Auteur Topic: [kandidaat Nl] Matthijs  (gelezen 72187 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Nl] Matthijs
« Gepost op: 3-03-2005, 15:01:01 »
Hier kun je alles kwijt over kandidaat Matthijs.

« Laatst bewerkt op: 14-03-2005, 09:21:46 door Stormpie »
er was eens......

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2005, 19:11:32 »
zonder baard is 't volgens mij 'n best lekker ding :-D
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2005, 19:17:32 »
Jammer dat ie zo raar deed gisteren!
Some light in your eyes...

Offline SusyQ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Beat My Style
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #3 Gepost op: 12-03-2005, 17:15:48 »
Vervelend personage..:(

Ik snap niet waar zomaar uit het niets opeens de uitgesproken mening van de eerst nogal stille saaie matthijs uitkwam..

 ::ohno::

Offline justme1234

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2005, 17:59:24 »
en daarom vind je hem vervelend omdat hij voor zijn mening uitkwam???? :o

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #5 Gepost op: 14-03-2005, 09:17:04 »
Ik vindt het wel een normale reactie van mijn naamgenoot. Hij is overtuigd van Nelsons onschuld, daarom kan hij er niet tegen dat Nelson ten onrechte wordt beschuldigd.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline lanina019

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2005, 11:04:47 »
 ;)Matthijs komt inderdaad voor zijn mening uit. duidelijk
  en misschien niet onterecht...
  Lekker ding inderdaad  ::oink:: ::bravo::

Offline Nelson

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #7 Gepost op: 17-03-2005, 18:09:45 »
Matt is een topkerel,

onbetwistbaar een der intelligentste personen aanwezig op die boerderij. Got lots n lots of respect for tha guy!
U da man Matt!
 ::ok::
I'll pay a dollar for ur smile

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #8 Gepost op: 17-03-2005, 21:45:42 »
Zeg Matthijs,

Jij koos voor Nelson. Mijn eerste gedachte was: "Wie zegt dat hij naar huis wil? Misschien kan Nelson het juist allemaal draaglijk maken voor zichzelf door over thuis te praten. Weet je wel zeker dat hij naar huis wil? Wie ben jij om voor hem te bepalen dat hij naar huis wil?"
Even later zien we dat Nelson idd zegt wat ik me afvroeg. Had je niet beter eerst even bij hem kunnen checken hoe hij in zijn vel zit?

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #9 Gepost op: 17-03-2005, 22:00:21 »
Matthijs is een zin:

Wat doe je eigenlijk op de Farm?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #10 Gepost op: 17-03-2005, 22:44:42 »
Matthijs had sowieso iemand moeten kiezen. En wie hij ook gekozen had, diegene was het er ook niet mee eens geweest.
Matthijs dacht er goed aan te doen om Nelson te kiezen. Tja, pech, Nelson wilde nog niet naar huis, zoals Matthijs dacht. Maar als hij Sofie, Bibi, Nicolette, Manu, Jeanette, Ellen, Bernd of wie dan ook gekozen had, had diegene ook niet willen gaan.
Ik vond het wel een goeie keuze. Qua geslacht een gelijke keuze en ook voor de rest een gelijkwaardige tegenstander.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #11 Gepost op: 17-03-2005, 22:55:38 »
Vraag me af waarom hij het 'opgewonden standje' speelt. Ze zitten elkaar helemaal gek te maken over Oscar, met Matthijs voorop. Doet stoer, maar het gaat toch nergens over.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #12 Gepost op: 18-03-2005, 10:52:50 »
En dar kan ik het dus mee eens zijn. Het is logisch dat de vrienden Matthijs, Nelson en Peyman voor elkaar opkomen. Maar ze zijn imho ook de aanzet voor de hetze tegen Oscar. Het jammere is, maar daar zal de honger misschien debet aan zijn, dat ze zo blind zijn voor de goede dingen die in dit geval Oscar dan maar toch heeft mee weten te verwezenlijken. In hun reacties bespeur ik dan ook geen nuance. Is dat de leeftijd?
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #13 Gepost op: 18-03-2005, 12:48:12 »
Matthijs had sowieso iemand moeten kiezen. En wie hij ook gekozen had, diegene was het er ook niet mee eens geweest.
Matthijs dacht er goed aan te doen om Nelson te kiezen. Tja, pech, Nelson wilde nog niet naar huis, zoals Matthijs dacht. Maar als hij Sofie, Bibi, Nicolette, Manu, Jeanette, Ellen, Bernd of wie dan ook gekozen had, had diegene ook niet willen gaan.
Ik vond het wel een goeie keuze. Qua geslacht een gelijke keuze en ook voor de rest een gelijkwaardige tegenstander.
Ik zeg ook nergens dat hij iemand anders wél 'blij' zou maken met zn keuze. Tuurlijk zit iedereen daar met een doel en willen ze niet weg maar het is gewoon niet fair om voor nelson te denken.
"Ik denk dat Nelson naar huis wil, want het lijkt of hij naar huis wil"

