Auteur Topic: [kandidaat Be] Mieke  (gelezen 60226 keer)

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #80 Gepost op: 23-05-2005, 18:10:30 »
 ::love:: ::love:: nog maar drie........en de victorie gloort

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #81 Gepost op: 26-05-2005, 22:54:42 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

jammer Mieke maar het waren vrouw onvriendelijke duels , dus je had geen kans , maar voor mij ben je de winnares

groetjes

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #82 Gepost op: 26-05-2005, 22:59:50 »
Mieke is de beste vrouwelijke kandidate van de Farm dus Rosmalen ze is zeker een winaar  ::jaja::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #83 Gepost op: 26-05-2005, 23:02:59 »
Helemaal mee eens ... ::jaja::
Van de vrouwen en van de Belgen is zij het verste gekomen..
 ::bravo:: ::joehoe:: ::ok::
Nogmaals petje af..! ::jaja::
Je was hele maal toppie joppie!! ::ok:: :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #84 Gepost op: 26-05-2005, 23:05:20 »
::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

jammer Mieke maar het waren vrouw onvriendelijke duels , dus je had geen kans , maar voor mij ben je de winnares

groetjes
GRAPJAS! nu pas heb ik het begrepen ROSMALEN= gewoon de nickname van André van Duin. vandaar de link:ROS ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline DJ Shahin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #85 Gepost op: 26-05-2005, 23:12:33 »
Mieke, je kunt trots wezen op jezelf.  ::ok::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #86 Gepost op: 26-05-2005, 23:30:30 »
GRAPJAS! nu pas heb ik het begrepen ROSMALEN= gewoon de nickname van André van Duin. vandaar de link:ROS ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


je zou van je stoel vallen als je wist wie ik was ....... ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #87 Gepost op: 27-05-2005, 00:04:24 »

je zou van je stoel vallen als je wist wie ik was ....... ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::
kan helemaal niet,want ik sta recht,ben even(sorry Bene)een nieuw pakje sigaretten aan't openmaken. misschien ben je wel koekoe,dan zou ik pas van mijn stoel vallen. nog een gokje Urbanus? toemme,weer mis ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #88 Gepost op: 27-05-2005, 10:42:04 »
Ik vind de aftoch van Mieke (en ook van Sophie) bijzonder troosteloos!!! :\'( Wekenlang afzien, keihard werken en grenzen verleggen en dit is dan de manier waarop je een finale plaats kan verdienen. Door met je arm omhoog te staat?? Mieke had veel meer verdiend! Heel erg jammer dat deze sterke vrouw op deze manier uit het spel verdwijnt. Het geldt natuurlijk voor alle duels maar het heeft helemaal niets te maken met de prestaties die ze de afgelopen weken heeft geleverd! Jammer Mieke, ik had je meer gegund!!!! Heb echt respect voor je gekregen de afgelopen weken! ::jaja::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #89 Gepost op: 28-05-2005, 00:17:05 »
Ik vind de aftoch van Mieke (en ook van Sophie) bijzonder troosteloos!!! :\'( Wekenlang afzien, keihard werken en grenzen verleggen en dit is dan de manier waarop je een finale plaats kan verdienen. Door met je arm omhoog te staat?? Mieke had veel meer verdiend! Heel erg jammer dat deze sterke vrouw op deze manier uit het spel verdwijnt. Het geldt natuurlijk voor alle duels maar het heeft helemaal niets te maken met de prestaties die ze de afgelopen weken heeft geleverd! Jammer Mieke, ik had je meer gegund!!!! Heb echt respect voor je gekregen de afgelopen weken! ::jaja::
dat is inderdaad zo,eruitgaan door enkele tomaten op je hoofd te krijgen.maja die laatste aflevering:zie kandidaat SOFIE

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #90 Gepost op: 29-05-2005, 19:49:39 »
Eindelijk, het ex-huivrouwtje is er nog een keer. In de voorstelling stond namelijk dat ik huisvrouw was. Klopte want ik ben idd bijna drie jaar thuis geweest voor de kindjes. Na een behoorlijk internationale carriere heb ik het uit-werken even vaarwel gezegd om te genieten en meer mama te zijn.

