Auteur Topic: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)  (gelezen 12814 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #20 Gepost op: 19-05-2005, 23:39:02 »
In deze aflevering zeiden ze dat de afvallers niet gauw voor Sofie gingen kiezen..
Met als argument dat die Sofie vaak als een zwak meisje zagen van wie ze wel konden winnen..
Maar ze konden het voor hun gevoel beter niet kiezen om als tegenstander te hebben..want stel je voor verliezen van iemand als Sofie..Maar dit hoor je morge op tv als je het op Belgie ziet..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #21 Gepost op: 20-05-2005, 00:23:02 »
Was model Nico (klinkt als type kast van Ikea  :D) niet het vriendinneke van SoFie?? Stemt tegen haar...  >:( Verder veel anti-Matthijs stemmen... begrijpelijk! Matthijs is absoluut een sterke en slimme kandidaat, maar titel 'winnaar' gaat te ver voor iemand die vaak de kantjes ervanaf gelopen heeft en respectloos naar de dames was..
In every stone sleeps a crystal..

Offline lynx

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #22 Gepost op: 20-05-2005, 00:39:22 »
toch vind ik Thijs de terechte winnaar, Thijs ::ok:: ::ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #23 Gepost op: 20-05-2005, 15:20:39 »
In het heilige der heiligen branden, eerst 16, maar nu nog 4 kaarsen op het offerblok. Slechts 1 kaars is het karma toebedeeld gekozen te worden om, in de duisternis van de catacomben, haar licht voor altijd te laten schijnen.

Onder streng toeziend oog van de opperpriester...is het heilige der heiligen eenmalig opengesteld voor een paar representanten uit de catacomben....... immers... zij mogen kiezen welke kaars de eeuwigheid verdient van het roemloze licht.

De regels zijn streng...aanraken is verboden...wind is uit den boze...vochtigheid betekent executie. Om hen, uit de catacomben, te waarschuwen zijn door de misdienaren waarschuwende teksten en namen bij de kaarsen gezet.

De tekst bij de meest rechtse kaars geeft aan:
Deze kaars is mooi, glad en recht...echter zij die probeerden haar te pakken staken zich aan de onzichtbare stekels...door haar rechte lijn bestaat de kans dat ze het snelst is opgebrand.. ...zij heet de ongrijpbare

Bij de tweede kaars staat:
Deze kaars is van andere oorsprong. Haar lont is wispelturig in het branden...de kans bestaat dat deze kaars plots opbrand of plots uitgaat.... zij heet dan ook het risico

Bij de derde kaars staat:
Deze kaars is schoon van vrouwelijke vormigheid...haar kern is echter verzwakt....de kans bestaat dat deze kaars door het felle branden van de anderen...haar vlam verliest.

Bij de vierde kaars staat:
Deze kaars druipt van haar genoegen...ze is krachtig, bij tijd en wijle vlammend, maar merendeels onberekenend... de kans is groot dat deze kaars, door haar eigen druipers, de kans op het eeuwige roemloze licht, vernietigd.

Plots was er beweging. De opperpriester keek naar het offerblok, nam de kaarsen één voor één, en bracht ze naar het altaar.

Diep vanuit de catacomben klonk een zwaar, somber, donker en doordringend geluid...het leken protesten vervormd tot gegrom.

Sardonisch lachend doofde de priester 1 kaars......en nog één ..... en nog één. Bij de 4e twijfelde hij, hij leek zich te bedenken...draaide zich om en ..... liet de kaars ongemoeid.......

Verbaasd maar hoopvol gingen de representanten terug naar de catacomben. De opperpriester had hen in een geheime koffer de resterende kaars gegeven..... hun enig resterende hoop.
In de catacomben aangekomen... bleek, de enige kans,...het roemloze licht, echter gedoofd.....
De verslagenheid was groot. Immers nu zouden zij in de catacomben voortleven in eeuwige duisternis....zou er ooit een tweede kans zijn.....???

In het heilige der heiligen schudde de opperpriester meewarig zijn hoofd....en...in de catacomben knaagden de ratten verder.....alsof er niets was gebeurd.


Och och och!! ik snap hier ook niks van  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 20-05-2005, 18:09:47 door Guikie »

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #24 Gepost op: 20-05-2005, 15:32:10 »
Kom nou Guikie...
Incognos zal nog een mirakel blijven..en in zijn eigen denk wereld blijven geloven..
Wij staan nog met onze beide benen op de grond!! En moge dat zo blijven ook.. :)
Door onze manier van denken kunne wij ook heel ver komen door realistisch na te blijven denken..
We zien het allemaal wel wat er gaat gebeuren, ondanks dat  wij onze voorkeuren hebben bij de kandidaten van de farm..
Dit heeft te maken met het spel wat er gespeeld is door de kandidaten waar bij ze allemaal anders uit de verf komen.
Met daarbij het beeld dat we daarbij gevormd hebben.
Laten we maar hopen dat de beste gaat winnen..
We kunnen als kijker over de uitslag toch niets meer veranderen..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #25 Gepost op: 20-05-2005, 17:43:54 »
Het lijkt hier persoonlijk te worden!
 :(

Dit forum is er om over het programma te praten. Dat mag best botsen; het mag ook best pittig en de daden en de karakters van de kandidaten mogen hier op het forum ook best een beetje 'uitgedaagd' worden. Als het niets zou oproepen zou immers niemand meer kijken.

