Auteur Topic: Start van de Farm  (gelezen 22104 keer)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Start van de Farm
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2005, 10:36:03 »
en de pool sluit op 3 maart om 20 uur en gaat op vrijdagavond na de vtm uitzending van de farm weer open en je uitslag van de week er voor kan je dan gelijk al zien

Mc of iemand anders in belgie hoe laat is de farm het 2de deel bij julie afgelopen ???
ik weet dat hij om 21 uur geloof ik begint dus dan zou hij zo rond 23 uur klaar moeten zijn
klopt dit een beetje ??
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #21 Gepost op: 26-02-2005, 12:05:11 »
Tweede deel?  ???

Het duurt van 21.00 tot 22.30 en er komt geen tweede deel na op die avond... (en het overlapt met Wie is de Mol en aangezien ik dat ook opneem.... gelukkig heb ik een 2e vcr)

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start van de Farm
« Reactie #22 Gepost op: 26-02-2005, 12:22:49 »
Wow, het zoveelste reality-programma  :o
En dat terwijl ik nooit thuis ben op donderdagavond..zal de 1e aflevering opnemen en kijken of het leuk is en zo ja, dan wordt de videorecorder nog druk 8)
We zullen zien, we zullen zien...
Gepresenteerd door o.a. Gijs, hoe zal het met z'n been zijn ::)
Leuke smileys trouwens ::ok::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #23 Gepost op: 26-02-2005, 15:44:07 »
Mits VTM De Farm op vrijdagavond heeft geprogrammeerd, overlappen de eerste afleveringen Wie is de Mol.  ::niet-ok:: Gelukkig bestaat er zoiets als 'n videorecorder, al wil ik WIDM ook nog wel 'ns herbekijken...  ::)

Wie Evi Hanssen  ::bravo:: beter wil leren kennen, er staat 'n leuk interview met deze Vlaamse schoonheid op de site van VTM !  ::jaja::


http://www.vtm.be/tv/index_programma_de_farm.htm

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Start van de Farm
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2005, 20:27:01 »
Tweede deel?  ???

Het duurt van 21.00 tot 22.30 en er komt geen tweede deel na op die avond... (en het overlapt met Wie is de Mol en aangezien ik dat ook opneem.... gelukkig heb ik een 2e vcr)

hier komt het eerste deel van de farm van 20:30 tot 21:40
dan van 21:40 tot 22:40  Jensen
en het 2de deel van de farm van 22:40 tot 23:10
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start van de Farm
« Reactie #25 Gepost op: 1-03-2005, 17:55:50 »
Ben ook benieuwd. Voor mij de eerste keer dat ik het ga kijken, en volgen op een forum.... nooit geweten dat dit bestond, ga mezelf eerst even wegwijs maken hier.
Maar SUPER idee zo'n forum!!  ;)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #26 Gepost op: 1-03-2005, 20:56:27 »
... Voor mij de eerste keer dat ik het ga kijken, ...

Voor ons ook hoor, lady C! Het is namelijk voor het eerst dat dit programma op Nederlandstalige televisie wordt uitgezonden  ;)

Verder ben ook ik benieuwd natuurlijk. Sowieso vind ik het heel leuk dat we weer een combi van Belgische en Nederlandse kandidaten te zien krijgen. Dat levert door het cultuurverschil al zo'n enorm leuke televisie op!  8)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #27 Gepost op: 1-03-2005, 22:39:09 »
De kritieken in de andere landen waar de farm is uitgezonden zijn meer dan lovend.. Dus het belooft iets heel moois te worden!!
er was eens......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start van de Farm
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2005, 07:35:19 »
ik ben erg benieuwd, ik vind het alleen onwijs jammer dat het in twee delen wordt uitgezonden omdat ik wellicht het tweede deel al niet meer zie vanwege de wekker die elke ochtend om zes uur af gaat :\'( ..enne ik zit nu niet echt op Jensen te wachten, dus ik hoop dat Yorin dat nog gaat veranderen in de toekomst :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start van de Farm
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2005, 11:08:46 »
Voor ons ook hoor, lady C! Het is namelijk voor het eerst dat dit programma op Nederlandstalige televisie wordt uitgezonden  ;)


Ohhhh, sorry, was er echt van overtuigd dat ik vorig jaar flarden had opgevangen, maar dan met amerikanen ofzoiets  :-X haha.

ik ben erg benieuwd, ik vind het alleen onwijs jammer dat het in twee delen wordt uitgezonden omdat ik wellicht het tweede deel al niet meer zie vanwege de wekker die elke ochtend om zes uur af gaat :\'( ..enne ik zit nu niet echt op Jensen te wachten, dus ik hoop dat Yorin dat nog gaat veranderen in de toekomst :D

Volgende week is het in elk geval nog hetzelfde...

