Auteur Topic: [kandidaat Be] Sophie  (gelezen 134942 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #40 Gepost op: 18-04-2005, 12:05:48 »
::ohno::oneens
Matthieu was veel belangrijker voor de farm.

Daar ben ik het helemaal met je eens maar, de beste moet winnen met dat Duel Mathieu heeft zeker veel gedaan voor de Farm en hij gunde het Sofieke ook  ::zwaai:: ::joehoe::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #41 Gepost op: 18-04-2005, 18:12:14 »
 :matthieu is misschien beter voor de groep awel sofie is mooier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
« Laatst bewerkt op: 19-04-2005, 17:23:26 door koekoe »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #42 Gepost op: 18-04-2005, 18:32:02 »
Wat een rare trien is Sofie zeg.....
Bang van de struisvogels, bang van de kalkoenen en ook angst voor de koeien in eerste instantie. Wieberen met die meid!!!
sofie,sofie,sofie,sofie,sofie, ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #43 Gepost op: 18-04-2005, 18:39:04 »
Ik snap niet dat ze er nog steeds in zit, ik bedoel voor mijn idee doet ze niets



mijn mening is wel een beetje anders geworden als je hoord dat ze thuis eigenlijk helemaal niets doet, dan ben je toch wel vooruit gegaan....  ;)
mijn mening? sofie wint!!!!! >:D >:D >:D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #44 Gepost op: 18-04-2005, 19:56:40 »
Mijn mening: dat denk ik niet  ::rofl::

Maar Sophie is me de laatste 2 afleveringen heel erg meegevallen. Het is jammer dat ze weinig kan, maar waar mogelijk zet ze zich wel in.
Ik had liever gehad dat Matthieu gewonnen had, maar Sophie is een terechte winnares.

Maar toch denk ik niet dat ze de finale gaat halen. Uiteindelijk blijkt ze toch een van de zwakkeren te zijn en moet ze het veld ruimen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Jehny

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Proprio Marte
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #45 Gepost op: 21-04-2005, 20:13:37 »
Ik heb zo wat berichten gelezen van en over sofie en de farm uiteraard. Sofie gebruikt wel erg vaak het excuus dat ze thuis niets hoeft te doen en daarom weinig "kan".
Hetzelfde als over de opmerking over Peyman waar ze nu weliswaar excuses aanbied (maar ja je doet mee aan tv-spel, dus je weet waar je aan begint). Maar het houd een keer op met "sorry" zeggen en excuses bedenken. Elke aflevering hoor je haar minimaal 1x zeggen dat ze thuis niets doet en daarom niets kan oftwel ze hoeft niks te doen (volgens haar zelf).  Vooral blijven zeggen dat je iets niet kan, dan weet je zeker dat het nooit zal lukken.

Ze is op zich een leuke meid, maar ze verschuilt zich wel erg veel achter haar excuses.  Misschien had ze nu ondertussen wel een supertalent kunnen ontwikkelen ipv te zeuren dat ze niks kan. Kwestie van doen.
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #46 Gepost op: 22-04-2005, 09:55:39 »
't Is niet alleen dat ze weinig kan... Ze heeft ook weinig inhoud en diepgang. Volgens mij heeft ze haar hele leven nog geen moer hoeven doen. Daar had Peyman wel erg gelijk in. Ze is gewoon verwend en gewend met haar mooie gezichtje wel veel voor elkaar te krijgen. Dat blijkt ook nu weer bij Bernd. Als ze lelijk was en niets deed was ze allang thuis.

Hopelijk grijpt ze de rest van het avontuur nog aan om eens wat 'bodem' te krijgen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #47 Gepost op: 22-04-2005, 18:27:50 »
Ik vond het eigenlijk een ruzie om niets tussen haar en Peyman, het begon eigenlijk alleen met het woordje HIER  ??? ... Tsja, denk niet dat dit nodig was geweest toch?

Ik dacht dat ze echt iets zou doen, tsja Peytje vangt het wat anders of, maar ik denk dat het echt niet haar bedoeling was hoor

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #48 Gepost op: 22-04-2005, 19:47:25 »
Wat ik alleen zo raar vind, iedereen die kijkt vind dat Sophie niks uitvoert, maar daar op de farm zeggen er ook genoeg dat ze veel leert en blablabla (zoals Oscar en Jeanette en Mieke enz zeggen) dus ja daar kunnen wij niet echt over oordelen, want waarschijnlijk worden haar actieviteiten niet echt uitgezonden!
Some light in your eyes...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
sofietje
« Reactie #49 Gepost op: 22-04-2005, 22:42:01 »
hebben jullie dat gezien?????? sofie kicks peymans ass ik heb het reeds gezegd: sofie wint!!!!!!!!! ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: sofietje
« Reactie #50 Gepost op: 23-04-2005, 10:10:00 »
Tsjah het was misschien niet echt gepast wat ze zei, maar ik vond Peyman's actie toch wel het domste!
Some light in your eyes...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: sofietje
« Reactie #51 Gepost op: 23-04-2005, 11:21:09 »
Tsjah het was misschien niet echt gepast wat ze zei, maar ik vond Peyman's actie toch wel het domste!

