Auteur Topic: Gijs!  (gelezen 14054 keer)

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Gijs!
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2005, 09:14:30 »
*ook ;)
ach ja, wat kan ik zeggen... Ga zo door!! Ik vraag me trouwens wel af wanneer onze Gijs hier zelf eens komt posten... Gijs? Gij-hijs!  ::tandpastasmiley::
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Gijs!
« Reactie #21 Gepost op: 17-03-2005, 11:01:50 »
Mijn zusje en ik gingen vroeger altijd naar de opnamen van Countdown (ja... vroegah), ook omdat Gijs het presenteerde (toen nog met staartje!!). Ik weet ook nog wel dat er een keer bij een of ander wasmiddel een wasbeer te krijgen viel en dat beest werd, eik vanwege die staart, gelijk Gijs genoemd! Dat beest heeft mijn moeder nog steeds en onze kids knuffelen er graag mee!!

Gijs, ik vind je leuk hoor, altijd al gevonden  ::jaja::  ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Gijs!
« Reactie #22 Gepost op: 17-03-2005, 11:42:54 »
Interview: Het Verborgen Talent van Gijs Staverman

Presentator Gijs Staverman is vanaf 3 maart te zien in het gloednieuwe tv-programma De Farm bij Yorin. Exclusief voor abonnees van onze RTL Nieuwsbrief liet deze hunk zich interviewen over zijn Verborgen Talenten. "Misschien dat ik ooit ergens op Bali een klein restaurantje ga openen..."

Wilde je als kind ook al presentator worden?
Ja, dat wilde ik al sinds de lagere school. Vriendjes van mij wilden piloot worden of brandweerman. En ik wilde dj én beroemd worden!

Stel dat je geen presentator was geworden, waar lag dan anders jouw ambitie?
Dan zou ik waarschijnlijk fotograaf zijn geworden of ik zou bij een reclamebureau hebben gewerkt. Dan zou ik elke dag zitten broeden op een geniale vondst of een pakkende zin.

Wat zijn jouw Verborgen Talenten?
Ik ben bang dat die nog steeds verborgen zitten... Maar ik kan erg lekker koken! Als ik toch even mag opscheppen? Zelfs mijn vader en moeder vinden het heerlijk. Het liefste maak ik garnalen, kleine pasta's, kip, Japans, wild, heel veel vis en spannende Oosterse gerechten en.. en... en... enneh, teveel om op te noemen!

Regelmatig krijg ik een vraag of ik een keer wil parachute springen of bungee jumpen. En ik doe het steeds niet, omdat ik als de dood voor die hoogtes ben! Duiken kan niet diep genoeg voor mij gaan, maar hoogtes zijn mijn zwakte. Hoewel ik hoogtevrees heb, denk ik niet dat onze lieve heer besloten heeft om een mens naar beneden te lazeren, en via een elastiekje weer omhoog te laten veren? Ik vind het in ieder geval erg onnatuurlijk.

Wil je uiteindelijk nog iets met dat Verborgen Talent in de toekomst gaan doen? En zo ja, wat?
Misschien dat ik ooit ergens op Bali een klein restaurantje ga openen... Ben alleen bang dat ze daar niet zitten te wachten op een lange blonde kok die de boerenkool probeert te introduceren. En bovendien ze koken daar al veel te lekker. Het is nog wel een wens van mij om ooit dat kleine restaurantje te combineren met een strandtentje, waar ik zowel als dj muziek kan draaien en overdag duiklessen kan geven!

Als je God of een hogere macht (los van je huidige talenten) om één talent mocht vragen, wat zou je dan wensen?
Dan zou ik hem willen vragen of hij mij pianoles wil geven! En dat ik het meteen onder de knie heb. Ik ben enorm jaloers op mensen die mooi piano kunnen spelen! Dat ziet er dan ook altijd zo makkelijk uit. Een vriend van mij heeft nog nooit les gehad en kan spelen wat hij hoort of voelt... Met alle gemak van de wereld gaat hij achter de piano zitten en speelt het gewoon, wat haat ik hem toch... ;-)

 

 

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gijs!
« Reactie #23 Gepost op: 17-03-2005, 20:11:06 »
 ::ok:: Thanks Nicky  ::bravo::
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Ocampa

  • Gast
Re: Gijs!
« Reactie #24 Gepost op: 17-03-2005, 20:37:31 »

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gijs!
« Reactie #25 Gepost op: 17-03-2005, 22:00:11 »
Nu heb ik toch een vraag Gijs:

Na het zien van afl. 3 vraag ik me af in hoevere de beelden die wij zien, de realiteit aangeven of dat we, als we alles zouden zien, er anders over zouden denken  ???
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Gijs!
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2005, 13:54:54 »
::ok:: Thanks Nicky  ::bravo::

Graag gedaan Lady C  :)

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Gijs!
« Reactie #27 Gepost op: 20-03-2005, 15:42:02 »
Interview: Het Verborgen Talent van Gijs Staverman
Wat zijn jouw Verborgen Talenten?
Ik ben bang dat die nog steeds verborgen zitten... Maar ik kan erg lekker koken! Als ik toch even mag opscheppen? Zelfs mijn vader en moeder vinden het heerlijk. Het liefste maak ik garnalen, kleine pasta's, kip, Japans, wild, heel veel vis en spannende Oosterse gerechten en.. en... en... enneh, teveel om op te noemen!

