Auteur Topic: De allerlaatste aflevering van de farm!!  (gelezen 41499 keer)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #40 Gepost op: 26-05-2005, 22:19:37 »
Onterecht, Peyman was de beste.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #41 Gepost op: 26-05-2005, 22:27:14 »
Onterecht, Peyman was de beste.

Niet in de duels.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #42 Gepost op: 26-05-2005, 22:27:54 »
Niet in de duels.

Daar heb je gelijk in Geer  ::jaja::

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #43 Gepost op: 26-05-2005, 22:29:09 »
Nee, maar over alles gezien was peyman de beste.
Ik denk trouwens wel dat Matthijs Peyman het geld gaat geven, zulke vrienden zijn het wel.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #44 Gepost op: 26-05-2005, 22:46:50 »
nee natuurlijk moet je de overwinning van Matthijs niet ter discussie stellen , als je zoveel duels wint ben je gewoon de terechte winnaar, misschien kun je wel stellen stellen dat de duels niet de goede manier waren om mensen weg te spelen .... die duels hadden niets met het boeren te maken ....

trouwens onbegrijpelijk dat Sofie geen kans kreeg op een duel...dat is de grote fout van het produktie team

Offline DJ Shahin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #45 Gepost op: 26-05-2005, 22:53:25 »
inderdaad, net zoals Sofie al zei: " het was eerlijker geweest als ze een mier moesten zoeken in een bos ". Ze heeft geen eerlijke kans gehad. Mensen die er al uit waren hebben nooit haar progressie kunnen zien. Dat stemmen was veel te oneerlijk.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #46 Gepost op: 26-05-2005, 23:01:31 »
inderdaad, net zoals Sofie al zei: " het was eerlijker geweest als ze een mier moesten zoeken in een bos ". Ze heeft geen eerlijke kans gehad. Mensen die er al uit waren hebben nooit haar progressie kunnen zien. Dat stemmen was veel te oneerlijk.

AMEN
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #47 Gepost op: 26-05-2005, 23:12:43 »
AMEN
de Ros. gaat gewoon door,in 1 berichtje Matthijs  ::ok:: Sofie  ::ok:: ik denk,moest ik meegedaan hebben dat Ros ook nog zou zeggen koekoe  ::ok:: en kabouter Plop  ::ok::  ::rofl:: ::rofl::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #48 Gepost op: 26-05-2005, 23:33:16 »
denk het toch niet vriend........huh wat zeg ik nu weer ...
nog nooit geen vriend gehad ......alleen vriendinnetjes...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #49 Gepost op: 26-05-2005, 23:44:00 »
denk het toch niet vriend........huh wat zeg ik nu weer ...
nog nooit geen vriend gehad ......alleen vriendinnetjes...

nu ben ik diep getroffen je zou toch fan van koekoe zijn hé? Rossie:moppie,moet kunnen ::ok:: ::ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #50 Gepost op: 27-05-2005, 00:53:21 »
Het was een waardige finale. Wat jammer dat niet alle afleveringen van de Farm zo spannend waren als deze. Ik geloof dat de Farm best wel een vervolg verdiend, maar dan wel met een paar aanpassingen. Inderdaad is het verkiezen van Peyman tot finalist en Sofie tot laatste van de vier niet echt eerlijk. Tenminste, niet eerlijk omdat de keuze wordt gemaakt door onder andere mensen die maar deels de kandidaten heeft meegemaakt. Maar goed het zij zo. Mathijs, je was niet mijn favoriet, maar toch heb je verdiend gewonnen als je alleen kijkt naar je prestaties in de laatste weken en de duels. Ook Peyman was geen favoriet van mij, maar je hebt je hart op de juiste plek en vindt het jammer dat je niet hebt gewonnen. Mieke, jij had het wel het meest verdiend, als je kijkt wie nou de echte boer of boerin was geweest en Sofie,..... meis, je hebt dan de finale niet echt meegedaan, maar ik denk dat jij op persoonlijk vlak in deze Farm het allermeeste gewonnen hebt. En wat is nou waardevoller.... ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 27-05-2005, 12:03:14 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #51 Gepost op: 27-05-2005, 01:03:02 »
alhoewel ik de laatste aflevering nog niet heb gezien,krijgt Mapel(vooral voor haar laatste zin)een DIKKE :-*

