Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 22398 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 5-03-2005, 16:48:40 »
Ik vond het programma inderdaad ook wat traag op gang komen maar dat wijt ik aan het voorstellen van de kandidaten. Zestien mensen in een kort filmpje laten zien kost nou eenmaal tijd. Verder vond ik de montage prima, heb ik genoten van de prachtige beelden en vind ik het ontzettend jammer dat Anthony meteen naar huis kon. Vond het 1 van de interessantste kandidaten die ertussen zat, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat hij veel in beeld geweest is deze aflevering. Hoe dan ook had hij er van mij nog wel wat langer in mogen zitten, helaas heb ik het niet voor het zeggen ;)

Ik denk wel dat ik het blijf volgen, waarschijnlijk krijgen we volgende week meer te zien van het harde leven en het vele werk wat verricht moet worden op de farm! Verder vind ik het spelelement ook wel leuk bedacht. Ik vond het jammer dan Manu overal op afgerekend werd. Hij heeft er niet voor gekozen leider te zijn, moet het spits afbijten en wordt door een aantal mede kandidaten overal persoonlijk verantwoordelijk voor gehouden. Typisch geval van de beste stuurlui staan aan wal mijns inziens!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 5-03-2005, 19:27:35 »
Eerste indruk: Leuk leuk leuk, die presentator!  ::bravo::

;D
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 5-03-2005, 22:40:35 »
Ik heb het helaas niet gezien.(belande onverwacht in de kroeg.. ;))..maar probeer volgende keer wel te kijken.
back again..

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 6-03-2005, 03:39:59 »

Nou sorry hoor Ville, maar die manu nam het al ongevraagt over van Anthony,
en dus werd hij tot leider gekozen, ik vond die Manu een verschrikkelijke luie kerel, ging mooi op z'n bed liggen en liet de anderen werken, stond later met zijn armpjes over elkaar toe te kijken, hoe de anderen aan het ploeteren waren. >:D

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 6-03-2005, 13:37:27 »
Nou sorry hoor Ville, maar die manu nam het al ongevraagt over van Anthony,
en dus werd hij tot leider gekozen, ik vond die Manu een verschrikkelijke luie kerel, ging mooi op z'n bed liggen en liet de anderen werken, stond later met zijn armpjes over elkaar toe te kijken, hoe de anderen aan het ploeteren waren. >:D

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Vinkje, ieder zijn mening! :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 6-03-2005, 23:56:08 »
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor Vinkje, ieder zijn mening! :)

Inderdaad ieder het zijne!

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 8-03-2005, 13:07:27 »
Vond het zo leuk om Ranger Afrikaans te horen praten. Is toch écht net Zeeuws, haha  :D
Hopelijk gaat die Ranger nog lang een rol spelen in deze serie, want dat taaltje, aiai, da's genieten!  ::ok::
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 9-03-2005, 18:56:19 »
Vond het zo leuk om Ranger Afrikaans te horen praten. Is toch écht net Zeeuws, haha  :D
Hopelijk gaat die Ranger nog lang een rol spelen in deze serie, want dat taaltje, aiai, da's genieten!  ::ok::

Ik begrijp er  totaaaaal niets van! Lang leve de ondertitels :P  ::bravo::
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 10-03-2005, 13:55:25 »
Ik begrijp er  totaaaaal niets van! Lang leve de ondertitels :P  ::bravo::

Echt niet? Hmm, en ik vond het juist zo gemakkelijk te volgen dat ik die ondertitels niet nodig had.  ???
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 10-03-2005, 14:57:37 »
Welke ondertitels? Het was zo makkelijk om te volgen, net als een Amerikaan die geslaagd is voor een inburgeringscursus, alleen is het wel zijn moedertaal. ::tandpastasmiley::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 10-03-2005, 17:44:18 »
Hehe, nee joh, hij gebruikt toch totaal andere woorden! Eigenlijk heel logische woorden, meen ik me te herinneren, maar goed, ik praat nooit Z-Afrikaans! Heb het een keertje moeten doen, voor school. Nooit meer...  ::oink:: ::tandpastasmiley::
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 11-03-2005, 16:31:17 »
ik heb dus familie in Zuid Afrika wonen en ik vind het taaltje dus heel herkenbaar en ongelooflijk grappig :D

...en als je je maar enigzins concentreert is het heel makkelijk te verstaan...net als fries overigens, das ook geen moeilijk dialect ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 12-03-2005, 23:31:30 »
tis voor mij ook best te verstaan. Je kon wel eens gelijk hebben Bakkertje, ik ben natuurlijk ook gewend aan dialect en ook dat is best te volgen, als je maar goed oplet.
er was eens......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 12-03-2005, 23:37:15 »
Vond het zo leuk om Ranger Afrikaans te horen praten. Is toch écht net Zeeuws, haha  :D
Hopelijk gaat die Ranger nog lang een rol spelen in deze serie, want dat taaltje, aiai, da's genieten!  ::ok::

Ik vraag me af of Botje dan een mede-zeeuw is :-)

Overigens vind ik het niet zo moeilijk om te verstaan en ik lig soms dubbel om de zuid-afrikaanse woorden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.