Auteur Topic: Start van de Farm  (gelezen 22103 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Start van de Farm
« Gepost op: 30-01-2005, 13:33:04 »
6 Maart!!!  :D :D Nieuwe realityTV!! cooliejoelie.  ::ok:: De smileys zijn geweldig!!!  ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #1 Gepost op: 2-02-2005, 13:31:15 »
Zo'n maagdelijk forum heeft wel iets speciaals... Zo van 'ik wacht erop om gevuld te worden met van alles en nog wat' en dan komt iedereen mij lezen. ;D
er was eens......

Offline GerdaZ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • to mol or nor to mol that's the question
Re: Start van de Farm
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2005, 17:19:40 »
6 Maart!!!  :D :D Nieuwe realityTV!! cooliejoelie.  ::ok:: De smileys zijn geweldig!!!  ::bravo::

 Ben benieuwd wat  :o"de farm" :o  inhoudt en of het net zo leuk wordt als  De Mol,  Peking express,  Missie Kilimanjaro etc. We zullen zien. ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2005, 17:23:54 door GerdaZ »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2005, 15:40:17 »
Was Missie Kilimanjaro leuk dan?  ???

Het komt waarschijnlijk op SBS6 of ergens waar ik het niet kan zien als Belg?
Maar er komt ook een Vlaamse "De Farm". Had me er vor ingeschreven, maar helaas. Bedoeling was iets van een ouderwetse boerderij proberen te runnen in Zuid-Afrika.

Geen idee of het echt zo spectaculair zal worden als Peking Express en De Mol enzo. Het lijkt me eerder iets Big Brother achtigs, maar ja, you never know.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Start van de Farm
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2005, 15:50:52 »
Was Missie Kilimanjaro leuk dan?  ???

Het komt waarschijnlijk op SBS6 of ergens waar ik het niet kan zien als Belg?
Maar er komt ook een Vlaamse "De Farm". Had me er vor ingeschreven, maar helaas. Bedoeling was iets van een ouderwetse boerderij proberen te runnen in Zuid-Afrika.

Geen idee of het echt zo spectaculair zal worden als Peking Express en De Mol enzo. Het lijkt me eerder iets Big Brother achtigs, maar ja, you never know.

Een Vlaamse "De Farm"? Ow ja, ik dacht dat ze op VTM dezelfde uitzonden als in Nederland, maar niet dus blijkbaar, spijtig. :(
2024: wie is de Mol?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2005, 22:01:15 »
The Farm
The Farm is een uiterst succesvol programma van de makers van Expeditie Robinson. In Zweden zijn er al 4 seizoenen van uitgezonden, en het is al extreem succesvol uitgezonden in 8 landen. De Nederlandse en Belgische rechten ervan zijn sinds maart 2004 al in handen van Blue Circle, het productiehuis voorheen in eigendom van RTL. Blue Circle zal het programma in coproductie met Strix (de orginele producent) maken. Opnames zullen plaatsvinden in Zuidafrika in de herfst van 2004. Het eindresultaat is zowel voor de Belgische als Nederlandse markt (vergelijkbaar met de co-producties van SBSzenders NET5-VT4 en VOO-VT4).
Start: zondag 6 maart 2005, 20:30

(tv-toekomst)
er was eens......

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #6 Gepost op: 6-02-2005, 12:58:17 »
Aha, wel dezelfde reeks die we te zien krijgen dus? Soort ER dus (qua Belgische en Nederlandse spelers tegelijk)?

Was trouwens een lange lijst die inschrijving! Zo'n 10 à 15 pagina's in Word. :o Of je verslaafd was aan drugs, met het gerecht in aanraking geweest bent en weet ik wat nog allemaal.
En bij ons is de presentatrice de zeer bevallige Evi Hanssen.  :)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Start van de Farm
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2005, 16:23:14 »
Diep in het hart van Zuid-Afrika, ver van de bewoonde wereld, ligt een boerderij waar de tijd heeft stilgestaan. Er is geen gas, geen stromend water en geen elektriciteit.

