Auteur Topic: [kandidaat Be] Sophie  (gelezen 135079 keer)

Offline DJ Shahin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #280 Gepost op: 6-06-2005, 22:02:07 »
on-topic hoor,de champions-league finale:ipv.die mannen te laten zweten en lopen,ware het niet beter geweest om voor de aanvang v/d match het publiek te vragen:wie moet er naar huis? de meesten zouden AC Milaan gezegd hebben,dus Milaan naar huis >:( >:( >:( vanwaar zou ik deze redenering nog kennen? precies weet ik het niet meer,maar ik heb toch een beetje een deja-vue gevoel
Ik heb een paar biertjes te veel op om dit helemaal te volgen koe, maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Sofie is geen eerste geworden maar toch de nummer 1!

Offline DJ Shahin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #281 Gepost op: 6-06-2005, 22:30:46 »
"de finale die geen echte finale was". tja, ik heb het al een paar keer teruggezien ... ik denk er nog steeds precies hetzelfde over.
Nog even voor de laatste keer off-topic ;We hebben hier ook halve liters H's, die J's ken ik hier alleen in kleine uitvoering .. maar ja dan neem je er gewoon 2 en dan heb je zelfs meer dan een halve liter. Zo moeilijk is rekenen nog nie.  ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #282 Gepost op: 6-06-2005, 22:34:48 »
Even vergeten,wat ik wil zeggen is;de 2 ploegen staan klaar om de finale te spelen,plots komt er iemand zeggen jij,naar huis. die ploeg kan zich niet bewijzen en moet er zich bij neerleggen? idem voor Sofie in de "finale"

Offline DJ Shahin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #283 Gepost op: 6-06-2005, 22:44:25 »
 >:D je slaat de spijker op z'n kop. zo is het maar net

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #284 Gepost op: 7-06-2005, 20:45:17 »
tuurlijk is dat zo DJ, ik weet het,'k blijf maar doorjammeren over die"finale" maar er zijn nog mensen die dezelvde mening hebben.en ik heb het nu niet alleen over de belachelijke wijze waarop Sofie eruit geflikkerd werd.1 iets vraag ik me toch af: de duels van de laatste 3 kandidaten,waar zou ik die plaatsen? bij BESTE FARMER,of bij DE STERKSTE MAN van NED.-BEL.? want verbeter mij als ik mis ben,maar ik dacht toch dat "Farmer" idem is als landbouwer,boer,enz. ik heb een tip voor volgende reeks:iedere (al dan niet natuurlijke,of met hulpmiddeltjes) bewerkte "kleerkast", stel je kandidaat voor de Farm en je wint met 2 vingers in de neus!!  ps:ik wil geen krietiek geven over de uitzendingen,maar die "FINALE" zit me behoorlijk dwars ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #285 Gepost op: 7-06-2005, 21:03:17 »
ben nog iets vergeten,on-topic,want het is Sofie's vriendin,Mieke,DE terechte winares,gaat eruit omdat ze haar arm niet lang genoeg kon omhoog houden ??? ??? ??? ???

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #286 Gepost op: 7-06-2005, 23:01:28 »
nog steeds Koekoe...joh dat weten ze toch allang dat het een grote flop geworden is.....en denk eens een de drie finale duels dat had toch nooit een man tegen een vrouw kunnen worden....maar ik zou me geen zorgen maken ...trouwens nog iets van Benedictine gehoord....ik begin steeds meer te denken dat zij ook een deelnemer aan de farm was

groetjes

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #287 Gepost op: 7-06-2005, 23:19:58 »
eindelijk, Ros is back in action,tja Bene, ik heb gisteren nog een oproep gedaan,maar NIETS! zou zij misschien iets met die belachelijke finale te maken hebben? eeeuuuhhh,nee, dat ben ik vrijwel zeker!! daar hebben de "experts" voor gezorgd: ik heb een idee,de finale 2006;neem elk 5 strafschoppen en de winnaar is Farmer 2006 ::oink:: ::oink::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #288 Gepost op: 7-06-2005, 23:31:29 »
efkes iets vergeten Ros, JA nog steeds,zo je best doen en dan, dan ja dan wat? koe weet het niet. ik heb het 7,8 of nog meer maal bekeken,maar ik snap nog steeds de bedoeling v/d "finale" niet.  ps: ik zeg niet dat ik een genie ben,maar zo dom ben ik nu ook toch niet zeker?

