Auteur Topic: De allerlaatste aflevering van de farm!!  (gelezen 41484 keer)

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #60 Gepost op: 28-05-2005, 14:26:23 »
En dan nog iets: hoe kun je in godsnaam van "stadsmensen" verwachten dat ze in een keer weten hoe alles werkt op een boerderij. Enkele uitzonderingen daargelaten was het aan de meeste deelnemers te zien dat ze niet in een dorp zijn opgegroeid maar in een stad. Diep respect dus voor mensen als Sofie, Ellen of Mathijs bijvoorbeeld. Wat hun hebben gepresteerd is echt mooi. Ik zou het als Amsterdammer niet kunnen uithouden op een boerderij.

Ik verwacht ook niet iedereen meteen weet hoe alles werkt en wat hij/zij moet doen (dat zeg ik volgens mij ook nergens...). Maar je kan wél inzet tonen, laten zien dat je iets wilt leren enz. Dat is heel wat anders dan bv. een beetje bij het meer liggen en de rest laten werken. Ik heb ook respect voor alle kandidaten, voor wat ze geleerd en gepresteerd hebben. Mijn vorige posting was ook meer kritiek naar de programmamakers, dan naar de kandidaten.

En wat betreft het stemmen van de 'buitenstaanders'. Ten eerste vind ik de ex-farmers geen buitenstaanders; ze hebben allemaal op de farm geleefd en gewerkt en hebben de anderen leren kennen. Ten tweede had ik niet het idee dat veel mensen uit persoonlijke voorkeur stemden, maar toch echt op wie ze het best vonden. Maar natuurlijk komt het voor dat mensen toch ook stemmen op mensen die ze graag mogen, dat weet ik ook wel. Nou ja, ik weet ook niet hoe het anders moet, maar ik vond het wel jammer dat de finale uit duels bestond. Dit heeft namelijk niks te maken met een goede farmer zijn, maar vooral met sterk zijn.

Misschien zouden ze anders de finalisten typische 'farm-opdrachten' kunnen laten uitvoeren. Allemaal een geslachte kip ontleden, allemaal hun eigen stuk land met uien rooien, allemaal 10 koeien melken. Degene die dat allemaal het best of snelst doet, is de winnaar. Zomaar ff een brainstorm  ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #61 Gepost op: 31-05-2005, 11:06:49 »
Ik kan me hier wel een beetje in vinden. Ook ik vond het jammer dat de finale beslecht werd door duels die weinig of niets met het 'farmerzijn' te maken hebben, maar alles met kracht en behendigheid.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #62 Gepost op: 1-06-2005, 00:11:34 »
wat zal ik nu nog eens vertellen? tja hier niks want als koekoe van 1 iets sprakeloos is,dan is het van de laatste aflevering!!!! ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #63 Gepost op: 6-06-2005, 19:43:23 »
tsja, laatse aflevering? fiasco a go go!! maar 'k wil gewoon even goeie avond tegen plienke zeggen ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #64 Gepost op: 7-06-2005, 23:57:58 »
eeeeuuuhhh,de allerlaatste aflevering v/d Farm?mijn geheugen laat me in de steek,was dat een komedie of een loterij of iets anders?wil iemand mij antwoord geven AUB?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #65 Gepost op: 9-06-2005, 23:30:09 »
die lolbroeken toch,koekoe heeft zich weer laten beetnemen,de ECHTE finale,die moet toch nog komen hé?? ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #66 Gepost op: 10-06-2005, 22:11:28 »
was even belachelijk zoals het "duel" Balkenende-De Gucht ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::