Auteur Topic: [kandidaat Be] Bernd  (gelezen 26732 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #20 Gepost op: 4-04-2005, 19:56:05 »
Ik denk dat Bibi het wel recht in zijn gezicht gaat zeggen, als het zo uit gaat komen. En hij zal wellicht leiden in stilte, who knows,....oscar denk ik.....  >:D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #21 Gepost op: 6-04-2005, 23:09:23 »
Ik vind Bernd echt cool! Jammer dat ie op Bibi valt.. ::)
Some light in your eyes...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #22 Gepost op: 6-04-2005, 23:13:00 »
Ik vind Bernd echt cool! Jammer dat ie op Bibi valt.. ::)

mee eens  ::jaja::

Offline Doortjuhhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #23 Gepost op: 7-04-2005, 09:21:32 »
mee eens  ::jaja::

Ik ook!!!!! Helemaal mee eens!!  ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #24 Gepost op: 7-04-2005, 21:21:37 »
Bernd gaat mij meer en meer tegenslaan. Vooral het feit dat ze geiten kregen, was voor hem iets onzinnigs. Want zo'n dier is niet nuttig.
In mijn ogen juist wel. Omdat ze vrij tam worden en ze dus op een hond lijken, zijn ze heel nuttig als gezelschapsdier. Maar hij denkt alleen aan het opeten.

Bah, ik vind Bernd dus echt niets.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #25 Gepost op: 7-04-2005, 22:12:38 »
Ik heb krom gelegen om zijn opmerkingen  ::rofl::, echt geweldig persoon! hij mag winnen  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #26 Gepost op: 7-04-2005, 22:14:53 »
wij zijn gentlemen: vrouwen eerst ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #27 Gepost op: 7-04-2005, 22:16:17 »
Ja, die was echt geweldig!!
Kan er niet rouwig om zijn als de vrouwen vertrokken. Wat een luie, achterbakse roddeltantes!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2005, 22:28:00 »
In mijn ogen juist wel. Omdat ze vrij tam worden en ze dus op een hond lijken, zijn ze heel nuttig als gezelschapsdier. Maar hij denkt alleen aan het opeten.

Tuurlijk denk je daar aan als je al dagen geen vlees hebt gehad. En ze hebben ook geen nut in een programma waar het om overleven gaat.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2005, 22:37:43 »
Bernd was top.. :)
Hij zag tenminste wat het verschil was van leiderschap..
Ik ben het helemaal met hem eens..
Met de LOVE en PEACE manier kom je niet ver. ::regenboog::
Er moet structuur zijn en aanpak zijn.
En dit merkte hij met het eten toen Ellen de leider werd ging iedereen z'n eigen gang... Met het resultaat dat er nergens toezicht op was..Tja de volgende dag bedorven vlees..
Een verstandig leider had dit door moeten hebben en Bernd zag dit..toppie. ::bravo::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #30 Gepost op: 7-04-2005, 22:40:47 »
Tuurlijk denk je daar aan als je al dagen geen vlees hebt gehad. En ze hebben ook geen nut in een programma waar het om overleven gaat.

Toch denk ik dat ze wel degelijk nut hebben. Ik denk dat zeker de dames (ja, de luie roddeltantetjes) er wel van op knappen om lekker met de dieren bezig te zijn. Koeien melken, dieren verzorgen.. etc.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #31 Gepost op: 8-04-2005, 00:53:44 »
Bernd was top.. :)
Hij zag tenminste wat het verschil was van leiderschap..
Ik ben het helemaal met hem eens..
Met de LOVE en PEACE manier kom je niet ver. ::regenboog::
Er moet structuur zijn en aanpak zijn.
En dit merkte hij met het eten toen Ellen de leider werd ging iedereen z'n eigen gang... Met het resultaat dat er nergens toezicht op was..Tja de volgende dag bedorven vlees..
Een verstandig leider had dit door moeten hebben en Bernd zag dit..toppie. ::bravo::


Over dat vlees en leiderschap ben ik het niet met je eens..Ellen is vegetarisch en wil niets met het vlees te maken hebben hebben dus is dat een aanval die op niets gebaseerd is. Als ze vlees willen en het goed willen houden is daar niet alleen de leider verantwoordelijk voor maar iedereen..Lekker makkelijk de schuld geven aan de leider  ::niet-ok::

Bernd is gewoon een jankert die alleen aan vlees en eten denkt en zeer onsportief reageert als hij niet gekozen wordt voor een extra beloning...Men wat ging die vreedzak uit z'n dak zeg...Echt niet normaal..!!

Ook zijn reactie op dieren..Die ziet hij met zijn domme hersens alleen als eetbaar..Zodra ze niet eetbaar zijn zijn ze nutteloos voor hem.

Tjeeezzzzzzz men wat een ..........

Hij geniet van het slachten  :\'(
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Ocampa

  • Gast
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #32 Gepost op: 8-04-2005, 09:18:20 »
IK geef Bernd groot gelijk. Je zit daar op een boerderij en wat krijgen ze voor dieren? Totaal nutteloze! Nu die varkens ook weer. Moedervarkens met kleintje erbij. Dat doen ze om conflicten te veroorzaken. De helft heeft straks wel zin in een lekker stukje varkensvlees en de andere helft vind dan natuurlijk dat je dat niet kan maken vanwege de kleine varkentjes.