De Farm was voor mij dan ook de afsluiter om nadien terug uit werken te gaan. Ondertussen ben ik terug aan de slag. De laatste dagen waren dan ook zo druk dat ik hier niet meer ben geraakt. Nu ben ik alles even aan het nalezen en wil graag iedereen bedanken voor de toffe woorden en steun. Fijn zo'n lieve en ondersteunende woorden te lezen.
Liefs,  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Mieke

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #91 Gepost op: 30-05-2005, 21:53:32 »

je zou van je stoel vallen als je wist wie ik was ....... ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

ik wil wel ff van me stoel vallen ;)
er was eens......

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #92 Gepost op: 30-05-2005, 23:11:45 »
ik wil wel ff van me stoel vallen ;)

Daar zit ik al daaaaagen op te wachten. Kussen klaar gelegd voor mijn stuitje enzo. Maar de ontknoping ( of is het ontluistering :P) komt maar niet..... >:(. Dit is geen mooipraat maar grootpraat :P
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #93 Gepost op: 30-05-2005, 23:16:40 »
Daar zit ik al daaaaagen op te wachten.

Hier nog zo een! ;D Ik dacht, ik zeg maar niets, dan komt ie vanzelf wel over de brug. Maar dat valt tegen.  :(

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #94 Gepost op: 30-05-2005, 23:38:26 »
Daar zit ik al daaaaagen op te wachten. Kussen klaar gelegd voor mijn stuitje enzo. Maar de ontknoping ( of is het ontluistering :P) komt maar niet..... >:(. Dit is geen mooipraat maar grootpraat :P


toch een beetje een vrouwen eigenschap dat nieuwsgierige...ik heb het in de context van wat Koekoe zei over Andre van Duin...dus die ontluistering vind ik maar kwetsend...het kan zijn dat ik misschien te gevoelig ben...

maar als je graag wil weten wie ik ben stuur me een mailtje en ik vertel ..en dan kan je nog zien of je langs die stoel gaat liggen...en verders ...was het wel gezellig hier.....tot een bepaald moment....stormpie....

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #95 Gepost op: 30-05-2005, 23:44:05 »
Eindelijk, het ex-huivrouwtje is er nog een keer. In de voorstelling stond namelijk dat ik huisvrouw was. Klopte want ik ben idd bijna drie jaar thuis geweest voor de kindjes. Na een behoorlijk internationale carriere heb ik het uit-werken even vaarwel gezegd om te genieten en meer mama te zijn.

De Farm was voor mij dan ook de afsluiter om nadien terug uit werken te gaan. Ondertussen ben ik terug aan de slag. De laatste dagen waren dan ook zo druk dat ik hier niet meer ben geraakt. Nu ben ik alles even aan het nalezen en wil graag iedereen bedanken voor de toffe woorden en steun. Fijn zo'n lieve en ondersteunende woorden te lezen.
Liefs,  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Mieke
Mieke ik vond het een leuk stukje om over jou te lezen..
Erg tof van je.. ::jaja:: ::ok::
Ik hoop dat je af en toe kan genieten van de tijd dat je op de farm was..
Voor mijn was je 1 van de betere kandidaten op de farm.. :)
Ik heb bewondering voor je dat je zo ver bent gekomen.. ::bravo:: ::joehoe::
Nogmaals petje af... ;)
Succes voor in de toekomst en tot ziens... ::joehoe:: ::zwaai::
groetjes van plienke

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #96 Gepost op: 31-05-2005, 00:28:04 »

toch een beetje een vrouwen eigenschap dat nieuwsgierige...ik heb het in de context van wat Koekoe zei over Andre van Duin...dus die ontluistering vind ik maar kwetsend...het kan zijn dat ik misschien te gevoelig ben...

maar als je graag wil weten wie ik ben stuur me een mailtje en ik vertel ..en dan kan je nog zien of je langs die stoel gaat liggen...en verders ...was het wel gezellig hier.....tot een bepaald moment....stormpie....
Ros,Ros,Ros,koekoe vindt je een allerbeste kerel.Alleen moet je een klein beetje meer gevoel voor (flauwe)humor hebben. jou Mieke heeft verloren in de "finale" ok, maar wat moet ik dan zeggen over de manier waarop Sofie naar huis is geflikkerd? da's toch 10maal erger?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #97 Gepost op: 12-06-2005, 10:43:31 »
::love:: ::love:: nog maar drie........en de victorie gloort
uit het oog uit het hart,Mieke niet meer op tv = fotoke weg ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::