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #52 Gepost op: 27-05-2005, 07:39:52 »
Echt waar, ik heb een traantje weggepinkt n afloop :( Ik hoopte echt dat Peyman zou winnen en zo zijn doel kon verwezenlijken :D Het is een mooi doel :). Maar helaas het mocht niet zo zijn...Ik vind Peyman echt een geweldig persoon die lkkr positief is en zo nu en dan lkkr emotioneel is, GEWELDIG ::ok::!!!. Ik vond het echter wel heel leuk en lief van Matthijs dat hij zei:"Broertje, wij gaan daar naartoe en ik ga over je vertellen". Ik had echt NIET gedacht dat Matthijs dat zou doen. Wel mooie duels ::ok::
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #53 Gepost op: 27-05-2005, 08:19:03 »
Het was een waardige finale. Wat jammer dat niet alle afleveringen van de Farm zo spannend waren als deze. Ik geloof dat de Farm best wel een vervolg verdient, maar dan wel met een paar aanpassingen. Inderdaad is het verkiezen van Peyman tot finalist en Sofie tot laatste van de vier niet echt eerlijk. Tenminste, niet eerlijk omdat de keuze wordt gemaakt door onder andere mensen die maar deels de kandidaten heeft meegemaakt. Maar goed het zij zo. Mathijs, je was niet mijn favoriet, maar toch heb je verdient gewonnen als je alleen kijkt naar je prestaties in de laatste weken en de duels. Ook Peyman was geen favoriet van mij, maar je hebt je hart op de juiste plek en vindt het jamamer dat je niet hebt gewonnen. Mieke, jij had het wel het meest verdiend, als je kijkt wie nou de echte boer of boerin was geweest en Sofie,..... meis, je hebt dan de finale niet echt meegedaan, maar ik denk dat jij op persoonlijk vlak in deze Farm het allermeeste gewonnen hebt. En wat is nou waardevoller.... ::tandpastasmiley::

Ik had het niet beter kunnen verwoorden....

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #54 Gepost op: 27-05-2005, 20:04:16 »
De opperpriester stond...vermoeid...op uit zijn hoge stoel..
Het leek alsof hij even aarzelde...
Hij liep naar de tafel van de gedoofde kaarsen....hij twijfelde even...maar..... pakte vervolgens de middelste kaars...het was een stevige, rechte maar ook gevaarlijke kaars. Die kaars heette ooit de bolster......

De opperpriester wist dat hij alles had gedaan wat binnen zijn macht lag....Het had niet mogen baten.......

Vertwijfeld stak hij de kaars aan....... en gebruikte het roemloze licht om hem de weg te tonen naar zijn vertrekken.

Aangekomen in zijn vertrek....zette hij zich nog eenmaal achter zijn schrijftafel.... Hij pakte zijn veer en schreef de titel van zijn volgende geschrift....

"DE PARADOX van het gelijk"

Hij besloot morgen verder te gaan en legde zich te ruste in zijn bed.....

Net voor hij in slaap viel..... kruisten een paar kleine kraaloogjes zijn gezichtsveld....het leek alsof ze elkaar knipoogden........

Het was de laatste nacht van de opperpriester....die nacht stierf hij.........Niemand heeft hem ooit nog gevonden...maar.....

zij die zochten...hoorden het zachte knagen van de ratten op weg naar hun nieuw geluk.
midlife crisis occurs here

