij niet noodzakelijk....ja en dan persoonlijk Mieke wat doen we daar mee..ik ben bang dat ik dat niet voldoende functioneer ....maar overmand ben door liefde ....
Liefste schattie, met alles akkoord, maar Os laat ik liever thuis!
Wanneer vertrekken we? ::tandpastasmiley::

Offline Celebriän

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tof!
« Reactie #48 Gepost op: 29-05-2005, 20:32:19 »
Mie_boerin heeft Oscar niet leren waarderen?! Ietsjes verder kijken, mie.. lees het gedichtje van Oscar nog een keer!  ::bravo::
pas op! 11jes kunnen bijten...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #49 Gepost op: 29-05-2005, 20:56:42 »
Mie_boerin heeft Oscar niet leren waarderen?! Ietsjes verder kijken, mie.. lees het gedichtje van Oscar nog een keer!  ::bravo::
dit moet je langs 2 kanten bekijken,Caat ofwel kan Mie het inderdaad niet zo vinden met Os ,dat weet ik niet "os laat ik liever thuis,wanneer vertrekken we" dat kan ook betekenen dat die 2 mensen ergens samen naartoe gaan,en dan heb je liever geen OS of x of y erbij. ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ps:Ros wat zeg je daarvan?

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #50 Gepost op: 29-05-2005, 21:12:43 »
ps , ros wat zeg jij daarvan....nou ros zou wel heel graag willen dat die twee mensen samen ergens naartoe zouden gaan ..en verders wat Caat betreft ..och mensen verschillen en Mieke en Oscar hebben daar samen een paar weken gezeten en misschien liggen ze elkaar wel niet.......trouwens vraag je maar eens af hoe het tussen Koekoe en Ros zou gaan in de echte wereld.......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #51 Gepost op: 29-05-2005, 21:35:05 »
nu doet koekoe eens een goed woordje voor Ros en 't is weer niet goed 2 MENSEN-SAMEN-ERGENS-NAAR-TOE-GAAN(koe had het wel over ROS-MIEKE hoor) maar in't echte leven tussen koekoe-rosmalen? ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #52 Gepost op: 29-05-2005, 22:12:48 »
goed lezen Koekoe , ik zeg toch ook dat ik dat zou willen............

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #53 Gepost op: 29-05-2005, 22:21:13 »
...och mensen verschillen en Mieke en Oscar hebben daar samen een paar weken gezeten en misschien liggen ze elkaar wel niet.......

inderdaad, dat was al langer geweten, wij lagen elkaar niet, dat is nu eenmaal de gang van het leven. Met de een klikt het, met de ander niet.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #54 Gepost op: 29-05-2005, 22:25:12 »
inderdaad, dat was al langer geweten, wij lagen elkaar niet, dat is nu eenmaal de gang van het leven. Met de een klikt het, met de ander niet.
Klopt Mieke.. ::jaja::
Je was toch maar in de groep gezet en de een ligt je wel in de groep en de ander niet..
Je hebt maatjes in de farm maar ook mensen die je in het echte leven liever niet zou tegen komen..
Zo zie ik dat..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #55 Gepost op: 29-05-2005, 22:36:35 »
Mieke,ik weet wie jou maatje wel was in de Farm,koekoe mist haar enorm. al een tijdje niets meer gehoord . hij zit al 4 dagen op het puntje van zijn stoel,daar hij een PM van haar verwacht :( :(

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #56 Gepost op: 29-05-2005, 22:42:42 »
hij zit al 4 dagen op het puntje van zijn stoel,daar hij een PM van haar verwacht :( :(
Koekoe wat sneu voor je...
Jij als echte super SOFIE fan..
En nu laat ze even niets van haar horen...
Heb nog even geduld .... ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #57 Gepost op: 29-05-2005, 23:03:41 »
Koekoe wat sneu voor je...
Jij als echte super SOFIE fan..
En nu laat ze even niets van haar horen...
Heb nog even geduld .... ;)
'k weet het plienke,maar koekoe en geduld dat is water en vuur

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #58 Gepost op: 30-05-2005, 18:10:23 »
eigenlijk NIET zo tof mijn maatje is verdwenen, en onze Ros laat ook maar weinig meer van zich horen, koekoe hoopt nu enkel nog op dat(al is het maar 1 klein berichtje van Sofie).....enkele minuutjes later hoorde koekoe een stemmetje van boven, die zei, koe jongen heb geduld,luister naar mij en Uw wensen zullen vervuld worden.waarop koekoe zei;stemmetje 1000maal dank. koe weet het,iedereen verklaardt hem gek, maar dat stemmetje heeft hij wel zeer duidelijk begrepen ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #59 Gepost op: 30-05-2005, 18:32:28 »
Tof is als koekoe ....... terug in de gewone wereld komt en weer met twee voetjes op de Belgische bodem staat.....en geen snipperdag neemt om achter de pc te kruipen...maar een rondje gaat fietsen om te ontsnappen aan de verlangens.... ::zwaai:: ::zwaai::