Auteur Topic: Bedankt  (gelezen 13129 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Bedankt
« Gepost op: 26-05-2005, 22:15:52 »
Stormpie, Gerard & Linda, Geweldig hoe jullie met de beperkte middelen toch een mooie en gezellige site hebben neer gezet, mijn complimenten  ::ok::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Bedankt
« Reactie #1 Gepost op: 26-05-2005, 22:19:19 »
Zeker weten!! Petje af! En in 2006 gewoon weer ofniet? :P
Some light in your eyes...

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Bedankt
« Reactie #2 Gepost op: 26-05-2005, 22:25:36 »
Helemaal goed CREW...hardstikke bedankt[/size]
en ik blijf hangen voor sure..     
 ::ok:: ::ok:: ::ok::
Oscar
« Laatst bewerkt op: 26-05-2005, 22:38:51 door oscar »
als je stoere praat hebt....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bedankt
« Reactie #3 Gepost op: 26-05-2005, 22:26:19 »
Hartstikke bedankt Crewleden jullie hebben het zeker geweldig gedaan  ::bravo:: ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bedankt
« Reactie #4 Gepost op: 26-05-2005, 22:27:05 »
[size=30]Helemaal goed CREW...hardstikke bedankt......[/pt][/size]
en ik blijf hangen voor sure..

 ::ok:: ::ok:: ::ok::
Oscar
8) Cool Oscar... echt heel leuk  ::jaja::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Bedankt
« Reactie #5 Gepost op: 26-05-2005, 22:29:30 »
Ja, woorden schieten te kort op dit moment... THNX GUYS/GIRLS!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Bedankt
« Reactie #6 Gepost op: 26-05-2005, 22:30:51 »
huh..... en ik?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bedankt
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2005, 22:32:19 »
huh..... en ik?

Wat had jij voor een toevoegende waarde??

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Bedankt
« Reactie #8 Gepost op: 26-05-2005, 22:33:02 »
de kritische noot!  ::rofl::  ::bravo::
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bedankt
« Reactie #9 Gepost op: 27-05-2005, 00:37:22 »
eigenlijk is dit beter geschikt voor grappige momenten.Benedictine zegt:THNX GUYS/GIRLS,en rosmalen:HUH...EN IK? ros, WAT ben je dan? trouwens zeer goed gedaan,Stormpie,Mapel en iedereen. moest Stormpie volgend jaar deelneemster zijn dan zou ik haar dubbel zoveel aanmoedigen dan Sofie dit jaar! wat zeg je daarvan Storm.? alhoewel,koekoe is misschien een rare kwiet,maar ik heb NOOIT een woord gezegd over Sofie,wat ik niet meende! over volgend jaar,Sof.Sorry,macht der gewoonte,Storm,ik zal er nog eens over nadenken ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bedankt
« Reactie #10 Gepost op: 27-05-2005, 00:43:33 »
niet verkeerd  begrijpen, het is gewoon een dankwoordje op zijn koekoe's    IEDEREEN VAN DE CREW: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Bedankt
« Reactie #11 Gepost op: 27-05-2005, 08:16:38 »
mijn slaappiloot van afgelopen nacht stond op " TOEGEVOEGDE WAARDE"  ja wat is dat, redelijk veel nachtmerries gehad..en ik maar denken dat ik ook wat inbreng had..jammer dat mensen daar anders over denken.....of ik niet weet dat er altijd mensen zijn die het merendeel van het "vuile werk" voor hun rekening nemen, en wat ik heus wel weet te waarderen, dus ook namens mij een bedankje ..en ik heb wel een leuke tijd gehad hier.....en ik denk maar zo ..van kritiek wordt je alleen maar sterker....en ik kom de sommige van jullie volgend jaar wel tegen in Zuid Afrika ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Bedankt
« Reactie #12 Gepost op: 27-05-2005, 09:04:29 »
Goeiemorgen allen...