Denk? Lijkt??
::ohno:: Je heb het recht niet om dat voor iemand in te vullen.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #14 Gepost op: 18-03-2005, 13:50:50 »
Als ik goed naar Oscar luisterde, dacht ook hij dat Nelson naar huis wilde. En daarom ging hij er dus ook vanuit dat Matthijs voor Nelson zou kiezen (daarom voor Oscar sowieso 1 iemand weg die niets voor de groep betekende in zijn ogen).
Dus Matthijs was niet de enige...

Bij ER hebben we dit ook vaak gezien. Diegenen die zich afzonderden, alleen nog maar over thuis konden praten en heel veel heimwee hadden, waren juist diegenen die snel hierna opgaven en naar huis wilden.
Als je dan toch iemand moet kiezen, is zo iemand geen onverstandige keuze denk ik.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2005, 16:11:56 »

Zoals ik in het voorstukje van volgende week zag, steekt Oscar zijn hand uit om Matthijs een hand te geven, maar die Matthijs weigert om Oscar een hand te geven, ik vind hem een onbeleefd schoffie.
En hij mag er van mij heel rap uit, maar ik denk dat Nelson hem als nieuwe farmleider kiest, dus zit die Matthijs er nog even in jammer genoeg.  ::niet-ok::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2005, 00:26:30 »
Zoals ik in het voorstukje van volgende week zag, steekt Oscar zijn hand uit om Matthijs een hand te geven, maar die Matthijs weigert om Oscar een hand te geven, ik vind hem een onbeleefd schoffie.
En hij mag er van mij heel rap uit, maar ik denk dat Nelson hem als nieuwe farmleider kiest, dus zit die Matthijs er nog even in jammer genoeg.  ::niet-ok::

Ja, dat vind ik dus ook superaso!!! Iemand niet een hand geven die het goed wil maken.
Daarmee laat je je wel erg kennen...Ik heb ook wel eens dingen gedaan waarvan ik achteraf spijt had, en als je het dan goed wil maken en die persoon staat er niet voor open dan is dat echt een domper...Achja zo zijn sommige mensen. Die gaan dan op het lijstje van "ze willen aandacht maar geen eerlijkheid"
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #17 Gepost op: 24-03-2005, 21:28:46 »
wat dacht die jongen in hedelsnaam toen hij zich voor dit programa aanmelden ???

loopt lekker de soep in nu met hem als leider
hoop dat hij er volgende week uit gaat
of eindelijk eens de handen uit de mouwen gaat steken
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #18 Gepost op: 24-03-2005, 22:46:28 »
Wat ik nou zo wonderlijk vindt is dat de medefarmers het nog pikken ook van hem? ::ohno:: ???
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Matthijs
« Reactie #19 Gepost op: 24-03-2005, 22:50:20 »
Zegt ook wel wat van de medefarmers.

Ik kreeg ook een beetje een Jesus Christ Superstar gevoel bij hem. Jesus met zijn 12 apostelen (Peyus, Ellus, Miekus) nou nog weten wie Judas speelt. >:D
Who’s got the sweetest disposition?