Auteur Topic: [kandidaat Nl] Matthijs  (gelezen 71790 keer)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #80 Gepost op: 13-05-2005, 00:30:53 »
Sofie kwam fanatieker over als farmleider en stond er en wie Matthijs als farmleider..Hij speelde schaapsherder..

Ja, maar dan zonder Mentos!!  ;) te flauw Plienke, ik ga lekker slapen... 't was weer leuk!!  ::joehoe::
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #81 Gepost op: 13-05-2005, 09:24:48 »
Matthijs een luilak niet van deze tijd zich zelf overschattend , vrouw onvriendelijk , berekenend , en hij gebruikt Peyman die dat nog steeds niet in de gaten heeft

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #82 Gepost op: 13-05-2005, 13:27:40 »
Matthijs een luilak niet van deze tijd zich zelf overschattend , vrouw onvriendelijk , berekenend , en hij gebruikt Peyman die dat nog steeds niet in de gaten heeft

AMEN!
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #83 Gepost op: 13-05-2005, 18:09:27 »
bietenwiet???
Wat is dat?
Maar hoe zie jij dan Matthijs..
Jij als Sofie fan.. :)
1)versshill. betekeniss. een GEK is er 1 van.2)kan ik pas na de uitzending(vanavond)zeggen,want missch. wordt hij mijn nieuwe nr1. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #84 Gepost op: 14-05-2005, 01:10:43 »
bietenwiet???
Wat is dat?
Maar hoe zie jij dan Matthijs..
Jij als Sofie fan.. :)
tja plienke je weet nu wat een bietenkwiet is.ik heb intussen afl 11 gezien. op je vraag(Maar hoe zie jij dan Matthijs?)zal ik best niet antwoorden.moest ik eerlijk mijn mening geven,dan denk ik dat ik uit het forum geflikkerd word! ik zie dus niet veel goeds in hem ::joehoe:: ::joehoe::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #85 Gepost op: 15-05-2005, 14:22:31 »
ja ..wat doe ik hier eigenlijk ......gepast zwijgen

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #86 Gepost op: 15-05-2005, 19:52:03 »
ja ..wat doe ik hier eigenlijk ......gepast zwijgen
ja 'tis waar hé dat is het beste.maar eigenlijk hebben Matthijs en ik toch wel iets gemeen. ik ben nogal hevige fan van the scene en Matthijs ook.van zodra hij het nummer BLAUW hoort,gaat die compleet door zijn dak. ::rofl:: ::rofl::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #87 Gepost op: 15-05-2005, 21:14:03 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


BLAUW???  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ROZE!!!!!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #88 Gepost op: 15-05-2005, 21:37:42 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


BLAUW???  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ROZE!!!!!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::


plienke,kijk eens goed naar die foto,nu weet je wat (een BIETENKWIET) is

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #89 Gepost op: 17-05-2005, 00:04:45 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


BLAUW???  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ROZE!!!!!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::


Wat een foto van Matthijs.. ::rofl:: ::rofl::
Hier lijkt hij wel op een meisje!!
Maar dan met een baard en snor..is hij misschien het zusje van Nicolette? ???
Ik weet het ik ben erg flauw maar hij ziet erg vrouwelijk uit op de foto..

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #90 Gepost op: 17-05-2005, 09:03:19 »

Matthijs vindt de nieuwe opdracht de "fucking zwaarste tot nu toe"........Dat is natuurlijk altijd zo bij de eerste.....
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
midlife crisis occurs here

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #91 Gepost op: 17-05-2005, 22:19:58 »
wij vinden Matthijs een erg leuke jongen.iedereen trouwens(het is volgens de regels van het forum,maar het klinkt nergens op hé bé)