Dank jullie wel voor 't compliment! 13 weken lang hebben we SAMEN dit forum een gezicht gegeven. Soms was 't wel eens lastig :-X ;) maar toch altijd met humor en respect. ;D

Koekoe... ik ben er helemaal stil van!! Dat je mij zo hard zou aanmoedigen joh, nog harder dan Sofie zelfs. ::ok:: ::bravo::

Blijf dit forum nog even volgen. Wie weet komt er nog nieuws of mogen, als zij dat willen, de Farmers onze vragen beantwoorden.

Ik ga nu verder met het verslag van de finale,

groetjes, storm


er was eens......

Offline Farm Jeannette

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • wat is het leven toch mooi !!!!
Re: Bedankt
« Reactie #13 Gepost op: 27-05-2005, 10:21:24 »
Goeiemorgen allen...

Dank jullie wel voor 't compliment! 13 weken lang hebben we SAMEN dit forum een gezicht gegeven. Soms was 't wel eens lastig :-X ;) maar toch altijd met humor en respect. ;D

Koekoe... ik ben er helemaal stil van!! Dat je mij zo hard zou aanmoedigen joh, nog harder dan Sofie zelfs. ::ok:: ::bravo::

Blijf dit forum nog even volgen. Wie weet komt er nog nieuws of mogen, als zij dat willen, de Farmers onze vragen beantwoorden.

Ik ga nu verder met het verslag van de finale,

groetjes, storm
Ook ik wil heel graag de mensen bedanken die zich zo enorm voor deze site hebben ingezet.Een knap staaltje werk!!!Heel erg leuk was het om de reacties te lezen van met name Koekoe,Beneditine,Rosmalen,Nick enz enz,superhumor!
De Farmtijd zal ik nooit vergeten......
Toch een half jaar van je leven,die een enorme indruk heeft achtergelaten,met als mooiste beloning de wetenschap dat we het zo slecht niet hebben aan deze kant van de wereld,en dat we daar heel dankbaar voor mogen zijn.
Juist in het werelddeel waar wij verbleven is honger,ziekte en enorme armoede aan de orde van de dag,de Farmers weten nu hoe het voor al die mensen moet voelen die dit dagelijks mee MOETEN maken.Wij hebben er vrijwillig voor gekozen.
Ik zou dan nu ook graag willen vertellen,dat lieve, lieve Ellen(mocht zij de winnares van de Farm zijn geworden)al het geld had geschonken aan Orange babys,de organisatie die zich inzet voor HIV besmette zwangere moeders,en de opvang daarvan in Zuid-Afrika.Supergeweldig.
Als er ook maar iets is,wat ik voor deze organisatie vrijwillig zou kunnen doen.....
Veel liefs.....Jeannette



(quote gefixed: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 27-05-2005, 10:29:50 door Stormpie »
jeannette

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bedankt
« Reactie #14 Gepost op: 27-05-2005, 19:23:57 »
heb reeds de crew bedankt. toch even een dankwoordje aan een persoon die mij enoooooooorm heeft gesteund met van alles en nog wat. en dat terwijl ik hem/haar helemaal niet ken! koe wordt er emotioneel van :\'( :\'( S.B.  BEDANKT HE ::ok:: ::ok:: ::ok:: en ook SOFIE natuurlijk want zonder haar in de Farm zouden koekoe's reacties niet verder gegaan zijn dan:x-vind ik goed,y-iets minder. zit niet zoveel power achter hé. moet vanavond laatste aflevering nog zien,maar ik weet nu reeds iets:SOFIE 1 of 4 van geen enkel belang,voor mij ben je NUMERO UNO ::ok:: ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bedankt
« Reactie #15 Gepost op: 27-05-2005, 23:40:12 »
Jij ook heel erg bedankt Jeannette leuk dat je ook op de site terecht ben gekomen  ::ok::  :-*

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: Bedankt
« Reactie #16 Gepost op: 29-05-2005, 19:56:43 »
Ook van mij een super bedankt aan de crew. Schitterend gedaan! Jammer dat het programma niet geworden is wat het had moeten zijn (kijkcijfers :-X)
Maar knappe site.
Petje af!  ::zwaai::