Dat wetende heb ik altijd in mijn achterhoofd dat de discussie hier zeer relatief is. Een plaagstootje hier, een kanttekening daar. Maar altijd met respect voor de kandidaten, die wel bereid waren zoveel van zichzelf te tonen op televisie. Dat is moedig genoeg.

Ga zelf maar eens na hoe je in dit soort omstandigheden zou zijn, als iedere tegenstrijdigheid in je handelen op televisie zou worden getoond of als al je karaktertrekken (zowel goed als slecht) voor heel Nederland en België worden uitvergroot.

Dus... blijf respectvol, geloof gerust wat je ziet, maar houd er rekening mee dat er altijd een waarheid achter kan liggen; een context die men niet uitgezonden heeft. En blijf elkaar en de kandidaten hier op het forum met voldoende respect bejegenen.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #26 Gepost op: 20-05-2005, 17:51:53 »
Alles wat kon gezegd worden staat hierin. Juist Gerard!
Het lijkt hier persoonlijk te worden!
 :(

Dit forum is er om over het programma te praten. Dat mag best botsen; het mag ook best pittig en de daden en de karakters van de kandidaten mogen hier op het forum ook best een beetje 'uitgedaagd' worden. Als het niets zou oproepen zou immers niemand meer kijken.

Dat wetende heb ik altijd in mijn achterhoofd dat de discussie hier zeer relatief is. Een plaagstootje hier, een kanttekening daar. Maar altijd met respect voor de kandidaten, die wel bereid waren zoveel van zichzelf te tonen op televisie. Dat is moedig genoeg.

Ga zelf maar eens na hoe je in dit soort omstandigheden zou zijn, als iedere tegenstrijdigheid in je handelen op televisie zou worden getoond of als al je karaktertrekken (zowel goed als slecht) voor heel Nederland en België worden uitvergroot.

Dus... blijf respectvol, geloof gerust wat je ziet, maar houd er rekening mee dat er altijd een waarheid achter kan liggen; een context die men niet uitgezonden heeft. En blijf elkaar en de kandidaten hier op het forum met voldoende respect bejegenen.


::ok::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #27 Gepost op: 20-05-2005, 18:00:06 »
Toppie van je Mieke dat je nog effe langs komt voor de finale!!
Ik hoop dat je mij niet verkeerd begrijpt ook al bedoel ik ongeveer hetzelfde als Gerard..
Je heb het netjes gedaan om zo ver te komen..
Petje af!! :)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #28 Gepost op: 20-05-2005, 18:02:20 »
Het lijkt hier persoonlijk te worden!
 :(

Dit forum is er om over het programma te praten. Dat mag best botsen; het mag ook best pittig en de daden en de karakters van de kandidaten mogen hier op het forum ook best een beetje 'uitgedaagd' worden. Als het niets zou oproepen zou immers niemand meer kijken.

Dat wetende heb ik altijd in mijn achterhoofd dat de discussie hier zeer relatief is. Een plaagstootje hier, een kanttekening daar. Maar altijd met respect voor de kandidaten, die wel bereid waren zoveel van zichzelf te tonen op televisie. Dat is moedig genoeg.

Ga zelf maar eens na hoe je in dit soort omstandigheden zou zijn, als iedere tegenstrijdigheid in je handelen op televisie zou worden getoond of als al je karaktertrekken (zowel goed als slecht) voor heel Nederland en België worden uitvergroot.

Dus... blijf respectvol, geloof gerust wat je ziet, maar houd er rekening mee dat er altijd een waarheid achter kan liggen; een context die men niet uitgezonden heeft. En blijf elkaar en de kandidaten hier op het forum met voldoende respect bejegenen.



Wat bedoel je, Gerard? Het forum Farm 2005 in z'n geheel of juist in deze topic??
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #29 Gepost op: 20-05-2005, 19:19:35 »
volgens mij kan ik het nu even niet volgen ............zal wel aan mij liggen dan.......

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #30 Gepost op: 20-05-2005, 19:23:44 »
Nee, Ros... ligt niet alleen aan jou! De post van Gerard gaat ook even aan mijn beleving voorbij... (als je dat tenminste bedoelt)
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #31 Gepost op: 20-05-2005, 19:24:36 »
Het lijkt hier persoonlijk te worden!
 :(


Dus... blijf respectvol, geloof gerust wat je ziet, maar houd er rekening mee dat er altijd een waarheid achter kan liggen; een context die men niet uitgezonden heeft. En blijf elkaar en de kandidaten hier op het forum met voldoende respect bejegenen.



dankjewel Gerard
 ::ok:: ::ok::
als je stoere praat hebt....

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #32 Gepost op: 20-05-2005, 19:48:58 »
Mieke en Oscar bevestigen het verhaal van Gerard dat impliceert voor mijn gevoel dat Incognos een deelnemer aan de farm is ...dus de vraag wie is die kaars die aanblijft maar ook weer uitgaat  ...mijn gevoel zegt dat hij bedoelt dat iemand wint die het niet verdiend in zijn ogen ..... goh nu ben ik nog niets verder ...hou ik het maar gewoon op Mieke

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale)
« Reactie #33 Gepost op: 20-05-2005, 21:39:13 »
Mieke en Oscar bevestigen het verhaal van Gerard dat impliceert voor mijn gevoel dat Incognos een deelnemer aan de farm is ...dus de vraag wie is die kaars die aanblijft maar ook weer uitgaat  ...mijn gevoel zegt dat hij bedoelt dat iemand wint die het niet verdiend in zijn ogen ..... goh nu ben ik nog niets verder ...hou ik het maar gewoon op Mieke
Sofie,Mieke,Peyman en rosmalen!!!