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #92 Gepost op: 17-05-2005, 22:55:24 »
pardon ?????? Matthijs een leuke jongen...hoe kom je daar nou bij ....hij is een aanfluiting voor het programma , heeft geen enkele bijdrage gehad . behalve misschien bij de duels maar die stellen in grote lijnen ook niets voor een soort scouting opdrachtjes is ook een verwijt van mij naar de productie , die hadden wel een hogere moeilijkheids graad mogen hebben , maar terug komend op Matthijs ....wat een sukkel zeg

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #93 Gepost op: 17-05-2005, 23:16:50 »
Misschien is Matthijs irl inderdaad wel een leuke jongen. Al vind ik hem in de farm niet echt leuk overkomen. Zoals ie over de vrouwen sprak op dat vlot.. Jakkes. ::niet-ok::

er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #94 Gepost op: 18-05-2005, 02:11:22 »
pardon ?????? Matthijs een leuke jongen...hoe kom je daar nou bij ....hij is een aanfluiting voor het programma , heeft geen enkele bijdrage gehad . behalve misschien bij de duels maar die stellen in grote lijnen ook niets voor een soort scouting opdrachtjes is ook een verwijt van mij naar de productie , die hadden wel een hogere moeilijkheids graad mogen hebben , maar terug komend op Matthijs ....wat een sukkel zeg
Ross,dacht je now echt dat ik dat meende? ::rofl:: .Rosssssofie toch maar,op het laatste nippertje ben ik toch van gedacht veranderd ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-05-2005, 09:11:04 door Stormpie »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #95 Gepost op: 18-05-2005, 07:36:16 »



JAKKES is geen lelijk of vies woord en wat betreft de winnaar heb je het helaas ook mis er is namelijk maar een winnaar en dat is MIEKE  ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #96 Gepost op: 18-05-2005, 13:11:19 »
Ik word zooooooooooooooooooow bang van dit soort postjes  :o Het zal toch niet gebeuren dat we onze paardjes op een ................ nu ja, Matthijs moeten zetten?? Waar is de mening van de 'echte wereld' gebleven in de Farm??? Was alles vertroebeld in South Africa?? Hebben de bloedzuigers hun sporen achtergelaten in onze lieve favofarmers?? Wake up, wake up, Sofie, Mieke, Manu, Pey!!! Oh.. i wish i could turn back time.. Als ik heel hard schreeuw, zullen ze mij dan een paar maanden geleden daar nog kunnen horen?  ::)
(tijd voor Prozac, ik draai door) :-X :-X :-X :-X :-X rrrrrrrr
In every stone sleeps a crystal..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #97 Gepost op: 18-05-2005, 16:32:44 »
waarom zit hij er nog in :o
Als hij maar nie wint...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #98 Gepost op: 18-05-2005, 22:45:37 »
waarom zit hij er nog in :o
Als hij maar nie wint...
inderdaad ALS hij maar niet wint..maja als...als  wat is als? als koekoe eens mocht... maar koekoe mag niet. kan je nog volgen? nee, wel ikzelf ook niet .vergeef het mij,want koekoe is een beetje maboel. je mening niet kunnen/mogen geven,tja daar begint koekoe wartaal van uit te spreken.trouwens,mijn sigaret heeft me zopas uitgenodigdt voor een etentje. in ieder geval:ALS HIJ MAAR NIET WINT ??? ???

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #99 Gepost op: 18-05-2005, 22:53:05 »
mijn sigaret heeft me zopas uitgenodigdt voor een etentje. in ieder geval:ALS HIJ MAAR NIET WINT ??? ???

Stop er nu toch mee, Koekoe... Heb ik ook gedaan, 4 weken geleden! Wat denk je? Nodigt mijn eten mij uit voor nog een laatste sigaretje  ;) Matthijs wint niet.. mag niet....iedereen vindt dat de beste moet winnen, een echte farmer, maar er zijn er nog zo weinig over.. MIEKE, redt ons van deez vreselijke gedachte!!  ::ohno:: ik trek het niet meer.. waar is de wijn???
In every stone sleeps a crystal..