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #55 Gepost op: 27-05-2005, 20:15:47 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #56 Gepost op: 27-05-2005, 20:18:50 »
koekoe reageerd normaal op bijna alles,maar hier kan die niet tegenop. toch zou koekoe graag incognos vanuit de diepte lokken met een Deetje of Jeetje of weet ik Veeltje,als't maar lukt ;) ;) ;)  en Guikie,lach niezostomnie!!!
« Laatst bewerkt op: 27-05-2005, 20:23:15 door koekoe »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #57 Gepost op: 28-05-2005, 02:29:02 »
de allerlaatste aflevering van de Farm? in't kort:PFFFFFFFFFTTTTT FLAUW,FLAUW,FLAUW!!! bedoel daarmee NIET de kandidaten,maar de"BEDENKERS" een finale moet normaal het-van-het zijn, wat een afgang!!! ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::voor er reactie komt,mocht Matthijs er op die manier uitgaan zou ik net hetzelvde gezegt hebben ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #58 Gepost op: 28-05-2005, 11:17:45 »
Ik vond de finale ook erg spannend, ik hoopte echt dat Peyman het langst aan die balk zou hangen... Maar ik vond ook dat het allemaal niet erg eerlijk was. En dan heb ik het nog niet eens zozeer over dat Sofie is weggestemd, maar meer over dat de finale in de vorm van duels ging. Het heet toch niet 'de duelleerfarm'? Misschien hadden ze beter kunnen dulleren tot er twee finalisten over waren en dan de ex-farmers de winnaar kunnen laten kiezen. Want ik vond het stemmen helemaal niet zo vreemd (ik zal hier wel kritiek op krijgen, maar oké). De ex-farmers hebben allemaal de finalisten meegemaakt, en zij weten dus ook hoe een persoon geweest is in de tijd dat zij er zaten. Mensen die vroeg afvielen hebben dan inderdaad niet de progressie van Sofie kunnen zien, maar zij herinneren zich wel dat ze in het begin niet veel deed. Het gaat er in mijn ogen ook niet om de progressie die iemand maakt, maar of diegene 'over all' een goede farmer is geweest. Om bij Sofie te blijven; zij zei zoiets als dat ze geen kans had gehad zichzelf te bewijzen, maar ze heeft 12 weken (tot aan de laatste afvaller) de kans gehad zich te bewijzen als farmer. Blijkbaar heeft ze dat dus niet goed genoeg gedaan en is ze er op deze manier uitgegaan.
En ik vind het ook vreemd dat iemand die totaal geen stem voor directe finalist had, tóch nog de farm wint... Volgende keer mag van mij de finale dus wel anders (als er nog een volgende keer komt). Geen duels als finale, maar de ex-farmers laten kiezen wie de beste farmer was over de 12 weken.

Offline DJ Shahin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De allerlaatste aflevering van de farm!!
« Reactie #59 Gepost op: 28-05-2005, 12:06:00 »
Misschien hadden ze beter kunnen dulleren tot er twee finalisten over waren en dan de ex-farmers de winnaar kunnen laten kiezen. Want ik vond het stemmen helemaal niet zo vreemd (ik zal hier wel kritiek op krijgen, maar oké). De ex-farmers hebben allemaal de finalisten meegemaakt, en zij weten dus ook hoe een persoon geweest is in de tijd dat zij er zaten. Mensen die vroeg afvielen hebben dan inderdaad niet de progressie van Sofie kunnen zien, maar zij herinneren zich wel dat ze in het begin niet veel deed. Het gaat er in mijn ogen ook niet om de progressie die iemand maakt, maar of diegene 'over all' een goede farmer is geweest.

Het probleem met "de ******* buitenstaanders te laten stemmen" is dat mensen te snel gaan stemmen uit persoonlijke ervaringen met de personen of partijen in kwestie. Er word dus nooit gestemd hoe goed iemand het doet maar gewoon hoe goed iemand je ligt. Dit was niet alleen in de farm zo. In het normale leven komt het net zo vaak voor.

En dan nog iets: hoe kun je in godsnaam van "stadsmensen" verwachten dat ze in een keer weten hoe alles werkt op een boerderij. Enkele uitzonderingen daargelaten was het aan de meeste deelnemers te zien dat ze niet in een dorp zijn opgegroeid maar in een stad. Diep respect dus voor mensen als Sofie, Ellen of Mathijs bijvoorbeeld. Wat hun hebben gepresteerd is echt mooi. Ik zou het als Amsterdammer niet kunnen uithouden op een boerderij.