Maar vanavond is het zo ver, krijg steeds meer spijt dat ik me niet heb opgegeven....  Have Fun !!
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2005, 11:57:27 »
jaaah..vanaavond om half negen :D:D:D:D:

kan niej w88 ;)

gegroet
     rick

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Start van de Farm
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2005, 13:45:30 »
Gelukkig is er voor de echte diehards.....ook de kans om de farm op zondagavond aan 1 stuk te zien...vanaf 20.00 uur.....
Veel plezier de komende 13 afleveringen..... zullen jullie op dit forum lief voor me zijn? ;)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2005, 13:47:56 door oscar »
als je stoere praat hebt....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start van de Farm
« Reactie #32 Gepost op: 3-03-2005, 14:40:07 »
zullen jullie op dit forum lief voor me zijn? ;)
Wij zijn altijd lief ::) ;D ::rofl::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #33 Gepost op: 3-03-2005, 16:12:02 »
Gelukkig is er voor de echte diehards.....ook de kans om de farm op zondagavond aan 1 stuk te zien...vanaf 20.00 uur.....
Veel plezier de komende 13 afleveringen..... zullen jullie op dit forum lief voor me zijn? ;)

vanaf 8 uur :S:S:S
aan het begin van deze site staat:   Uitzending: wekelijks, vanaf donderdag 3 maart. Deel 1 tussen 20.30 uur en 21.40 uur. Deel 2 tussen 22.40 en 23.10 uur. ‘De Farm’ wordt wekelijks in één lange uitzending herhaald vanaf zondag 6 maart, tussen 18.55 en 20.30 uur.

want ik heb egt zon hekel aan die jensen en dan moek eerst een uur w88 tot die jensen van de buis af is voordat farm 2 komt.
dus dan is die zondag avond natuurlijk  ::ok:: ::ok:: ::ok::

gegroet
    rick
p.s. wat heerst er hier nog een  rust zeg op dit forum.....bij wieisdemol.com is het zowat niej bij te houden:P:P:P

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #34 Gepost op: 3-03-2005, 16:46:52 »
p.s. wat heerst er hier nog een  rust zeg op dit forum.....bij wieisdemol.com is het zowat niej bij te houden:P:P:P


dat is de stilte voor de storm.
er was eens......

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Start van de Farm
« Reactie #35 Gepost op: 3-03-2005, 18:16:57 »
en de pool sluit op 3 maart om 20 uur en gaat op vrijdagavond na de vtm uitzending van de farm weer open en je uitslag van de week er voor kan je dan gelijk al zien

Mc of iemand anders in belgie hoe laat is de farm het 2de deel bij julie afgelopen ???
ik weet dat hij om 21 uur geloof ik begint dus dan zou hij zo rond 23 uur klaar moeten zijn
klopt dit een beetje ??


Werkt de Farmpool dan al, ik probeerde net of ik al kon stemmen, maar het werkt niet.
Wanneer mogen we stemmen. ;D
« Laatst bewerkt op: 3-03-2005, 18:18:37 door Vinkje »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Start van de Farm
« Reactie #36 Gepost op: 3-03-2005, 19:25:08 »
Vanavond het begin  :D Ik ben benieuwd!  ::vergroot::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Start van de Farm
« Reactie #37 Gepost op: 3-03-2005, 19:34:21 »
Kheb er zin in, widm is bijna afgelopen >:(, maar gelukkig is er nu weer een nieuw reality programma op de buis ::ok::!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Start van de Farm
« Reactie #38 Gepost op: 3-03-2005, 20:18:58 »
Ik zit er klaar voor, ben zeer benieuwd. 8) (Toffe smileys btw!)

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Start van de Farm
« Reactie #39 Gepost op: 3-03-2005, 20:29:45 »
p.s. wat heerst er hier nog een  rust zeg op dit forum.....bij wieisdemol.com is het zowat niej bij te houden:P:P:P


We zijn er ook nog niet achter wie de mol is... nog druk piekeren  ::)...

Maar gelukkig, the farm begint... tot aan Jensen  ;D!!
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*