Regelmatig krijg ik een vraag of ik een keer wil parachute springen of bungee jumpen. En ik doe het steeds niet, omdat ik als de dood voor die hoogtes ben! Duiken kan niet diep genoeg voor mij gaan, maar hoogtes zijn mijn zwakte. Hoewel ik hoogtevrees heb, denk ik niet dat onze lieve heer besloten heeft om een mens naar beneden te lazeren, en via een elastiekje weer omhoog te laten veren? Ik vind het in ieder geval erg onnatuurlijk.

Wil je uiteindelijk nog iets met dat Verborgen Talent in de toekomst gaan doen? En zo ja, wat?
Misschien dat ik ooit ergens op Bali een klein restaurantje ga openen... Ben alleen bang dat ze daar niet zitten te wachten op een lange blonde kok die de boerenkool probeert te introduceren. En bovendien ze koken daar al veel te lekker. Het is nog wel een wens van mij om ooit dat kleine restaurantje te combineren met een strandtentje, waar ik zowel als dj muziek kan draaien en overdag duiklessen kan geven!

Wat 'n ideale man, he, hij kan lekker koken én maakt grappige opmerkingen... heerlijk!  ::tandpastasmiley:: ::love::
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gijs!
« Reactie #28 Gepost op: 23-03-2005, 17:34:12 »
Hey Gijs,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag  ;D Have fun  ::zwaai::

(weet wel niet of hij hier komt maar je weet maar nooit  ::rofl::)

P.s. Mocht je het wel lezen: Neem je 3 April, als je komt, je garnalen á la Gijs mee ?? Die willen we natuurlijk nu wel proeven  ;)  ::ok::
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Gijs!
« Reactie #29 Gepost op: 25-03-2005, 18:12:35 »
wanneer was ie jarig?  ::schaam::  Ik hou niet zo van verjaardagen, daarom dat ik 't niet weet natuurlijk :P :P
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gijs!
« Reactie #30 Gepost op: 25-03-2005, 18:53:16 »
Ik dacht al, waar blijft ze nou  :P
Ik was aan het surfen en las het toevallig op zijn verjaardag, vandaar hier maar ff neergezet, en tja, wie jarig is trakteerd toch ??  ;D

Maar hij was dus 23 Maart jarig  ;)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Gijs!
« Reactie #31 Gepost op: 2-04-2005, 16:25:30 »
Hahah, okeey, 't is ondertussen al weer april, maar voor volgend jaar is 't handig dat ik 't weet :P 40 is ie geworden, of nie?
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline molderie

  • Forumlid
Re: Gijs!
« Reactie #32 Gepost op: 2-04-2005, 21:44:10 »
39  ;)

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Gijs!
« Reactie #33 Gepost op: 2-04-2005, 22:02:52 »
Nee, hij was 39 in De Mol! Dan móet ie toch wel 40 zijn geworden..?
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Gijs!
« Reactie #34 Gepost op: 2-04-2005, 22:17:01 »
Gijs is in 1966 geboren, dus dan issie...  ::)ff rekenen... 39!  ;)

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Gijs!
« Reactie #35 Gepost op: 4-04-2005, 14:35:29 »
Dan heeft De Mol 'n fout gemaakt :o
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline molderie

  • Forumlid
Re: Gijs!
« Reactie #36 Gepost op: 9-04-2005, 15:39:27 »
Gijs is in 1966 geboren, dus dan issie...  ::)ff rekenen... 39!  ;)

yup  ;)  Maar.. Ondanks zijn leeftijd..:  ::love:: ::bravo::

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Gijs!
« Reactie #37 Gepost op: 9-04-2005, 16:18:49 »
Wat zag ie dr donderdag toch ongelofelijk mooi uit!  ::oink:: Wat 'n heerlijke broek, 'n lekker kapsel... wauw  ::tandpastasmiley::
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline molderie

  • Forumlid
Re: Gijs!
« Reactie #38 Gepost op: 10-04-2005, 20:57:03 »
blij dat we het met elkaar eens zijn ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Gijs!
« Reactie #39 Gepost op: 29-04-2005, 20:56:01 »
Dudes, hij staat al op de tweede pagina!  ::ohno:: (dit topic, Gijs niet :P) Ik blijf erbij dat ie 40 is, klopt niet, maar toch! :P
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!