Auteur Topic: aflevering 11  (gelezen 9731 keer)

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
aflevering 11
« Gepost op: 12-05-2005, 14:35:53 »
In de catacomben, waar tijd een net zo belangrijke rol speelt als de luis in de pels van een vos, wordt druk gespeculeerd over vanavond. Zal de nieuwe farmleider Judas, Hannibal of Erasmus heten? Zal de heilige maagd Maria zo sterk blijken te zijn als haar heiligheid doet vermoeden. Of was ze toch niet onbevlekt ontvangen? Zal Maria Magdalena haar zorgzaamheid inzetten of is ze niet zo zorgzaam als het lijkt en slechts jaloers op het kindeke. Of zal Eva haar rib ter beschikking stellen aan de mannelijkheid van de Farm? Of is ook dat een sprookje? Bezit is slechts dan belangrijk als het nut heeft..

Wie verkoopt zijn geweten voor €50.000,00. Slechts dan speelt tijd een rol!

 >:D >:D >:D


midlife crisis occurs here

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 12-05-2005, 15:42:58 »
Van welke site haal je die teksten? die zijn echt meesterlijk voor verslag van school enzo  ::jaja::

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 12-05-2005, 15:47:26 »
Van welke site haal je die teksten? die zijn echt meesterlijk voor verslag van school enzo  ::jaja::

Guikie, je tomeloze fantasie laat je in de steek? Of jij je fantasie? .. .. ..
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 12-05-2005, 15:48:19 »
Guikie, je tomeloze fantasie laat je in de steek? Of jij je fantasie? .. .. ..

 ;D Nog een mooie anecdote  ::ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: aflevering 11
« Reactie #4 Gepost op: 12-05-2005, 19:56:43 »
Oke nu heb ik net gelezen dat Bernd de nieuwe farmleider een opdracht mee geeft..
Voor het kiezen van de eerste duelist:
Oog om oog tand om tand...
Wat en wie zou hij hiermee bedoelen?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 11
« Reactie #5 Gepost op: 12-05-2005, 20:02:47 »
Ellen?
Vriendin van Jeanette die Manu koos voor het duel.
En ze koos Bernd voor het duel en daarom hoopt hij dat Manu wraak neemt namens hem?

Ik heb vanmiddag gestemd op Manu farmleider, Ellen 1e duellist en Peyman 2de duellist (ivm. de brede handen van de 2e persoon) en Ellen die eruit gaat.
Ben benieuwd.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: aflevering 11
« Reactie #6 Gepost op: 12-05-2005, 20:49:34 »
Manu, Manu, Manu....  ::trots::
In every stone sleeps a crystal..

Offline plienke

  • Forumlid
Re: aflevering 11
« Reactie #7 Gepost op: 12-05-2005, 21:18:13 »
Ik vind het erg zwak las hij de mening van Bernd gaat door zetten..
Dit zegt iets over Manu dat hij zelf geen keuzes kan maken en toch volgzaam is en Bernd trouw blijft..
Dat vindt ik erg jammer!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: aflevering 11
« Reactie #8 Gepost op: 13-05-2005, 00:24:27 »
Het was een leuke Aflevering  ::jaja:: Wel Spannend wie zou er in De Finale komen?   :)

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: aflevering 11
« Reactie #9 Gepost op: 13-05-2005, 09:07:51 »
Manu heeft zich wel bewezen als farmleider, misschien wat lang van stof soms maar dat mag, ik vond dat Peyman en Matthys zich erg kinderachtig opstelden , en maar roepen dat ze alleen maar in de finale willen komen en dat het hun niets uit maakt of ze winnen ...nou die dat roepen......en het niveau van die twee is ook erg laag, verder geloof ik wel dat Ellen en Mieke het wel echt goed met elkaar voor hadden, maar Peyman begint me toch wel heel erg te irriteren

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: aflevering 11
« Reactie #10 Gepost op: 13-05-2005, 10:41:29 »
De heilige maagd maria heeft het loodje gelegd.....verward in haar eigen strikken.....Haar eigen bloed was teveel voor haar...dus toch catacombisch.....