En die bokjes ook, wat moet je daar nou mee? Opeten lijkt mij de enige overgbleven optie. Ze krijgen niet voor niks alleen mannelijke geitjes natuurlijk. En een lekker kalkonefiletje lijkt me ook niet verkeerd als je al een paar dagen nauwelijks te eten hebt!
« Laatst bewerkt op: 8-04-2005, 13:01:39 door Ocampa »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #33 Gepost op: 8-04-2005, 11:05:46 »
IK geef Bernd groot gelijk. Je zit daar op een boerderij en wat krijgen ze voor dieren? Totaal nutteloze! Nu die varkens ook weer. Moedervarkens met kleintje erbij. Dat doen ze om conflicten te veroorzaken. De helft heeft straks wel zin in een lekker stukje varkensvlees en de andere helft vind dan natuurlijk dat je dat niet kan maken vanwege de kleine varkentjes.

En die bikjes ook, wat moet je daar nou mee? Opeten lijkt mij de enige overgbleven optie. Ze krijgen niet voor niks alleen mannelijke geitjes natuurlijk. En een lekker kalkonefiletje lijkt me ook niet verkeerd als je al een paar dagen nauwelijks te eten hebt!

Ik denk dat je ook even in je achterhoofd moet houden wat Ranger gisteren zei: hij had het over ruilhandel...dus ik vermoed dat zij die "nutteloze" bokjes mss kunnen gaan ruilen tegen een geit, waardoor ze dus melk krijgen....de varkens kunnen ook een rol gaan spelen in het omwroeten van de aarde en ze zorgen voor mest...dus een grondstof voor vruchtbare grond...niet meteen roepen dat dieren nutteloos zijn denk ik dan...oei wat klink ik nu aals een schooljuf ;D

Bernd is wel gefixeerd op eten en vooral op vlees, maar ik denk dat hij dat ook nodig heeft om fit te blijven...hij ziet er tenminste stukken beter uit dan vegetariër Ellen ::)

Enne ik denk dat de groep blij mag zijn dat Bernd wel van slachten houdt én er ook veel van af weet, anders hadden ze toch echt een probleem gehad...kijk ook maar naar gisteren hoe hij het vlees van de botten haalde en precies wist wat hij wel en neit kon gebruiken als etenswaar....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2005, 17:30:53 »
Ja wat dat betreft ben ik het weer eens met Bakkert. Maar ik denk dat zijn houding tav vrouwen toch iet wat te ongenuanceerd is. Om nou te zeggen dat de vrouwen helemaal niks doen, ben ik niet met hem eens. Ik beluisterde in zijn kritiek dat hij fysieke inspanning als hekken maken en grond omhakken, dieren slachten en wc's bouwen hoger waardeert dan koken, boter karnen, koeien melken en de moestuin bijhouden. Vrouwen zijn fysiek zwakker. Logischerwijs krijg je dan een verdeling in taken waar ieders talenten ten volle wordt benut. Ben je sterk dan doe je fysiek zwaar werk, ben je dat niet dan doe je werk waar dat niet bij nodig is. Maar dat betekent niet dat je dan niet gelijkwaardig aan elkaar bent. Bij de vrouwen zit er iig 1 die niet veel uitvoert, maar bij de mannen kunnen we er ook tenminste 1 aanwijzen.

Ik vind het dan ook een verontrustende ontwikkeling, dat de heren de dames er eerst allemaal uitwil. Dat gaat ze nog eens opbreken.

Het is bekend dat vrouwen beter tegen weinig eten kunnen dan mannen,...wie weet gaan de heren daar straks over struikelen??? Wederom de tijd zal het leren.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #35 Gepost op: 14-04-2005, 20:46:51 »
Bernd: de vrouwen zijn net ezels... de ene dag willen ze wel, de andere dag willen ze niet...


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
er was eens......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #36 Gepost op: 14-04-2005, 21:17:43 »
En: wij zijn gentlemen. Vrouwen eerst!  ::tandpastasmiley::  ::ok::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #37 Gepost op: 14-04-2005, 21:44:03 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Bernd heeft heerlijke humor! daar kan ik het wel mee vinden denk ik  ::jaja::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #38 Gepost op: 14-04-2005, 22:14:36 »
Ja een harde werker, maar op zich ook wel vrouw onvriendelijk....niet mijn type. Ik vind hem de aanstichter van het mannen en vrouwenkamp. Zorgt dus voor onrust. nee ik hoop werkelijk dat hij geen farmleider wordt.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Bernd
« Reactie #39 Gepost op: 14-04-2005, 22:19:30 »
Ja een harde werker, maar op zich ook wel vrouw onvriendelijk....niet mijn type. Ik vind hem de aanstichter van het mannen en vrouwenkamp. Zorgt dus voor onrust. nee ik hoop werkelijk dat hij geen farmleider wordt.

Op welke manier vrouwonvriendelijk?, hij geeft zijn mening, en zijn mening klopt op sommige punten.. of zie jij dan anders?