Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 14093 keer)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 22-04-2005, 19:43:36 »
Als beloning klopt het inderdaad niet, je werkt een hele week en vervolgens wordt je door Bernd op dieet gezet. Dat Bernd dan nog vervolgens de mensen aan zijn tafel 'met zijn piemel' kiest maakt het helemaal vervelend. De twee doosjes mogen chique mee-eten terwijl Manu aan de andere tafel moet. Die principes van Bernd en die boosheid destijds naar Ellen zijn dus behoorlijk hypocriet.



Dit klopt niet, want hij mag Sophie niet, maar ook zij was niet meegweest met de beloning van Ellen toen! En Bibi ook niet, en dat hij daarnaast zijn vrienden kiest snap ik dan wel!
Some light in your eyes...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 22-04-2005, 21:45:08 »
Hij vond dat de harde werkers moesten worden beloond. Een week of twee geleden vond hij nog dat Sofie met haar 'luie ***' eens van de grond moest komen. En nu laat hij haar aanschuiven i.p.v. Manu.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 23-04-2005, 12:30:02 »
zijn de geruchten waar dat ze er mee willen stoppen omdat de kijkcijfers zo dramatisch zijn en omdat ook bekend is wie de winnaar is

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 23-04-2005, 12:57:42 »
zijn de geruchten waar dat ze er mee willen stoppen omdat de kijkcijfers zo dramatisch zijn en omdat ook bekend is wie de winnaar is

Niks over gehoord hoor
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 23-04-2005, 12:59:57 »
Voor zover ik het begreep is er ook nog geen winnaar.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 23-04-2005, 18:07:59 »
Voor zover ik het begreep is er ook nog geen winnaar.

Misschien mijn voorgevoel toch goed, net als bij ER stemmen na de laatste afl  ??? Even nog wat geld binnenhalen....  :-\\
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 23-04-2005, 21:37:34 »
nou een winnaar is er zeker, de opname was vorig jaar toch maar wat maakt het oom uit als de kwaliteit maar omhoog gaat

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 23-04-2005, 22:13:41 »
Ik denk dat ik wel door heb wie de winnaar is. Vooral het feit dat diegene niets mag zeggen op het forum. :-X

Als ze het van de tv gaan halen wil ik wel de beelden zien van de geannuleerde afleveringen. Want ik begin het steeds leuker te vinden.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 23-04-2005, 22:15:30 »
Ik heb al een tijdje door wie de winaar wordt sta niets voor niets op de 2e plek  ::tandpastasmiley:: en mijn Winaar zit er altijd nog in  :)

Offline daf

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • pria tjakep sakali
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 24-04-2005, 11:47:36 »
maar WIE is er in deze aflevering nou UIT gegaan??? :-X
Tuulijk is de winnaar niet bekend.
Tuulijk, ook de winnaar zou hier gewoon op het forum mogen praten.. niemand mag iets verklappen dus ook de winnaar nie!
maar nu mag niemand hier meer praten tog?

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 24-04-2005, 12:03:50 »
Jeannette is eruit geknikkerd door Manu.

Maar als Sofie, Anthony, Oscar en Nelson allemaal wel een account hebben en de (volgens mij) winnaar niet, omdat ie niets mag verklappen weet ik genoeg.

Als je wil weten wie, met je maar effe goed zoeken op dit forum. Dan weet je wel wie.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 24-04-2005, 12:28:51 »
Bernd heeft ook een eigen stukje ("Stel hier je vragen aan Bernd"), hij heeft er alleen nog nooit gereageerd.

Degene zonder stukje zijn Bibi, Ellen, Manu, Matthijs, Mieke en Peyman.
Manu, Mieke, Matthijs en Peyman zijn voor mij kanshebber om te winnen. Bibi en Ellen vermoed ik niet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 24-04-2005, 13:47:17 »
Jeannette is eruit geknikkerd door Manu.

Maar als Sofie, Anthony, Oscar en Nelson allemaal wel een account hebben en de (volgens mij) winnaar niet, omdat ie niets mag verklappen weet ik genoeg.