In hogere sferen resteren nu nog slechts verliezers...de volgende offerande zal Manu zijn..... Daarna zal blijken dat niemand het verdiend te winnen en /of een winnaar zal zijn ....

Judas de verrader is een grote kanshebber...€ 50.000,00 blowing in the wind.......

1 olifant kost meer dan €50.000,00..helaas Hannibal..geen vlucht terug naar de wereld waar respectloosheid een algemeen geaccepteerd goed is onder het mom van eigenwaan en medelijden.

Eva had het rijk alleen tot de appel...... ook nu zal zij de verleiding niet kunnen weerstaan. Zij krijgt haar appel....vol gif..van hen die ze het meest vertrouwd....

En...Maria Magdalena..... Och.... in de euforie van de winst zit vaak het verlies.....de schone schijn bezwijkt onder de harde realiteit van het geweten.

Integriteit kent zijn grenzen......hopelijk nog voor het einde van de farm.....

Zij die gestorven zijn groeten u meewarig meekijkend vanuit de catacomben
midlife crisis occurs here

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: aflevering 11
« Reactie #11 Gepost op: 13-05-2005, 12:20:57 »
Sprak hier de vlieg aan de wand?
er was eens......

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: aflevering 11
« Reactie #12 Gepost op: 13-05-2005, 12:39:04 »
Sprak hier de vlieg aan de wand?


ja ,,, maar welke vlieg ......zijn niet zoveel kanshebbers

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: aflevering 11
« Reactie #13 Gepost op: 13-05-2005, 15:01:21 »
Sprak hier de vlieg aan de wand?

zucht,....wat vreselijk moooi verwoord... ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 11
« Reactie #14 Gepost op: 13-05-2005, 15:14:57 »
Sprak hier de vlieg aan de wand?

wel een verrekt welbespraakte en fantasierijke vlieg...  ::jaja::  Een zeldzaam soort in deze contreien.. 
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 11
« Reactie #15 Gepost op: 13-05-2005, 16:13:46 »
Wat jammer dat er mensen in de catacomben rondlopen met maskers op. Krijg het idee dat die maskers het zicht wat benemen af en toe. De resterende spelers worden wat eenzijdig belicht. En verblind door het reflecterende licht van een spiegel lijkt me geen mogelijkheid, want spiegels lijken niet vooradig binnen de catacomben, lijkt het.
Geniet nooit met mate...

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: aflevering 11
« Reactie #16 Gepost op: 13-05-2005, 16:24:23 »
En verblind door het reflecterende licht van een spiegel lijkt me geen mogelijkheid, want spiegels lijken niet vooradig binnen de catacomben, lijkt het.

 ::rofl:: ::rofl:: Lijkt me beter nog even te oefenen, Test, lijkt het wel..???  ::zwaai::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: aflevering 11
« Reactie #17 Gepost op: 13-05-2005, 16:57:08 »
Wel super goeie aflevering.
En ook zeker verdient dat Mieke gewonnen heeft, want ik vind haar zeker wel de beste Farmer. Ze bleef ook de hele tijd sportief, toen ze werd genomineerd en toen ze had gewonnen. Ik ben benieuwd wie er volgende week farmleider gaat worden.... Ik heb zo'n gevoel dat ze Mieke gaat aanwijzen. Ik denk wel dat Sophie er nog op het laatst uit vliegt, want ze is denk ik alleen veilig als ze farmleider zal gaan worden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 11
« Reactie #18 Gepost op: 13-05-2005, 18:45:11 »
Ik gok op Peyman of Matthijs als farmleider volgende week.
Maar we zitten nu op een punt waar je niets meer als vanzelfsprekend kan beschouwen  :o
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: aflevering 11
« Reactie #19 Gepost op: 13-05-2005, 18:54:44 »
Ik gok op Peyman of Matthijs als farmleider volgende week.
Maar we zitten nu op een punt waar je niets meer als vanzelfsprekend kan beschouwen  :o

Is Pey ooit farmleider geweest? nee toch? Misschien een reden voor Ellen om hem idd te bombarderen tot leider..
In every stone sleeps a crystal..