Poll

Is het een leuk idee om de finale met een aantal forumleden en farmers te bekijken?

Ja, ja, ja, en ik kom zeker!
3 (17.6%)
Nee, dat verwoest de magie van de anonimiteit op het forum
3 (17.6%)
Leuk, maar niet haalbaar
9 (52.9%)
Ja, ik wil ook graag meehelpen met organisatie
0 (0%)
?? Uh, de Farm zeg je??
2 (11.8%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 26-05-2005, 15:37:31

Auteur Topic: Laatste aflevering 'de Farm 2005'  (gelezen 12022 keer)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Gepost op: 20-05-2005, 15:37:31 »
Just an idea.. schieten maar!

 ::trots:: zuster B.
In every stone sleeps a crystal..

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #1 Gepost op: 20-05-2005, 17:12:00 »
Ik vindt dat het voor dit idee te kort dag is..
Komende week is de finale al en het is op een doordeweekse dag.. (voor de nederlanders op donderdag)
Dit komt voor mij niet goed uit..

Ik had me al een keer afgevraagd of er misschien een farmfandag zou kunnen zijn om de kandidaten te ontmoeten..
Mapel vondt dat het iniatief dan deze keer van de kandidaten afmoest komen, omdat realitynet het al vaker had georganiseert.. Zij wist nog wel een adresje in Amersfoort..
 ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #2 Gepost op: 20-05-2005, 18:59:54 »
zo'n fandag organiseer je als er veel animo voor een programma is. Daar zit nl. best wel veel werk aan vast. Bovendien moet je als organisatie uit de kosten komen. Er zijn dit seizoen 2 fandagen geweest. In december die van Expeditie Robinson en begin april een fandag van WIDM. Beiden waren druk bezocht. Eerlijk gezegd denk ik niet dat een fandag voor de Farm de minimale hoeveelheid mensen die nodig is om zoiets door te laten gaan op zal leveren. Het is niet anders.

Ik kom ook niet gezellig bij elkaar de laatste aflevering bekijken. De kans is groot dat ik die avond de screenshots maak en dan zit ik het best achter m'n eigen pc'tje.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #3 Gepost op: 20-05-2005, 21:57:37 »
Ik vindt dat het voor dit idee te kort dag is..
Komende week is de finale al en het is op een doordeweekse dag.. (voor de nederlanders op donderdag)
Dit komt voor mij niet goed uit..

Ik had me al een keer afgevraagd of er misschien een farmfandag zou kunnen zijn om de kandidaten te ontmoeten..
Mapel vondt dat het iniatief dan deze keer van de kandidaten afmoest komen, omdat realitynet het al vaker had georganiseert.. Zij wist nog wel een adresje in Amersfoort..
 ;)

inderdaad,zeer leuk idee Bene, maar helaas tijdens een weekdag voor mij NIET :( :( haalbaar :-*

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #4 Gepost op: 20-05-2005, 22:30:13 »
vlgs mij zullen de deelnemers wel in de studio zitten

en zie de kijkcijfers van gisteren 282.000 het is goed dat de laatste uitzending er is anders blijven er maar 3 over ...vul zelf maar in wie ...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #5 Gepost op: 20-05-2005, 22:32:09 »
vlgs mij zullen de deelnemers wel in de studio zitten

en zie de kijkcijfers van gisteren 282.000 het is goed dat de laatste uitzending er is anders blijven er maar 3 over ...vul zelf maar in wie ...

 ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #6 Gepost op: 20-05-2005, 22:44:45 »
Had er rekening mee gehouden: huiskamer is maar klein...  ::rofl::  ::rofl::

Koekoe rechts, jij Ros links enneh... ik ... ik haal wel bier!  ::tandpastasmiley::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #7 Gepost op: 20-05-2005, 22:49:49 »
::rofl:: ::rofl::

Zit niet zo dom te lachen...  ;)
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2005, 22:56:38 »
Koekoe links??????  die zit toch in de studio  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #9 Gepost op: 20-05-2005, 23:09:13 »
Koekoe links??????  die zit toch in de studio  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
ja samen met Sofie en MIEKE ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #10 Gepost op: 20-05-2005, 23:48:49 »
Koekoe links??????  die zit toch in de studio  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Goed lezen, Ros!! Koekoe had plek rechts van mij... maar idd had geen rekening gehouden met studioverplichtingen van koekoe. Kun jij plek links van Mieke regelen voor Ros, Koekoe?? .... ik haal wel weer bier...  ::pinokkio::
In every stone sleeps a crystal..

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #11 Gepost op: 21-05-2005, 00:33:09 »
Onhaalbaar voor mij, leek me wel leuk, maar ik heb de volgende dag school (vrij verre reistijd) en ik moet die avond ook nog werken. :(
Who’s got the sweetest disposition?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #12 Gepost op: 21-05-2005, 01:24:58 »
Goed lezen, Ros!! Koekoe had plek rechts van mij... maar idd had geen rekening gehouden met studioverplichtingen van koekoe. Kun jij plek links van Mieke regelen voor Ros, Koekoe?? .... ik haal wel weer bier...  ::pinokkio::
een plaats bij Mieke regelen voor Ros?geen enkel probleem.maar hoe moet ik in godsnaam uitleggen aan welke kant hij moet zitten? moest men tegen Ros zeggen, ga links naast Benedictine zitten,dan komt ie boven op mij zitten, dat zou pas een onnozel zicht zijn ::rofl:: oja, terwijl je bier haalt neem ook wat sapjes mee voor Ros want liefst geen bier voor hem.en voor je de straat oversteekt,eerst goed naar rechts en dan naar links kijken! of is't andersom Ros? ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #13 Gepost op: 21-05-2005, 10:11:44 »
Ben best blij dat Ros geen chirurg is..   ::jaja::


hihi, arme Ros, nu houden we op! 'Avondje finale Farm 2005' was al met al een leuk idee, denk ik ..  maar in het geheel niet haalbaar  :\'( Had jullie smoeltjes graag willen zien..  ::)