Als je wil weten wie, met je maar effe goed zoeken op dit forum. Dan weet je wel wie.

Kijk uit met aannames...niemand...(wel of geen account) mag ook maar iets verklappen
 ::vergroot::
 ::joehoe::
als je stoere praat hebt....

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 24-04-2005, 14:04:26 »
Maar waarom zit jij dan wel op dit forum en mag [size=pt]SPOILER[/size]






Peyman dat niet?
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 24-04-2005, 20:58:36 »
Wil hij het uberhaupt wel dan?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 24-04-2005, 22:02:27 »
En ik had begrepen dat alle farmers allemaal niets mogen zeggen..
Dat had ik pas geleden ergens gelezen.
Peyman liet pas geleden op een site doorschermen, weet niet meer welke site dat was..
Als ze iets lieten door schermeren had dit gevolgen voor hun.
Het fijne weet ik hier niet van..
Misschien iemand dat dan vertellen, voor nog eens de duidelijkheid.

Offline oscar

  • Kandidaat de Farm
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • the crouch
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 25-04-2005, 18:39:58 »

oh lala.....
>:D >:D >:D
Je weet maar nooit......
vallen wel ineens alle theorien op deze site in duigen....
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Os
als je stoere praat hebt....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 25-04-2005, 20:27:30 »
Even over de kandidaten die hier een account hebben. Die hebben zich uit zichzelf gemeld. Dat was voordat zij van Blue Circle(lees Yorin) te verstaan hebben gekregen dat ze niet mochten meepraten op het forum. Oscar is ook nu weer het 'enfant terrible' ::bravo::, maar ook hij zegt niks wat ook maar iets zou kunnen verraden. Al met al een nogal kinderachtige regeling van Blue Circle, maar het zij zo. Ze kennen Realitynet en sites waarschijnlijk niet echt, waardoor ze niet weten dat wij zelf er alles aan doen om spoilers te voorkomen.

Dus uit de aanwezigheid van deze mensen en de afwezigheid van anderen kun je niet een winnaar distilleren. :)
« Laatst bewerkt op: 26-04-2005, 21:21:14 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 26-04-2005, 19:57:43 »
Als beloning klopt het inderdaad niet, je werkt een hele week en vervolgens wordt je door Bernd op dieet gezet. Dat Bernd dan nog vervolgens de mensen aan zijn tafel 'met zijn piemel' kiest maakt het helemaal vervelend. De twee doosjes mogen chique mee-eten terwijl Manu aan de andere tafel moet. Die principes van Bernd en die boosheid destijds naar Ellen zijn dus behoorlijk hypocriet.


als je met 1 van die 2"doosjes" sofie bedoelt,ben ik het niet met je eens. sofie is mijn oogappel. helemaal mee eens,die sukkel bernd kiest met zijn p..,hij is smoor op bibi,en nu hij eindelijk begrijpt dat hij geen kans maakt,zoekt hij een nieuw liefje. hij was 1 van de 1é die sofie,de luie,verwende, enz eruit zou kieperen,maar nu hij DE kans had,kiest hij iemand anders:LOOSER!!!!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 26-04-2005, 20:16:25 »
als je met 1 van die 2"doosjes" sofie bedoelt,ben ik het niet met je eens. sofie is mijn oogappel. helemaal mee eens,die sukkel bernd kiest met zijn p..,hij is smoor op bibi,en nu hij eindelijk begrijpt dat hij geen kans maakt,zoekt hij een nieuw liefje. hij was 1 van de 1é die sofie,de luie,verwende, enz eruit zou kieperen,maar nu hij DE kans had,kiest hij iemand anders:LOOSER!!!!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

nou nou nou,...kan ook wel een beetje minder hoor. Dit is een aanname die je niet hard kunt maken.

Jongens, ik wil iedereen verzoeken je uitlatingen over de kandidaten toch in wat genuanceerdere bewoordingen te doen. Je kunt best je mening geven zonder ze nou meteen voor mooi en lelijk uit te maken. :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....