Auteur Topic: Tof!  (gelezen 62851 keer)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Tof!
« Reactie #20 Gepost op: 21-05-2005, 21:07:15 »
lees: drinken met billen bloot melk uit een kokosnoot ergens op Jamaica...
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #21 Gepost op: 21-05-2005, 21:10:19 »
egoist die Matthijs, ons die hem zo gesteund hebben zomaar vergeten te vragen of we mee willen

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #22 Gepost op: 21-05-2005, 21:21:16 »
::rofl:: ::rofl:: maar we gaan zekurrrr heppie wezuh!
onze Ros. is precies toch nie zo heppie . BUT! pour le Racing club de Lens('k ben aan het luisteren naar het Franse voetbal)maakt niks uit, ze zeggen op 't forum toch dat ik zot ben ::) ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #23 Gepost op: 21-05-2005, 23:26:57 »
tof is:(indien) rosmalen nog eens zou reageren ::zwaai:: ::zwaai::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #24 Gepost op: 21-05-2005, 23:29:24 »
les pays bas zero points ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #25 Gepost op: 21-05-2005, 23:39:28 »
les pays bas zero points ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
et pour la Belgique la meme chose!!!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #26 Gepost op: 22-05-2005, 11:53:29 »
Tof zou zijn:een nieuwe reeks van de Farm met wij forummers als deelnemers. benieuwd wat sommigen over mij zouden schrijven. ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Tof!
« Reactie #27 Gepost op: 22-05-2005, 12:09:25 »
Ze hebben ipv 3 echter 16! mensen nodig...
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #28 Gepost op: 22-05-2005, 12:15:57 »
Ze hebben ipv 3 echter 16! mensen nodig...
inderdaad stom van mij,vanaf aflevering 1 zouden de 3 finalisten reeds bekent zijn ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #29 Gepost op: 22-05-2005, 12:27:39 »
vergeet stormpie niet en de winnaar van dit jaar plaats zich automatisch voor volgend jaar ...dat is dus al 5 ......en oscar voor het zware werk ...das 6  .......mmmmmmmmmmmmmisschien Matthijs een optie ..kunnen we wel de confrontatie aan......das dus 7 ....Ellen voor de love is voor mij niet noodzakelijk....ja en dan persoonlijk Mieke wat doen we daar mee..ik ben bang dat ik dat niet voldoende functioneer ....maar overmand ben door liefde ....

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Tof!
« Reactie #30 Gepost op: 22-05-2005, 12:39:46 »
vergeet stormpie niet
ik heb gelezen dat Stormpie graag dweilt, ramen lapt, en stofzuigt  ::ok:: mag mee, vind ik namelijk erg lam werk (oeh, de nieuwe sofie maakt zich kenbaar?  ::rofl:: )

en de winnaar van dit jaar plaats zich automatisch voor volgend jaar
SOFIE!!  ::tandpastasmiley::

oscar voor het zware werk ...das 6  .......mmmmmmmmmmmmmisschien Matthijs een optie ..kunnen we wel de confrontatie aan......das dus 7 ....
In eerste instantie vliegen Os en Matt elkaar natuuuuurlijk weer in de haren. Matthijs heeft lange haren dus veel om in te vliegen!  ;D Mooi, wij moeten immers ook vermaak hebben.. en Os revenge  ::)

Ellen voor de love is voor mij niet noodzakelijk....
Nee, geen love en ook geen Ellen, pliezzzz!  ::ohno:: Heb behoorlijke allergische uitslag gehad van die looooooovefarm, brrrrrr!!

en dan persoonlijk Mieke wat doen we daar mee..ik ben bang dat ik dat niet voldoende functioneer ....maar overmand ben door liefde ....
Mieke mee, altijd goed.. bovendien moeten wij ook iemand hebben die niet functioneert -> goed om te nomineren!  ::ok::  ;)

Ranger erbij!!!  8)

we zijn al een behoorlijk eind op weg.... laten we Chris Zegers ook vragen, jaaaa  ::jaja:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-05-2005, 12:42:34 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #31 Gepost op: 22-05-2005, 12:59:19 »
ik heb gelezen dat Stormpie graag dweilt, ramen lapt, en stofzuigt  ::ok:: mag mee, vind ik namelijk erg lam werk (oeh, de nieuwe sofie maakt zich kenbaar?  ::rofl:: )
 SOFIE!!  ::tandpastasmiley::
In eerste instantie vliegen Os en Matt elkaar natuuuuurlijk weer in de haren. Matthijs heeft lange haren dus veel om in te vliegen!  ;D Mooi, wij moeten immers ook vermaak hebben.. en Os revenge  ::)
 Nee, geen love en ook geen Ellen, pliezzzz!  ::ohno:: Heb behoorlijke allergische uitslag gehad van die looooooovefarm, brrrrrr!!
 Mieke mee, altijd goed.. bovendien moeten wij ook iemand hebben die niet functioneert -> goed om te nomineren!  ::ok::  ;)

Ranger erbij!!!  8)

we zijn al een behoorlijk eind op weg.... laten we Chris Zegers ook vragen, jaaaa  ::jaja:: ::rofl::
Sorry, zat weeral te denken aan mijn IDEAAL-beeld ::tandpastasmiley:: hoeveel zijn er al?

Offline lynx

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #32 Gepost op: 22-05-2005, 13:18:30 »
wederom wordt hier met Thys gelachen. ik heb 1 vraag:WAAROM TOCH ???