Jah ben ik wel mee eens  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
de sterke deelnemers
« Reactie #52 Gepost op: 24-04-2005, 11:12:08 »
de zogen. sterkeren die steeds zitten te zeuren over bv.sofie(is lui,verwent nest,enz)zijn niet bep. de slimste v:h programma.als er iemand van hen moet duelleren dan zijn ze nog zo dom om een andere"sterkere" te kiezen als tegenstander.zo zijn er al enkele"sterkere" buitengekieperd,terwijl ons sofie toch nog steeds in het programma zit. goe bezig stoere binken!!!!!!! sofie,laat ze maar doen jij bent voor mij de nr1 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline daf

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • pria tjakep sakali
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #53 Gepost op: 25-04-2005, 11:14:06 »
GIRLLLL wat heb jij een grote mond!!!! Ik vond je echt altijd wel gewoon chill maaar allee!!
WAT peyman ook gezegd heeft, die had jij noooit mogen zeggen!!! Het was racistisch gewoon!! weet je wat die gozer wel allemaal niet meegemaakt heeft? Weet je hoe DIEP dat bij 'm zit! Welke problemen hij daar wel niet heb moeten achterlaten en dat ga je het er nog es ff inwrijven ::love::

Tuurlijk ik ben maar een zielig kijkertje en heb het daar allemaal niet meegemaakt maaruh.. het komt gewoon hard over!
Als iemand zoiets kan zeggen... ::ohno::

Girl ik hoop dat de volgende aflevering wel weer goed gaat tussen jullie en wel ff compliment: die muur was echt MOOI geschilderd ::bravo::
ik hoop dat ik dit mag zeggen
r.e.s.p.e.c.t.

Offline _Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ja, ik heb msn.. blablabla.. ^^
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #54 Gepost op: 25-04-2005, 15:45:30 »
Ooi,

Sophie is sexsi, komt ze ook nog op dit forum?
Dan kan ik haar heeeeel veeeel kusjes geven!  ::trots::


 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #55 Gepost op: 25-04-2005, 20:38:15 »
't Is niet alleen dat ze weinig kan... Ze heeft ook weinig inhoud en diepgang. Volgens mij heeft ze haar hele leven nog geen moer hoeven doen. Daar had Peyman wel erg gelijk in. Ze is gewoon verwend en gewend met haar mooie gezichtje wel veel voor elkaar te krijgen. Dat blijkt ook nu weer bij Bernd. Als ze lelijk was en niets deed was ze allang thuis.

Hopelijk grijpt ze de rest van het avontuur nog aan om eens wat 'bodem' te krijgen.
gerard,niet alleen de sterkste,maar de slimste winnen een game. en soms ook de mooiste(sofie) thath's the game ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #56 Gepost op: 25-04-2005, 21:26:33 »
Volgens mij hebben we hier met allemaal sofie fans te maken :P
Some light in your eyes...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #57 Gepost op: 25-04-2005, 22:40:06 »
Ik vind het wel leuk voor sofie dat ze hier fans heeft.. :)
Het was voor haar ook een zware tijd. ;)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #58 Gepost op: 26-04-2005, 10:40:24 »
Kan iemand voor mij een snapshot weten te regelen van het moment dat het kippenhok wordt geplunderd doro Ranger en zijn mannen?

Volgens mij stond sophie daar namelijk bij. Ik denk dat dat dan een soort straf was, van: kijk wat je hebt veroorzaakt.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Farm Jeannette

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • wat is het leven toch mooi !!!!
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #59 Gepost op: 26-04-2005, 15:27:53 »
Kan iemand voor mij een snapshot weten te regelen van het moment dat het kippenhok wordt geplunderd doro Ranger en zijn mannen?

Volgens mij stond sophie daar namelijk bij. Ik denk dat dat dan een soort straf was, van: kijk wat je hebt veroorzaakt.
Lief Sofietje,ik ben en blijf nog steeds erg trots op je.Iedereen komt er nog wel achter dat je een kanjer bent.....
Je Farm Mama Jeannette ::bravo::
jeannette