Auteur Topic: [kandidaat Be] Bernd  (gelezen 26733 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #40 Gepost op: 14-04-2005, 22:21:17 »
Vrouwonvriendelijk met een humoristisch sausje... maar heeft ie echt ongelijk met zijn opmerkingen over de farmdames??
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #41 Gepost op: 14-04-2005, 22:22:14 »
Vrouwonvriendelijk met een humoristisch sausje... maar heeft ie echt ongelijk met zijn opmerkingen over de farmdames??

Nee, ze zijn echt lui en dom... met alle respect..

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #42 Gepost op: 14-04-2005, 22:24:49 »
Op welke manier vrouwonvriendelijk?, hij geeft zijn mening, en zijn mening klopt op sommige punten.. of zie jij dan anders?

op sommige punten wel maar ook op veel niet. Ik vindt hem nogal extreem en niet slim ook. Ik weet op zijn werklust en inzet is niks aan te merken, maar ik denk dat hij ook waardering moet op kunnen brengen voor de andere taken op de farm, zoals koken wassen, melken en ander huishoudelijk werk waar hij van gruwt. Je zag hoe hij de boter verstierde. Die zijn net zo belangrijk. Het is juist het evenwicht tussen de kwaliteiten die maken dat je een farm goed kunt besturen. Gooi je die kwaliteitente vroeg weg dan verzwak je je zelf. Dus het is een beter evenwicht als je de verhouding man vrouw zo lang mogelijk in stand houdt. uiteinelijk is het  (in de optiek van de man) het beste met een vrouw over te blijven. Grote kans dat je wint. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #43 Gepost op: 14-04-2005, 22:26:46 »
Nee, ze zijn echt lui en dom... met alle respect..

Dat is niet waar guik. Mieke en jeanette werken echt als paarden. sofie en Ellen ook binnen hun vermogen. Dat is duidelijk minder maar fysiek kunnen ze ook minder. Bibi daar heb ik het niet over. Daar heb je gelijk aan.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #44 Gepost op: 14-04-2005, 22:29:47 »
op sommige punten wel maar ook op veel niet. Ik vindt hem nogal extreem en niet slim ook. Ik weet op zijn werklust en inzet is niks aan te merken, maar ik denk dat hij ook waardering moet op kunnen brengen voor de andere taken op de farm, zoals koken wassen, melken en ander huishoudelijk werk waar hij van gruwt. Je zag hoe hij de boter verstierde. Die zijn net zo belangrijk. Het is juist het evenwicht tussen de kwaliteiten die maken dat je een farm goed kunt besturen. Gooi je die kwaliteitente vroeg weg dan verzwak je je zelf. Dus het is een beter evenwicht als je de verhouding man vrouw zo lang mogelijk in stand houdt. uiteinelijk is het  (in de optiek van de man) het beste met een vrouw over te blijven. Grote kans dat je wint. ;)

Ja hij blaast het misschien iets teveel van de hoge toren, dat ben ik met je eens. Hij heeft in zijn opmerkingen alleen de meeste keren wel gelijk. Ik vind net zoals hij dat de vrouwen het " zware " werk een beetje laten versloffen!, en van oooh dat doen de mannen wel. En ook koken, wassen etc. is belangrijk alleen vergt volgens mijn inziens minder moeite... (ik heb geen ervaring hoor!) ik geef Bernd in zijn opmerkingen gelijk, alleen de manier kan wat tactvoller!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #45 Gepost op: 14-04-2005, 22:31:29 »
Dus het is een beter evenwicht als je de verhouding man vrouw zo lang mogelijk in stand houdt. uiteinelijk is het  (in de optiek van de man) het beste met een vrouw over te blijven. Grote kans dat je wint. ;)

Hmm... dat hebben we vanavond gezien met Sofie en Matthieu. Ik had luie, zuchtende, verwende Sofie ook nooit van Matthieu zien winnen, maar toen de nood aan de man kwam, wist ze anders genoeg kracht te verzamelen om te winnen.

Maar ik ben het deels eens met je mening over Bernd. Hoewel ik wel vind dat de dames lui zijn. Mieke werkt hard, maar Jeanette doet op het koken na volgens mij ook niet echt veel. Sofie doet datgene wat ze binnen haar vermogen kan doen, maar zoals ze zelf al zegt is dat niet veel. En Ellen doet ook niet veel volgens mij. Bibi op de dieren na ook niet...

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #46 Gepost op: 14-04-2005, 22:31:48 »
waarschijnlijk maken de extreme omstandigheden dat mensen zich ook extremer gedragen.

Bernd zei dat hij graag jaagt. Voor zijn plezier en ontspanning. Jagen en plezier, dat zijn twee dingen die voor mij absoluut niet te rijmen vallen. Eigenlijk vind ik dat zijn allergrootste minpunt.

Maar z'n opmerking over de ezels kon ik wel waarderen  ;D
er was eens......

