Auteur Topic: [kandidaat Be] Mieke  (gelezen 60225 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #40 Gepost op: 14-05-2005, 13:06:00 »
ik heb heel de nacht wakker gelegen, barstende hoofdpijn, alleen al bij het idee dat Mieke niet de winnares zou worden  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: het zal toch niet zo zijn dat peyman of matthijs met 50.000 euro er vandoor gaan , ik zie ze er ook nog voor aan dat ze afspreken om samen te delen
ros,mochten ze afspraken hebben gemaakt en stel dat ze de 50000 euro hebben,denk je dan dat Pey er 1 cent zou van zien? Mat. zou het geld voorlopig bijhouden en als Pey om zijn deel vraagt....alles weg!(het zou in rook zijn opgegaan)nee,geef het geld dan maar aan de dames. ::joehoe:: ::joehoe::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #41 Gepost op: 14-05-2005, 13:50:45 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: zou het zo echt gaan denk je ,   trouwens mieke is van mij hoor dus over mieke alleen maar positief , ze heeft me uitgenodigd voor een etentje ..... ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #42 Gepost op: 14-05-2005, 18:02:03 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: zou het zo echt gaan denk je ,   trouwens mieke is van mij hoor dus over mieke alleen maar positief , ze heeft me uitgenodigd voor een etentje ..... ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Ik begin zowaar te blozen. En zeggen dat ik elke aflevering met een schock mezelf in beeld zie en met verstomming ben geslagen hoe lomp, boertig en onvrouwelijk ik er bij loop.
Bedankt voor het complimentje. ::bravo::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #43 Gepost op: 14-05-2005, 18:35:44 »
Top vrouw!!!...  ::bravo:: Doet het super!

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #44 Gepost op: 14-05-2005, 22:59:13 »
Ik begin zowaar te blozen. En zeggen dat ik elke aflevering met een schock mezelf in beeld zie en met verstomming ben geslagen hoe lomp, boertig en onvrouwelijk ik er bij loop.
Bedankt voor het complimentje. ::bravo::

Oh jij bent de echte mieke  ::oink::?
Cool zeg, ik vind je echt de beste, leukste en sportiefste kandidaat die meedoet aan The Farm. Je lijkt het iedereen te gunnen en doet overal goed aan mee.
Wat heb je als eerst gedaan toen je thuis was aan eten of verzorging?
Lekker stampot gegeten of lekker in bad geweest?

Ga zo door en ik hoop dat we je in de finale mogen tegenkomen, want denk ik wel voor 99% vast staat.

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #45 Gepost op: 15-05-2005, 10:06:59 »
klopt een vrouw die iedere man zich wenst ...doortastend...slim... eerlijk....lief...gevoelig........de volgende honderd goede eigenschappen staan op




(link verwijderd: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 16-05-2005, 21:47:18 door Stormpie »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #46 Gepost op: 15-05-2005, 10:18:02 »
klopt een vrouw die iedere man zich wenst ...doortastend...slim... eerlijk....lief...gevoelig........de volgende honderd goede eigenschappen staan op
ja Ros. en jij maar zeggen dat Sofie mij wakkerhoudt ::)




(link uit quote verwijderd: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 16-05-2005, 21:48:10 door Stormpie »

Offline Farm Jeannette

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • wat is het leven toch mooi !!!!
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #47 Gepost op: 15-05-2005, 17:12:11 »
Ik begin zowaar te blozen. En zeggen dat ik elke aflevering met een schock mezelf in beeld zie en met verstomming ben geslagen hoe lomp, boertig en onvrouwelijk ik er bij loop.
Bedankt voor het complimentje. ::bravo::

Lief Miekie!!!
Onderschat jezelf toch niet zo......je bent superlief,supervrouwelijk,en ook nog es supermooi!!!!
De terechte superboerin van de Farm 2005!!!!
Dikke kus,Jeannette ::bravo::
jeannette

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #48 Gepost op: 15-05-2005, 21:45:25 »
Onderschat jezelf toch niet zo......