Vanaf 3 maart kun je zien hoe een groep kandidaten uit Nederland en België zich redt op deze primitieve boerderij. Een promo is te bekijken op: http://www.rtl.nl/programma/defarm/
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2005, 18:40:15 »
Hmm showbizzsite.be vergelijkt het met Big Brother....

Citaat
In maart starten er op VTM twee nieuwe programma's die waarschijnlijk op woensdag en zondagavond de kijkers moeten lokken. We stellen ze nu al aan jullie voor:

* De Farm: Big Brother op verplaatsing, dat is in het kort de samenvatting van dit nieuwe realityprogramma in samenwerking met de Nederlandse commerciële zender Yorin. De Farm is tevens de eerste presentatiejob voor de nieuwe VTM-presentatrice Evi Hanssen. De zender wil met dit programma een antwoord geven op Expeditie Robinson. Ergens in het midden van Zuid-Afrika ligt een boerderij waar de tijd is blijven stilstaan. Er is geen enkele nutsvoorziening, geen comfort of luxe. Kandidaten uit Vlaanderen en Nederland reizen af naar deze plek. Voor heel even staat alles stil. Zij hebben één doel voor ogen: de boerderij draaiende houden. Net zoals bij Big Brother valt er iedere week één kandidaat af, door middel van verkiezingen en onderlinge duels. De winnaar van De Farm gaat naar huis met 50.000 euro.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2005, 22:08:18 »
Net was hier een trailer op tv. Iets met olifanten die zogezegd tegen elkaar aan het praten waren (je weet wel, zoals vroeger by Animal Crackers dat de stem van een mens zogezegd de stem van de olifant doet)
Maar heb er niet veel van meegekregen omdat ik dacht dat het iets anders was.

Maar goed, in België begint het dus op 4 maart!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #10 Gepost op: 18-02-2005, 20:19:02 »
we staan in de info center!!!! ::bravo::
er was eens......

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #11 Gepost op: 21-02-2005, 20:17:53 »
De Farm is denk ik niet zo leuk als WIDM, maar kga wel kijken!!  ;D ;D Coole smileys trouwens ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #12 Gepost op: 22-02-2005, 17:03:15 »

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #13 Gepost op: 22-02-2005, 23:59:27 »
Oeioei, ik ga het nog druk krijgen de komende weken!  :o :o :o
Naast Wie Is De Mol (t/m 18 maart) en Peking Express (vanaf 6 maart) nu dus ook nog De Farm volgen. En dat terwijl ik geen tv heb! Ik fietste altijd voor Expeditie Robinson op en neer naar mijn zusje, nu doe ik hetzelfde met WIDM, maar straks wordt dat wel heel veel fietsen.
Geloof dat ik haar maar alles laat opnemen   8)

leuke smiley's trouwens!
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Start van de Farm
« Reactie #14 Gepost op: 24-02-2005, 23:01:39 »

Geloof dat ik haar maar alles laat opnemen   8)
Of een eigen tv kopen ;)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #15 Gepost op: 24-02-2005, 23:26:16 »
Oh, zie hier ineens m'n artikel weer. Test, dat komt uit hetzelfde nummer van TeVe Blad als dat PE artikel! :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #16 Gepost op: 25-02-2005, 15:35:56 »
Thanks Robbie. Ik heb alleen niks met de site DE Farm te maken... ;D ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #17 Gepost op: 25-02-2005, 16:36:30 »
Haha, nouja voor degene die het wél aangaat dan!  :-[

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start van de Farm
« Reactie #18 Gepost op: 25-02-2005, 19:34:23 »
Beginnen PE en Farm op 6 maart? Hopelijk niet om dezelfde tijd :P ....

Offline Pingu

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #19 Gepost op: 25-02-2005, 21:59:15 »
De Farm begint in Nederland op donderdag 3 maart, PE op zondag 6 maart, geen overlap dus.....