Auteur Topic: aflevering 9  (gelezen 11827 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
aflevering 9
« Gepost op: 28-04-2005, 20:51:03 »
Wat vond je van deze aflevering met Sofie als farmleidster?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 28-04-2005, 22:05:54 »
2x dezelfde proef???
Jakkes >:D
er was eens......

Offline plienke

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #2 Gepost op: 28-04-2005, 22:09:07 »
erg flauw..

Ik vond het erg leuk voor Sofie dat ze farmleider was. ::bravo::

Jammer dat Peyman zo druk bezig was met zijn tactiek om Sofie er uit te krijgen.. >:(

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 9
« Reactie #3 Gepost op: 28-04-2005, 22:10:58 »
Hmm het duel van volgende week ziet er niet best uit.. Teminste voor bernd niet dan...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #4 Gepost op: 28-04-2005, 22:12:21 »
Dat zag er best heftig uit ..
Er werd net gezegd:
Boer Bernd valt van zijn voet stuk..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 9
« Reactie #5 Gepost op: 28-04-2005, 22:14:38 »
Dat zag er best heftig uit ..
Er werd net gezegd:
Boer Bernd valt van zijn voet stuk..

ja, maar hij lag pijnlijdend op de grond... what should that mean?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 28-04-2005, 22:16:04 »
Zo flauw dat ze van te voren dat al bekend maken wie er in dat duel zit. Yorin/Bluecircle snappen er echt helemaal niks van >:( >:( >:( >:( Denken ze nou echt dat er meer mensen gaan kijken hierdoor. De helft van de spanning is er nu af. Volgende week 2 mannen in het duel, dan zal er dus wel weer een vrouw farmleider worden.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 28-04-2005, 22:17:48 »
Zo flauw dat ze van te voren dat al bekend maken wie er in dat duel zit. Yorin/Bluecircle snappen er echt helemaal niks van >:( >:( >:( >:( Denken ze nou echt dat er meer mensen gaan kijken hierdoor. De helft van de spanning is er nu af. Volgende week 2 mannen in het duel, dan zal er dus wel weer een vrouw farmleider worden.

Don`t blame Bluecircle... het is Yorin die bepaald in die zin wat er uitgezonden wordt  :D

Offline plienke

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 28-04-2005, 22:20:46 »
Ach ..
Boer Bernd is een harde maar,... hij kan ook afgaan?
Yorin houd misschien van leed vermaak door er de spanning in te houden..
BAH..
Maar tegen wie moet Bernd dan in het duel..?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 9
« Reactie #9 Gepost op: 28-04-2005, 22:25:16 »
Ik dacht Manu te zien liggen, maar dat weet ik ook niet zeker...

Aflevering 9:

Een sanctie, volkomen terrecht na mij inziens. Ze beroven de kast, dan is dat je verdiende loon! Peyman, het blijft toch een mannetje met een klein hartje. Hij verbloemt dat mooi door zijn grote mond. Hij was veel sneller en daarom ook de terechte winnaar van het duel.

De uien rooien was echt teamwork. Goed om te zien dat iedereen zich er met de volle 100% voor geeft. En dan de beloning, leuk om zoiets te krijgen, maar voor mij als ik daar zit zou dat niet nodig zijn.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 9
« Reactie #10 Gepost op: 28-04-2005, 22:27:24 »
Ik vind het wel stom dat ze zoveel van tevoren verraden, haalt toch een stukje spanning weg :-\\

De aflevering van vandaag was, op de vete na best leuk, zeker dat ze die straf kregen, terecht, ik ben benieuwd of ze de koeien en kippen nog terug kunnen verdienen. En Bibi zal ik echt niet missen, ben blij dat ze naar huis is! ::zwaai::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #11 Gepost op: 28-04-2005, 22:39:41 »
Als Sofie geen beloning kreeg was het de eerste tijd nog niet naar voren gekomen van de plundering van het kastje..
De opmerkingen zeiden genoeg..
Het lijkt wel een blok hout zo hard..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 9
« Reactie #12 Gepost op: 28-04-2005, 22:43:02 »
Als Sofie geen beloning kreeg was het de eerste tijd nog niet naar voren gekomen van de plundering van het kastje..
De opmerkingen zeiden genoeg..
Het lijkt wel een blok hout zo hard..

De presentatoren wisten er vanaf! die beloning was namelijk achteraf besloten, dat moet namelijk wel!, zo plots een beloning aan Sofie omdat ze het moeilijk had lijkt mij nogal sterk.

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #13 Gepost op: 28-04-2005, 23:26:39 »
nou dit slaat toch werkelijk alles voor de tweede keer de zelfde opdracht, is het zo moeilijk om iets anders te bedenken, laat mij volgend jaar maar mee denken ...

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #14 Gepost op: 29-04-2005, 08:28:06 »
 ;D ;D ;D ;D ;D nou is me nog niet duidelijk of het feestje wel gezellig was en als je in de buurt bent kom maar een glaasje witte wijn drinken en over aflevering 9 ..och laat maar ...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 9
« Reactie #15 Gepost op: 30-04-2005, 07:59:42 »
Wat vond je van deze aflevering met Sofie als farmleidster?
zeer goed,die bietenkwiet van een peyman zien janken met mama's briefje? ::rofl:: sofie stelde voor om (indien nodig)  eigen post af te staan,ook manu wou direct, omdat pey-en mieke zeker hun brieven zouden krijgen,daar ze wist dat dit veel voor deze 2 mensen betekent.ook probeert ze als eerste de brokken te lijmen tussen haar en pey.dus zo'n k"twijf is sofie nu ook weer niet hé pey.GOE GEDAAN SOFIEKE  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: aflevering 9
« Reactie #16 Gepost op: 30-04-2005, 10:55:43 »
Ik vond het zo dom van ze dat ze de kast plunderen, en er nog om giechelen ook. Je weet dat er een sanctie op staat, en een hele zware ook. Nou ja, volgende week krijgen ze wel weer een zware opdracht van Ranger, om nog meer hokken te bouwen ofzo. ::jaja::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 9
« Reactie #17 Gepost op: 30-04-2005, 11:44:33 »
Raar dat we nu al zien welke kanidaten er volgende week in het duel staan, Bern weten we zeker, ook zagen we alle andere kanidaten daarzo zitten, volgens mij zag ik Manu niet

We kunnen dus eigenlijk ookal weten wie de farmleidster/leider is, al heb ik dara niet opgelet, vind het dom!

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #18 Gepost op: 30-04-2005, 14:26:55 »
Raar dat we nu al zien welke kanidaten er volgende week in het duel staan, Bern weten we zeker, ook zagen we alle andere kanidaten daarzo zitten, volgens mij zag ik Manu niet

We kunnen dus eigenlijk ookal weten wie de farmleidster/leider is, al heb ik dara niet opgelet, vind het dom!

Ik heb de preview niet gezien, maar ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat Ellen de nieuwe farmleider gaat worden ::oink::

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: aflevering 9
« Reactie #19 Gepost op: 30-04-2005, 15:10:53 »
Ellen? Ik had toch iemand anders in gedachten   ::) Zo zie je maar, uit de voorstukjes kun je ook niet alles opmaken. Hoewel het wel duidelijk is dat Bernd volgende week in het duel staat, en de suggestie werd gewekt dat hij er ook uit zal vliegen. We moeten maar gewoon afwachten dus  ;)