Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 20831 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 2
« Gepost op: 10-03-2005, 18:48:58 »
Wat vonden we er van?

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2005, 18:54:41 »
Totaal geen idee, maar dat komt vast omdat ie nog niet op TV is geweest  ;D ;)
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2005, 21:37:34 »
Leuke aflevering weer!  :D

Ik vind Oscar echt 'n prima leider. ::jaja:: Hij is heel geduldig met iedereen en staat open voor ideeen en meningen van anderen. En eindelijk lukken er 'ns dingen, die douche en put waren echt goed bedacht en gemaakt.  ::ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2005, 21:42:05 »
Leuke aflevering weer!  :D

Ik vind Oscar echt 'n prima leider. ::jaja:: Hij is heel geduldig met iedereen en staat open voor ideeen en meningen van anderen. En eindelijk lukken er 'ns dingen, die douche en put waren echt goed bedacht en gemaakt.  ::ok::

Ben ik met je eens Han.. Oscar doet het goed, je zag aan de glimlach van Ranger dat hij het ook oke vond  ::jaja::

Afwachten hoe de twee dames het duel uitvechten! een leuke aflevering weer

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 10-03-2005, 21:42:26 »
Die douche was echt super! ::ok::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline dekoningin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 10-03-2005, 21:49:08 »
 ::bravo:: Ik ben helemaal Peyman-fan!

Wat een leuke, enthousiaste gozer is dat!

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 10-03-2005, 21:59:26 »
Ja, ik hoor nu helemaal bij de Peyman-posse. Wat kan die man goed werken aan bijv de douche.  ::love:: ::bravo::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 11-03-2005, 00:22:01 »
Mooi duel! echte strijd werd er geleverd! Ellen verdiend gewonnen...

Verder een mooie aflevering! was wat minder chaotisch allemaal.. behalve de ruzie dan over de diefstal.. Iemand een idee wie het zou kunnen zijn?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 11-03-2005, 00:30:21 »
Ik was ook blij dat Ellen won, ik vond Edmunda niet echt overkomen en een beetje op medelijden zichzelf wilde promoten.

Diefstal vind ik echt naar, vooral in zo'n programma...Geeft me een beetje het gevoel van "dit is geen leuke tv" Dit is al de tweede afl. en ik heb er steeds een raar gevoel bij..Eerst die konijntjes...Nu weer diefstal...Als de dief openbaar wordt gemaakt..Zal leuk op je CV staan  ::)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 11-03-2005, 00:33:00 »
Ik vind het hartstikke leuk dat Ellen doorging zij is echt een Toppertjuh  ::ok::

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 11-03-2005, 03:47:13 »

Ja leuke aflevering.
Ik vind die Nelson een opstandje hoor, waarom liep hij meteen weg toen Oscar over die diefstal begon, in mijn ogen is dit toch dat hij zich aangesproken voelt, als je onschuldig bent, blijf je gewoon zitten en loop je niet weg, hij werd toch niet direct beschuldigd, waarom dan kwaad weg lopen, later zei die Peyman dat Oscar tekeer was gegaan tegen Nelson, maar ik vond toch dat Nelson als eerste een grote mond open trok en zei dat Oscar in de stront moest zakken.
En als er echt gaat gebeuren wat ze in het voorstukje van volgende week laten zien, ben ik in staat om af te haken en niet meer te kijken. Als ze echt een struisvogel dood gaan maken. Dat vind ik echt geen leuke tv meer om naar te kijken.  :o :\'(

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 11-03-2005, 09:13:01 »
Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan tussen Oscar en Nelson. Hij zal echt niet zomaar weglopen. En dan nog, Oscar mag er best wel wat van zeggen maar zoals tie idd tegen hem tekeer ging, het is toch niet Nelson's vader ofzo? ::ohno::
En over die struisvogel, ach, moet je eens kijken wat je in de supermarkt kan kopen aan vlees. Dat groeit toch echt niet aan een boom hoor ::) Er moet toch ook gegeten worden en ja, dan moet je eens wat slachten.