 ::bravo::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #14 Gepost op: 21-05-2005, 10:51:30 »
Onhaalbaar voor mij, leek me wel leuk, maar ik heb de volgende dag school (vrij verre reistijd) en ik moet die avond ook nog werken. :(

Student? wel tijd overhouden voor leuke dingen, he?!  ::jaja:: Nog ffies dan is t vakantie.....
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #15 Gepost op: 21-05-2005, 10:59:23 »
kan trouwens iemand vertellen wat we van de laatste uitzending kunnen verwachten en of het een avondvullend programma wordt, ik ben namelijk reuze benieuwd hoe de uiteindelijke finale zal zijn......hopelijk toch geen hamertje tik...of aan die balk hangen .....die padvinder spelletjes hebben we voldoende gezien ...dus mijn voorstel laat de kijker stemmen ........

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #16 Gepost op: 21-05-2005, 11:05:40 »
...dus mijn voorstel laat de kijker stemmen ........

Ja leuk!!! Belspelletjes en smsen enzo!! Met zo'n leuke dame die uitlegt wat je allemaal kan winnen. Een weekendje overleven op een boerderij in de Achterhoek als hoofdprijs!!
En Koekoe z'n hele maandloon, wat zeg ik JAARLOON naar de filistijnen om Sofietje maar vooral aan de overwinning te helpen..
er was eens......

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #17 Gepost op: 21-05-2005, 11:47:57 »
Ja leuk!!! ...
En Koekoe z'n hele maandloon, wat zeg ik JAARLOON naar de filistijnen om Sofietje maar vooral aan de overwinning te helpen..

.. en vervolgens sms ontvangt met tekst: 'Thank you for voting Croatia!'  ::)
« Laatst bewerkt op: 21-05-2005, 11:56:24 door Metis »
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #18 Gepost op: 21-05-2005, 12:25:23 »
In het heilige der heiligen branden, eerst 16, maar nu nog 4 kaarsen op het offerblok. Slechts 1 kaars is het karma toebedeeld gekozen te worden om, in de duisternis van de catacomben, haar licht voor altijd te laten schijnen.

Onder streng toeziend oog van de opperpriester...is het heilige der heiligen eenmalig opengesteld voor een paar representanten uit de catacomben....... immers... zij mogen kiezen welke kaars de eeuwigheid verdient van het roemloze licht.

De regels zijn streng...aanraken is verboden...wind is uit den boze...vochtigheid betekent executie. Om hen, uit de catacomben, te waarschuwen zijn door de misdienaren waarschuwende teksten en namen bij de kaarsen gezet.

De tekst bij de meest rechtse kaars geeft aan:
Deze kaars is mooi, glad en recht...echter zij die probeerden haar te pakken staken zich aan de onzichtbare stekels...door haar rechte lijn bestaat de kans dat ze het snelst is opgebrand.. ...zij heet de ongrijpbare

Bij de tweede kaars staat:
Deze kaars is van andere oorsprong. Haar lont is wispelturig in het branden...de kans bestaat dat deze kaars plots opbrand of plots uitgaat.... zij heet dan ook het risico

Bij de derde kaars staat:
Deze kaars is schoon van vrouwelijke vormigheid...haar kern is echter verzwakt....de kans bestaat dat deze kaars door het felle branden van de anderen...haar vlam verliest. Zij heet schone schijn

Bij de vierde kaars staat:
Deze kaars druipt van haar genoegen...ze is krachtig, bij tijd en wijle vlammend, maar merendeels onberekenend... de kans is groot dat deze kaars, door haar eigen druipers, de kans op het eeuwige roemloze licht, vernietigd. Zij heet het misverstand

Plots was er beweging. De opperpriester keek naar het offerblok, nam de kaarsen één voor één, en bracht ze naar het altaar.

Diep vanuit de catacomben klonk een zwaar, somber, donker en doordringend geluid...het leken protesten vervormd tot gegrom.

Sardonisch lachend doofde de priester 1 kaars......en nog één ..... en nog één. Bij de 4e twijfelde hij, hij leek zich te bedenken...draaide zich om en ..... liet de kaars ongemoeid.......

Verbaasd maar hoopvol gingen de representanten terug naar de catacomben. De opperpriester had hen in een geheime koffer de resterende kaars gegeven..... hun enig resterende hoop.
In de catacomben aangekomen... bleek, de enige kans,...het roemloze licht, echter gedoofd.....

De verslagenheid was groot. Immers nu zouden zij in de catacomben voortleven in eeuwige duisternis....zou er ooit een tweede kans zijn.....
 ??? :o ::)

In het heilige der heiligen schudde de opperpriester meewarig zijn hoofd....en...in de catacomben knaagden de ratten verder.....alsof er niets was gebeurd.
midlife crisis occurs here

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Laatste aflevering 'de Farm 2005'
« Reactie #19 Gepost op: 21-05-2005, 15:04:51 »
Hadden we deze post niet al elders gezien? en heet dat dan geen crossposten? en is dat niet iets wat nie mag? :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....