 >:( >:( Ja, Miek, ophouden met twijfel!!!! (bijna) Iedereen vindt jou een terechte winnaar en bovendien heb je ondertussen alle liefde van Ros  ::regenboog:: (van jaloezie)  ;)

:-*

ps. toch zeker gescreend voor nieuwe tomb raider???  ::ok:: (had beter gekund.. ik weet het  ::rofl:: )
« Laatst bewerkt op: 15-05-2005, 22:11:02 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #49 Gepost op: 15-05-2005, 23:12:25 »
nou ben ik helemaal nerveus om nog iets te vertellen  :-X :-X :-X :-X :-X moest geheim blijven Benedictine

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #50 Gepost op: 17-05-2005, 10:30:59 »
dinsdag nog 2 nachtjes slapen ,   het kan bijna niet meer mis gaan of zou de nieuwe farmleider bang zijn voor een  te sterke Mieke in de finale en haar deze week weer nomineren voor het duel ,

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #51 Gepost op: 17-05-2005, 21:08:08 »
 ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: nog 10 dagen Mieke en je kan het van de daken schreeuwen ...ik ben de winnares ....... ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #52 Gepost op: 18-05-2005, 13:02:08 »
Mieke, mieke, welke rol heb je deze week??? Xie dat er een beetje woorden zijn met Manu... wrom? Ik zit me suf te piekeren over de stemming  ::jaja::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #53 Gepost op: 18-05-2005, 16:29:05 »
Mieke =  ::ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #54 Gepost op: 18-05-2005, 19:47:07 »
Dus als ik heb nu goed gehoord heb gaat het spel veranderen als er nog vier farmers over blijven...
Die stuk voor stuk kans maken op een plaats in de finale..
Dan keren alle afgevallen famers terug op de farm en die bepalen samen wie er gaat strijden in de finale..
Ik vindt dat dit stukje wel iets weg heeft van expeditie robinson..
Dan wordt er ook gekeken naar de kwaliteiten die een persoon moet beschikken.

En als dit zo is dan vindt ik MIEKE erg goed uit de verf gekomen als boerin..
Ze weet van aanpakken, bezit de kwaliteiten die je nodig hebt als boerin, ze kan met veel mensen omgaan en is erg handig  (kan boter maken en is niet beroert om timmervrouw te zijn)
Daarom vindt ik Mieke een belangrijke kans hebber als winnaar!! ::ok:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 18-05-2005, 20:24:43 door plienke »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #55 Gepost op: 18-05-2005, 20:10:38 »
is dat echt zo dat de afvallers gaan bepalen wie de winnaar wordt ,  dat is goed nieuws en slecht nieuws ..het goede dat we ons geen zorgen meer hoeven te maken dat Matthijs winnaar wordt het slechte nieuws maar dat is persoonlijk dat mieke niet bij voorbaat winnaar wordt ik denk namelijk dat de voorkeur van de meeste naar Sofie gaat .. Peyman maakt ook wel een kansje dan
ff stemmen tellen

sofie     6
mieke     4
peyman    3 




Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #56 Gepost op: 18-05-2005, 20:55:06 »
hoezo sofie dan zoveel stemmen?

jeanette stemt sowieso op mieke
bernd, die oude man (ben zijn naam kwijt) op peyman
en verder? nicolette oip sofie?
ellen op peyman

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #57 Gepost op: 18-05-2005, 20:57:26 »
Dan heb je nog oscar (mieke?)
nelson (peyman?)
caroline (mieke of peyman?)
Edmonda (geen flauw idee)
Bibi (peyman?)
Anthony (geen idee)

dan komt peyman denk ik beter uit de bus.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #58 Gepost op: 18-05-2005, 20:59:41 »
is dat echt zo dat de afvallers gaan bepalen wie de winnaar wordt ,  dat is goed nieuws en slecht nieuws ..
Uit de persmap van de farm:
In de dertiende en laatste week blijven er nog vier farmers over, die stuk voor stuk kans
maken op een plaats in de finale. Alle afgevallen deelnemers keren in deze laatste aflevering
terug naar de farm en samen bepalen zij wie er mag strijden voor de hoofdprijs van 50.000
euro.

In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Mieke
« Reactie #59 Gepost op: 18-05-2005, 21:03:40 »
caroline (mieke of peyman?)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Caroline kiest Mieke??  ::rofl:: ::rofl:: Als ze dat met een (water)pistool (we houden het wel leuk, hoor) mag doen wel, ja... hihihi! Geeft nie Eck, maar herinner je nog de aflevering dat Caroline genomineerd was? Toen was Mieke zo bang om als 2e duellist op te moeten treden... ;)
In every stone sleeps a crystal..