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #33 Gepost op: 22-05-2005, 14:29:49 »
Jaloezie Lynx..  >:D
er was eens......

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #34 Gepost op: 22-05-2005, 14:55:29 »
wederom wordt hier met Thys gelachen. ik heb 1 vraag:WAAROM TOCH ???
Mijn mening is dat jij Thijsje anders kent dan dat ik dat doe en de meeste andere formers..
Ik ken Thijsje niet persoonlijk maar ik heb een beeld van hem dat negatief gevormd is. (misschien wel vervormd)
Thijsje had een andere instelling dan andere kandidaten die op zo'n manier actief waren zodat ze na hun opdracht positief beloont werden.
Als er kandidaten op de farm zijn die weinig doen of eerst gemotiveerd moeten steekt dit bij de andere kandidaten.
En dit hebben we ook op tv kunnen zien..
Thijsje kwam voor mij erg relax over, misschien wel af en toe te relax. Waarbij het programma als een vakantie zag.
Als ik op vakantie ga vindt ik het ook heerlijk om te genieten met een boekje erbij, pootje baden en genieten vanuit me luie stoel.. ::jaja::
Maar dat werd dus niet aan de farmers gevraagd; maak er een leuke vakantie van bij de boer in Zuid Afrika..en geniet.
Tuurlijk Thijsje kan leuk in de omgang zijn, maar misschien heeft hij andere humor dan mij.. ???



Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tof!
« Reactie #35 Gepost op: 22-05-2005, 15:07:01 »
Mijn mening is dat jij Thijsje anders kent dan dat ik dat doe en de meeste andere formers..
Ik ken Thijsje niet persoonlijk maar ik heb een beeld van hem dat negatief gevormd is. (misschien wel vervormd)
Thijsje had een andere instelling dan andere kandidaten die op zo'n manier actief waren zodat ze na hun opdracht positief beloont werden.
Als er kandidaten op de farm zijn die weinig doen of eerst gemotiveerd moeten steekt dit bij de andere kandidaten.
En dit hebben we ook op tv kunnen zien..
Thijsje kwam voor mij erg relax over, misschien wel af en toe te relax. Waarbij het programma als een vakantie zag.
Als ik op vakantie ga vindt ik het ook heerlijk om te genieten met een boekje erbij, pootje baden en genieten vanuit me luie stoel.. ::jaja::
Maar dat werd dus niet aan de farmers gevraagd; maak er een leuke vakantie van bij de boer in Zuid Afrika..en geniet.
Tuurlijk Thijsje kan leuk in de omgang zijn, maar misschien heeft hij andere humor dan mij.. ???



plienke, 1000 wat zeg ik? 10000 maal dank. jij bent mijn reddende engel.koekoe wou ook reageren op Lynx en Stormpie,maar koekoe denkt dat hij met zijn reacie weer te ver zou gaan!!!! plienke: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #36 Gepost op: 22-05-2005, 15:34:00 »
plienke, 1000 wat zeg ik? 10000 maal dank. jij bent mijn reddende engel.koekoe wou ook reageren op Lynx en Stormpie,maar koekoe denkt dat hij met zijn reacie weer te ver zou gaan!!!! plienke: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Geen dank..
Maar af en toe moet je hier je eigen mening nog meer argumenten geven zodat anderen het beter begrijpen..
Soms moet ik hier simpel gaan denken en in andere proberen te verplaatsten waarom sommige bepaalde meningen geven.
En dat kan soms moeilijk zijn. ;)Om een mening van 2 kanten te bekijken. Maar het kant ook meer duidelijkheid geven.

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #37 Gepost op: 22-05-2005, 18:31:36 »
Ik denk dat het niets met jalouzie te maken heeft en gewoon een mening die mensen hebben gekregen aan hand van de beelden..uit alles blijkt gewoon dat Matthijs heel berekend bezig is geweest ......hij is natuurlijk heel erg sterk ...zie afgelopen week....voor de eerste keer nam hij een voortrekkers rol, maar de weken ervoor kwam hij op tv over of hij maar liep te lanterfanten.... plus erg vrouw onvriendelijk ....en verders heb ik het gevoel, maar ik kan het mis hebben, dat Lynx niet voor Matthijs spreekt maar dat hij Matthijs is 

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Tof!
« Reactie #38 Gepost op: 22-05-2005, 22:55:24 »
Ik denk dat het niets met jalouzie te maken heeft en gewoon een mening die mensen hebben gekregen aan hand van de beelden..uit alles blijkt gewoon dat Matthijs heel berekend bezig is geweest ......hij is natuurlijk heel erg sterk ...zie afgelopen week....voor de eerste keer nam hij een voortrekkers rol, maar de weken ervoor kwam hij op tv over of hij maar liep te lanterfanten.... plus erg vrouw onvriendelijk ....en verders heb ik het gevoel, maar ik kan het mis hebben, dat Lynx niet voor Matthijs spreekt maar dat hij Matthijs is 

Geloof mij maar dat Lynx, Matthijs niet is maar wel een dubbelganger van een andere bezoeker.  :-\\ En dat mag dus niet want dat heet klonen. Ik verzoek diegene dan ook vriendelijk zijn/haar alterego ten grave te dragen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Tof!
« Reactie #39 Gepost op: 22-05-2005, 23:00:47 »
dat is in ieder geval niet Tof