Auteur Topic: [kandidaat Nl] Peyman  (gelezen 112385 keer)

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #180 Gepost op: 14-05-2005, 21:34:54 »
Misschien gooi ik nu mijn eigen ruiten in, maar ach  ;)
Hoewel het mij al vanaf de eerste afl opviel, kreeg ik het gister pas van een ander te horen, vandaar ik het nu ook pas zeg hahaha. Via via, begint bij een vriendin van mij, komen we bij Peyman uit, laten we zeggen, we kennen elkaar niet, gezamelijke vrienden/collega's wel. Afijn... diegene die Peyman kent en ook mij zei, wat ik al dacht, lijken sprekend op elkaar  ;D.

Wat ik wil zeggen is, dat ik jullie reactie gezien wat jullie te zien krijgen op tv, wel snap, echt waar, maar....

Het is idd niet zwart/wit.... ik mag dan qua karakter heel veel op Peyman lijken.... ik ben geen slecht persoon en, ook al ken ik hem niet, weet zeker Peyman ook niet, als hij in alles op mij lijkt gaat ie voor vrienden echt door het vuur.
Een spreekwoord wat hier wel van toepassing is: Een kat in het nauw....

Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven, vind ik ook echt niet erg, maar hou alsjeblieft in je achterhoofd dat het vurige van Peyman niet meteen betekent dat ie "slecht" is. Hij is eerlijk en recht voor zijn raap, ik heb liever met zo iemand te maken dan met iemand die hypocriet is....

De ene ligt je meer dan de ander, persoonlijk vind ik het alleen jammer dat er hele lange discussie's over en weer gaan over het karakter van iemand die je niet kent. Je hoeft niet alles leuk te vinden, ik heb er ook niet-favoriete tussen zitten, maar laat het dan daarbij en probeer altijd ook het goed van een mens te zien  ;) Amen... haha  ::bravo::



*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Nance

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #181 Gepost op: 14-05-2005, 21:44:51 »
Heel erg goed gezegd Lady C   ;)

En Pi, Je blijft de allerbeste!! ::bravo::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #182 Gepost op: 14-05-2005, 22:30:40 »
waar slaat dit op ? leg even duidelijk uit want anders .... och arm matthijs







Misschien gooi ik nu mijn eigen ruiten in, maar ach  ;)
Hoewel het mij al vanaf de eerste afl opviel, kreeg ik het gister pas van een ander te horen, vandaar ik het nu ook pas zeg hahaha. Via via, begint bij een vriendin van mij, komen we bij Peyman uit, laten we zeggen, we kennen elkaar niet, gezamelijke vrienden/collega's wel. Afijn... diegene die Peyman kent en ook mij zei, wat ik al dacht, lijken sprekend op elkaar  ;D.

Wat ik wil zeggen is, dat ik jullie reactie gezien wat jullie te zien krijgen op tv, wel snap, echt waar, maar....

Het is idd niet zwart/wit.... ik mag dan qua karakter heel veel op Peyman lijken.... ik ben geen slecht persoon en, ook al ken ik hem niet, weet zeker Peyman ook niet, als hij in alles op mij lijkt gaat ie voor vrienden echt door het vuur.
Een spreekwoord wat hier wel van toepassing is: Een kat in het nauw....

Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven, vind ik ook echt niet erg, maar hou alsjeblieft in je achterhoofd dat het vurige van Peyman niet meteen betekent dat ie "slecht" is. Hij is eerlijk en recht voor zijn raap, ik heb liever met zo iemand te maken dan met iemand die hypocriet is....

De ene ligt je meer dan de ander, persoonlijk vind ik het alleen jammer dat er hele lange discussie's over en weer gaan over het karakter van iemand die je niet kent. Je hoeft niet alles leuk te vinden, ik heb er ook niet-favoriete tussen zitten, maar laat het dan daarbij en probeer altijd ook het goed van een mens te zien  ;) Amen... haha  ::bravo::





Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #183 Gepost op: 14-05-2005, 22:49:32 »
waar slaat dit op ? leg even duidelijk uit want anders .... och arm matthijs

 ??? Matthijs ?? Ik weet niet wat hij ermee te maken heeft ??
Kun je misschien iets duidelijker zijn in wat je niet snapt.... zo moeilijk schijn ik niet te spreken  :-\\  ;)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #184 Gepost op: 14-05-2005, 23:57:41 »
wat je bedoelt met je verhaal , zit je in de problemen of zo?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #185 Gepost op: 15-05-2005, 00:52:34 »
Lady C herkent zich in Peyman, Sterker nog hun karakters komen overeen als 2 druppels water. En wat ze probeert duidelijk te maken is, dat je geen slecht persoon bent als je bent zoals Peyman.