Goed dat Ellen heeft gewonnen. Ik had echt het idee dat Edmunda haar verhaal deed omdat ze al verwachtte dat Ellen haar zou kiezen en misschien door haar zielige verhaal langer zou blijven. Het is heel zielig voor haar maar toch ook wel haar eigen schuld. Als je zoiets echt wil verwerken dan moet je gewoon op vakantie gaan, kan je in alle rust naar de plekken gaan waar je ooit bent geweest enzo en niet aan een spelletje meedoen ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 11-03-2005, 11:00:49 »
"De kracht vab de magneet helpt mij door de strijd heen" Heeft ze soms een biostabil in haar zak zitten ofzo?

Ik vindt het trouwens wel vreemd dat ze mogen roken op de farm, dat hadden ze niet in de 19de eeuw, shag en sigaretten dan. Ik zelf verdenk Nicolette ervan, ze rookt als een ketter, en ze noemt zich zelf een hippie, en daar heb ik geen hoge pet van op. Maar ja, ik was dar niet bij.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 11-03-2005, 12:02:36 »
Wel een leuke aflevering alleen dat mensen zo kunnen zeuren over sigaretten en shag. ::ohno:: En het duel was best leuk  ::tandpastasmiley::

Offline Magalie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #14 Gepost op: 11-03-2005, 12:32:52 »
Bibi is echt fantastisch!!!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 2
« Reactie #15 Gepost op: 11-03-2005, 14:35:57 »
Leuke aflevering!! Vond dat van de shag en sigaretten wel erg hoor! Er zit er gewoon 1 de boel te belazeren! Ben nu natuurlijk wel superbenieuwd wie het is :P Maarja dat zullen we misschien (n)ooit wel eens horen! Verder vind ik het echt prachtig dat er weer discussies ontstaan! Echt dat maakt die programma's zo leuk!
Some light in your eyes...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #16 Gepost op: 11-03-2005, 14:54:03 »
Ik vond het een hele mooie aflevering.
Als ik de beelden zo zie dan denk ik dat Oscar van nature in zich heeft om te leiden en aan te pakken. En vooral ook vertrouwen weet op te wekken. In het 'normale' leven heel plezierige eigenschappen, maar op de farm, ver van de bewoonde wereld, misschien ook eigenschappen die bij anderen argwaan oproepen.
Als leider heeft hij het prima gedaan en veel voor elkaar gekregen.
Jammer vond ik de vermeende diefstal aan het eind. Dat er spanningen ontstaan is niet meer dan normaal, maar diefstal?? Eigenlijk kan ik me daar helemaal niets bij voorstellen. En ik vraag me zelfs af of de productie hier misschien iets mee te maken heeft gehad om de gemoederen een beetje te verhitten.
One big happy family hoeft van mij niet, maar er is een middenweg en zelf kijk ik liever naar mooie beelden dan naar ruzies.
er was eens......

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 2
« Reactie #17 Gepost op: 11-03-2005, 15:11:07 »
Ik denk dat Nelson in zijn goed recht was om weg te lopen. Of hij 't nu gedaan had of niet. Als hij 't gedaan had, had hij 't gewoon moeten toegeven, maar ik zou waarschijnlijk hetzelfde als hem gedaan hebben, dat weglopen. Ik zou ook totaaal geen zin hebben in ruzie, of discussies of van die dingen.

Verder vond ik Oscar ook 'n hele goede leider! In de eerste aflevering vond ik 'm niet zo geweldig, maar hij heeft al mijn respect terug!

En natuurlijk Peyman! Wat kwam die jongen in eens verstandig en zelfverzekerd over, nu had ik écht 't gevoel van: Jij hoort er écht bij. Leuke jongen, echt!
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 2
« Reactie #18 Gepost op: 11-03-2005, 18:21:54 »
Ja, ik krijg nu echt wel een 'Farmgevoel'!!! ::ok:: ::ok::. Het was een mooie aflevering. Mooie beelden ook, alleen vindt ik die steeds te rood. Lijkt wel of er overal een roodfilter overheen is gelegd. Maar dat zalk wel weer aan mij liggen. Oscar deed het uitstekend. Zoals een goed leider betaamt. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij die olie heeft gepikt.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 2
« Reactie #19 Gepost op: 11-03-2005, 18:25:44 »
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij (Oscar) die olie heeft gepikt.

Ik kan me niet voorstellen dat íemand die olie heeft gejat. Of er zit gewoon kei hard 'n mol tussen :P. Gadver, wat zag dat er goor uit! Was 't 'n alcoholische drank, eigenlijk?
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!