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #47 Gepost op: 14-04-2005, 22:32:39 »
Huishoudelijk werk is fysiek minder zwaar dat is waar, maar de vrouwen zijn ook minder sterk. daarom is die verdeling de juiste. Een boederij met alleen mannen of alleen vrouwen zou minder goed draaien dan een mix van die twee. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #48 Gepost op: 14-04-2005, 22:33:10 »
Dat is niet waar guik. Mieke en jeanette werken echt als paarden. sofie en Ellen ook binnen hun vermogen. Dat is duidelijk minder maar fysiek kunnen ze ook minder. Bibi daar heb ik het niet over. Daar heb je gelijk aan.

Mieke, werkt hard.
Jeanette, is een botte, veel te hard in haar opmerking naar mathieu en een ezel kar berijden is nou niet echt hard werken.
Sofie, is gewoon lui, en loopt te pronken met het feit dat ze niks doe thuis (das stoer geloof ik  :-\\)
Ellen, Daar kan ik geen hoogte van krijgen, vaag figuur en nou niet echt van " laat ik eens een houtenbalk gaan slepen. "
Bibi, daar kan ik lang over vertellen, maar dat is niet goed denk ik.

Dus wat dat betreft is er 1 hardwerkende vrouw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #49 Gepost op: 14-04-2005, 22:34:05 »
Helemaal eens met Guikie.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #50 Gepost op: 14-04-2005, 22:34:19 »
Huishoudelijk werk is fysiek minder zwaar dat is waar, maar de vrouwen zijn ook minder sterk. daarom is die verdeling de juiste. Een boederij met alleen mannen of alleen vrouwen zou minder goed draaien dan een mix van die twee. ;)

Zie Mieke, het voorbeeld van een sterke vrouw, vrouwen maken zichzelf minder sterk... vrouwen kunnen meer dan ze denken als ze maar willen  ::jaja::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #51 Gepost op: 14-04-2005, 22:35:27 »
Das ook weer niet waar. Niet iedere vrouw heeft de fysiek kracht van Mieke hoor. Net zo goed als dat niet iedere man even sterk is. Al zou die nog zo willen  ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #52 Gepost op: 14-04-2005, 22:36:18 »
Das ook weer niet waar. Niet iedere vrouw heeft de fysiek kracht van Mieke hoor. Net zo goed als dat niet iedere man even sterk is. Al zou die nog zo willen  ::tandpastasmiley::

Weet ik niet... Ik denk dat als je de motivatie hebt om iets te doen, je jezelf sterker kan maken dan dat je bent, ik mis bij sommige vrouwen dus motivatie...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #53 Gepost op: 14-04-2005, 23:09:28 »
Nou zie ik bij de mannen ook wel. Wat dacht je van mathijs en Peyman met hun steiger. Een kind kon zien dat dat afgekeurd zou worden. Die hebben zich er echt met een jantje van leiden afgemaakt. Bernd zag dat direct  ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #54 Gepost op: 16-04-2005, 23:43:03 »
Nou zie ik bij de mannen ook wel. Wat dacht je van mathijs en Peyman met hun steiger. Een kind kon zien dat dat afgekeurd zou worden. Die hebben zich er echt met een jantje van leiden afgemaakt. Bernd zag dat direct  ::ok::

Nu denk ik dat Bernd alles afkeurt waar hij zelf niet aan meegewerkt heeft...Hij heeft een beetje grootheidswaanzin gekregen daar op die farm....Alles wat andere doen is minderwaardig, hij werkt het hardst (vind hij zelf) andere doen niks en wat ze doen wordt door opperwerker himself afgekeurd...En de manier waarop hij dit zegt, getuigd ook niet van een beetje niveau..Tjeeezzzz zegt echt een BOER (farmer) maar dan wel een van de middeleeuwen!!!

Sorry ik wordt agressief van dit programma...

Het IQ is bij sommige deelnemers echt triest :(
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #55 Gepost op: 16-04-2005, 23:51:53 »
Ja ik ben het er wel mee eens dat Bernd alles afkeurt wat hij niet gemaakt heeft, maar Ranger doet dit in de meeste gevallen ook...
Some light in your eyes...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #56 Gepost op: 17-04-2005, 00:00:51 »
Ja ik ben het er wel mee eens dat Bernd alles afkeurt wat hij niet gemaakt heeft, maar Ranger doet dit in de meeste gevallen ook...

Ranger krijgt volgens mij de opdracht van de spelleiding...Er waren wel meer dingen die hij af had moeten keuren maar toch goedkeurden...Het later in elkaar gestorte hok..Etc. 8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #57 Gepost op: 17-04-2005, 08:59:13 »
Op die Farm zou ik ook vrouwonvriendelijk worden denk ik. Ze doen niks (behalve roddelen).
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #58 Gepost op: 17-04-2005, 11:10:36 »
Op die Farm zou ik ook vrouwonvriendelijk worden denk ik. Ze doen niks (behalve roddelen).

Mee eens die Bibi zit alleen maar op die stoel  ::rofl:: ::rofl::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #59 Gepost op: 21-04-2005, 22:39:38 »
In het begin had ik het idee dat hij een harde werker was..
Maar nu begon het me steeds meer op te vallen dat hij een tactiek heeft..
En dat hij een duidelijke mening heeft waarbij het leuk vindt om een onderscheid te maken tussen mensen die hij wel of niet mag..