Maar Lady C ik denk ook niet dat men dat hier op het forum beweert dat Peyman een slecht mens zou zijn. Ik denk wel dat men zich stoort aan hoe Peyman zich gedraagt. Stemmingen met pieken en dalen, niet tegen kritiek kunnen, snel op zijn tenen getrapt en ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik kan me dan voorstellen dat men met zo iemand niet graag zou omgaan omdat zo iemand je gewoon niet ligt. Jij zult ook wel mensen in je omgeving kennen die je om verschillende redenen niet liggen toch? ;) 
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #186 Gepost op: 15-05-2005, 01:09:08 »
Lady C herkent zich in Peyman, Sterker nog hun karakters komen overeen als 2 druppels water. En wat ze probeert duidelijk te maken is, dat je geen slecht persoon bent als je bent zoals Peyman.

Maar Lady C ik denk ook niet dat men dat hier op het forum beweert dat Peyman een slecht mens zou zijn. Ik denk wel dat men zich stoort aan hoe Peyman zich gedraagt. Stemmingen met pieken en dalen, niet tegen kritiek kunnen, snel op zijn tenen getrapt en ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik kan me dan voorstellen dat men met zo iemand niet graag zou omgaan omdat zo iemand je gewoon niet ligt. Jij zult ook wel mensen in je omgeving kennen die je om verschillende redenen niet liggen toch? ;) 
ik kan het niet mooier verwoorden. stel dat Lady C PEY NIET kent en laat haar alle afleveringen van de Farm zien,vraag haar nadien wat ze van PEY vondt,wel ik zou graag eens willen weten wat haar eerste reactie zou zijn.

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #187 Gepost op: 15-05-2005, 09:56:19 »
eigenlijk zijn we het er allemaal over een, dat het een drama zou zijn als ......... de winnaar zou worden ......dan is ook meteen het draagvlak voor een volgende Farm weg.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #188 Gepost op: 15-05-2005, 11:15:22 »
eigenlijk zijn we het er allemaal over een, dat het een drama zou zijn als ......... de winnaar zou worden ......dan is ook meteen het draagvlak voor een volgende Farm weg.
ik denk dat ik weet wie je bedoeld met....   over Pey:sommiggen(mezelf inbergrepen) kunnen wel veel(scherpe) kritiek hebben op Pey,maar in de 1é reeks Big Brother vlaanderen zat er iemand die zichzelf"the Rebel" noemde.vergeleken met die is Pey nog een watje.die kreeg ook bakken kritiek over zich,maar uiteindelijk is ie toch mooi met het geldkoffertje naar huis vertrokken.dus...we zullen zien   ps,'tis weer niet slecht bedoeld hoor!!!!!

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #189 Gepost op: 15-05-2005, 11:47:35 »
Lady C herkent zich in Peyman, Sterker nog hun karakters komen overeen als 2 druppels water. En wat ze probeert duidelijk te maken is, dat je geen slecht persoon bent als je bent zoals Peyman.

Maar Lady C ik denk ook niet dat men dat hier op het forum beweert dat Peyman een slecht mens zou zijn. ...... 

Mapel Thanks voor je aanvulling  ::bravo::

wel ik zou graag eens willen weten wat haar eerste reactie zou zijn.

Die krijg je meteen als de farm is afgelopen  ;) ::joehoe::
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #190 Gepost op: 15-05-2005, 12:23:53 »
weer zo vreemd waarom wacht je daarmee tot het is afgelopen , je eigen mening hoef je toch niet te verbloemen of zit er meer achter is Lady C en ....... dezelfde persoon?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #191 Gepost op: 15-05-2005, 13:16:46 »
weer zo vreemd waarom wacht je daarmee tot het is afgelopen , je eigen mening hoef je toch niet te verbloemen of zit er meer achter is Lady C en ....... dezelfde persoon?

inderdaad ,als kijker heb je na 11 afleveringen toch wel een beeld gekregen van de kandidaten. de 2 laatste zullen daar nu ook niet veel meer aan veranderen zeker? dus waarom langer wachten?