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #289 Gepost op: 7-06-2005, 23:54:32 »
hahahahahah jij bent ook niet degene die dom is ..maar dat hele produktie team heeft geen niveau, ik denk als je zou weten hoe ze het in elkaar geflanst hebben ..neem bv dat een week maar 4 dagen duurt ..en de kijkers wijs maken dat ze er 13 weken gezeten hebben terwijl het er maar 9 zijn ...wat is nou 9 weken.... en hoe wil je in 9 weken groenten planten die al eetbaar zijn ...dus er is vooraf ook al iets aan gedaan .... het is gewoon een soap geworden met scouting duels

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #290 Gepost op: 8-06-2005, 12:32:23 »
eindelijk, Ros is back in action,tja Bene, ik heb gisteren nog een oproep gedaan,maar NIETS! zou zij misschien iets met die belachelijke finale te maken hebben? eeeuuuhhh,nee, dat ben ik vrijwel zeker!! daar hebben de "experts" voor gezorgd: ik heb een idee,de finale 2006;neem elk 5 strafschoppen en de winnaar is Farmer 2006 ::oink:: ::oink::

Benedictine heeft ergens op het forum gezegd dat ze nadat de farm zou stoppen zij zichzelf ten grave zou dragen. Dus geen Benedictine meer, maar Celebriän is herrezen,... ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #291 Gepost op: 8-06-2005, 17:05:19 »
Benedictine heeft ergens op het forum gezegd dat ze nadat de farm zou stoppen zij zichzelf ten grave zou dragen. Dus geen Benedictine meer, maar Celebriän is herrezen,... ;)
das straf!! :o :o

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #292 Gepost op: 8-06-2005, 19:18:41 »
Benedictine heeft ergens op het forum gezegd dat ze nadat de farm zou stoppen zij zichzelf ten grave zou dragen. Dus geen Benedictine meer, maar Celebriän is herrezen,... ;)
tststststst-on-topic:kandidaat Be Sofie >:D >:D >:D

Offline Celebriän

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #293 Gepost op: 8-06-2005, 20:07:43 »
Benedictine heeft ergens op het forum gezegd dat ze nadat de farm zou stoppen zij zichzelf ten grave zou dragen. Dus geen Benedictine meer, maar Celebriän is herrezen,... ;)
Nah, ... mijn naam wordt hier gebruikt?! B = C? Allee, da mannie... da's klonen!  ::) Zal het hele alfabet af gaan, zeg! Tssss...  ::bravo::
pas op! 11jes kunnen bijten...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #294 Gepost op: 8-06-2005, 20:27:58 »
ik denk dat Celebrian en Mapel 1 en dezelvde persoon zijn ::rofl:: ::rofl:: on-topic een kloon van Sofie kan onmogelijk gemaakt worden. zelfs de beste, meest geleerde personen kunnen de perfectie niet namaken ::love:: ::love::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #295 Gepost op: 9-06-2005, 19:30:58 »
on-topic,wie Sofie is weet ik,maar wie is/was Celebrian dan toch? koe kan efkes niet volgen ??? ??? ???

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #296 Gepost op: 9-06-2005, 19:42:41 »
on-topic,wie Sofie is weet ik,maar wie is/was Celebrian dan toch? koe kan efkes niet volgen ??? ??? ???

Celebrian is een kloon van Benedictine. Dat mag dus eigenlijk niet. Ze had de dood van Bene aangekondigd, maar verzuimd bij de geboorte van Celebrian te melden dat ze gereďncarneerd was. :P
« Laatst bewerkt op: 9-06-2005, 19:44:21 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #297 Gepost op: 9-06-2005, 19:52:45 »
Celebrian is een kloon van Benedictine. Dat mag dus eigenlijk niet. Ze had de dood van Bene aangekondigd, maar verzuimd bij de geboorte van Celebrian te melden dat ze gereďncarneerd was. :P
sorry Mapel,maar nu moet ik toch efkes off-topic blijven.meen je dat nou echt?? en ik die 100% vertrouwen had in(zonder naam te noemen)een bepaald persoon!!!!! koekoe moet nu eventjes van zijn uppercut bekomen! ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #298 Gepost op: 10-06-2005, 21:03:44 »
G, nu heb ik vandaag nog geen mooie woordjes aan Sofie overgemaakt zeker!! ::schaam:: ::schaam:: je koekoe!!!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #299 Gepost op: 11-06-2005, 01:07:50 »
               Maar de mooiste van de mooisten is Sofie
               In de liefde is zij zeker een genie
               Want een meisje als Sofietje
               Is een lentesymphonie

               In haar stem hoor ik een liedje,melodietje
               't is een liedje met een lach
               Dat hoor ik sinds ik haar zag

               Zij dronk ranja met een rietje,mijn Sofietje
               Op een Amsterdams terras
               Toen wist ik dat mijn Sofietje de liefste was