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #192 Gepost op: 15-05-2005, 15:09:16 »
Allereerst, nee ik ben niet Pey  ::rofl::
En koekoe, het was je eigen voorstel waar ik op reageerde hoor  ;)

ik kan het niet mooier verwoorden. stel dat Lady C PEY NIET kent en laat haar alle afleveringen van de Farm zien,vraag haar nadien wat ze van PEY vondt,wel ik zou graag eens willen weten wat haar eerste reactie zou zijn.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2005, 15:22:58 door Lady C »
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #193 Gepost op: 15-05-2005, 15:33:54 »
Allereerst, nee ik ben niet Pey  ::rofl::
En koekoe, het was je eigen voorstel waar ik op reageerde hoor  ;)

ik bedoelde alle afleveringen tot nu toe. ok, mea culpa ik had het er niet bij gezet ::joehoe::

Offline peymangirl

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #194 Gepost op: 15-05-2005, 21:19:46 »
Peyman je bent lekkur!!!!!!!!  ::love::

xxxxsharona

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #195 Gepost op: 16-05-2005, 15:34:37 »
Het altijd met elkaar eens zijn is niet zo leuk, he Roots!  ;) (grtjs aan P.)

Zo gaat het toch altijd, maar dat maakt niet uit vind het niet erg om een beetje te rellen. Anders is het ook maar saai, niet dan........???

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #196 Gepost op: 16-05-2005, 16:01:01 »
Zo gaat het toch altijd, maar dat maakt niet uit vind het niet erg om een beetje te rellen. Anders is het ook maar saai, niet dan........???
goed gezegd  ::ok:: mocht iedereen het steeds met elkaar eens zijn...tja wat dan??

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #197 Gepost op: 16-05-2005, 18:13:26 »
tja wat dan??

was het een saaie wereld want dan leken we veel te veel op elkaar :P

Offline daf

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • pria tjakep sakali
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #198 Gepost op: 18-05-2005, 20:49:39 »
::oink::kijk je leert pi alleen kennen als je hem gewoon een paar dagen meemaakt. en dan bedoel ik echt meemaakt, niet via beeldbuis... je kunt alles zeggen over peyman, maar de echte waarheid weet je als kijker niet. Je moet hem eerst van binnen en buiten leren kennen wil je weten hoe die uitbranders etc. komen.

 ::oink:: ::oink:: ::oink::


 ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai::

 ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

 ;) :D ;D :o :-\\ :\'( :P ::ok:: ::vergroot::


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #199 Gepost op: 19-05-2005, 00:23:49 »
::oink::kijk je leert pi alleen kennen als je hem gewoon een paar dagen meemaakt. en dan bedoel ik echt meemaakt, niet via beeldbuis... je kunt alles zeggen over peyman, maar de echte waarheid weet je als kijker niet. Je moet hem eerst van binnen en buiten leren kennen wil je weten hoe die uitbranders etc. komen.

 ::oink:: ::oink:: ::oink::


 ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai::

 ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

 ;) :D ;D :o :-\\ :\'( :P ::ok:: ::vergroot::


hey daf,nog maar eens een persoonlijke kennis van Pey die zegt dat hij in het dagelijks leven een leuke aangename gast is,maar NIEMAND op het forum heeft dat toch tegengesproken?sommigen(waaronder ikzelf)hebben nogal scherp gereageerdt op Pey.maar dat was gewoon reageren op hoe hij op TV overkomt.meer niet. mocht ik Pey op straat tegenkomen,dan stap ik er naartoe schud hem de hand en we drinken samen een glas.ik ken Pey niet,maar ik geef gewoon mijn mening hoe hij overkomt op de buis.en geef toe,mocht je hem niet kennen en je ziet hem op het scherm,zou je toch ook een ander beeld van hem krijgen? trouwens,het forum is toch om te reageren wat men op TV ziet,en hoe de kandidaten in het dagelijks leven zijn,daar hebben wij als kijker toch geen zaken mee?