Auteur Topic: [kandidaat Be] Manu  (gelezen 19274 keer)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #40 Gepost op: 20-05-2005, 13:15:48 »
was zeker iemand die ik liever op de plek van sofie of mathijs had zijn staan, niet dat hun het niet goed hebben gedaan, maar ik denk dat Manu het meer verdiend had!

Manu super gedaan~ ::bravo:: ::bravo::

zij Sorry, moest ik even doen..  ;) Manu heeft het zeker verdiend, maar ja, er zaten misschien wel meer mensen in die het echt verdiend hadden.. soms krijg je niet wat je verdient en loopt een ander er mee weg! That's life.. toch denk ik dat de 4 finalisten alle recht hebben om 'Farmer 2005' te worden (okee, Matthijs ietsjes minder  ::rofl:: , er moeten immer favorietjes blijven)
In every stone sleeps a crystal..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #41 Gepost op: 20-05-2005, 13:23:26 »
(taal)foutjes mogen hoor! Alleen degenen die stilzitten en niets doen maken geen fouten ::jaja::

er was eens......

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #42 Gepost op: 20-05-2005, 13:26:15 »
Tuuurlijk ! Maar als je nooit ziet wat je fout doet word je ook nooit beter? Dat is toch wat we bedoelen met 'ontwikkeling' ?

btw: very off-topic
In every stone sleeps a crystal..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #43 Gepost op: 20-05-2005, 13:49:20 »
very much off-topic en begrijp je helemaal!!! moet me regelmatig inhouden om niet met een giga rooie pen over het forum te racen, maar weet ook dat het letten op taalfouten drempelverhogend kan werken.

terug naar Manu.. heb heel wat screenshots van hem gemaakt en verbaas me iedere keer weer over de schitterende lach die hij op zijn gezicht kan toveren ::ok::
er was eens......

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #44 Gepost op: 20-05-2005, 13:50:29 »
Manu was een Perfecte Kandidaat en hij had van mijn wel mogen winnen helaas,maar je bent heel ver gekomen  ::ok:: ::ok::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #45 Gepost op: 20-05-2005, 14:29:27 »
Tsjah ik gun het Mieke meer, maar goeie kandidaat!
Some light in your eyes...

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #46 Gepost op: 20-05-2005, 14:36:15 »
heb heel wat screenshots van hem gemaakt en verbaas me iedere keer weer over de schitterende lach die hij op zijn gezicht kan toveren ::ok::

 ::love:: ja, Manu is giga lief toppertje met mooi bekkie  ::jaja:: ::trots:: B. solliciteert naar date...  ::rofl::

O ja, Stormpie.. screenshots? EERLIJK ZUL JIJ ALLES DELEN!!! toch ;D
« Laatst bewerkt op: 20-05-2005, 14:47:56 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #47 Gepost op: 20-05-2005, 15:12:58 »
::love:: ja, Manu is giga lief toppertje met mooi bekkie  ::jaja:: ::trots:: B. solliciteert naar date...  ::rofl::

O ja, Stormpie.. screenshots? EERLIJK ZUL JIJ ALLES DELEN!!! toch ;D

een groot aantal screenshots is terug te vinden in de Vogelvlucht die van de meeste afleveringen is gemaakt.
Maar speciaal voor jou deze ::tandpastasmiley::
er was eens......

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #48 Gepost op: 20-05-2005, 15:14:45 »
Cheers!!!  ::trots::

 ::bravo::
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Manu
« Reactie #49 Gepost op: 20-05-2005, 18:04:33 »
(taal)foutjes mogen hoor! Alleen degenen die stilzitten en niets doen maken geen fouten ::jaja::


ik zit NOOIT stil!!!  :) :) geen verkeerd woord over Manu,maar die is nooit genoeg opgevallen. zoveel mogelijk verschillende karakters bijeen,die om de haverklap met elkaar in de clinch gaan das goed voor de kijkcijfers.nogmaals Manu heeft het goed gedaan,maar plaats 16 Manu's samen in de Farm dat zou na 2 afleveringen reeds saai beginnen te worden. een mooie vrouw,een sterke vrouw,een schreeuwerke,een brompot enz.die allemaal samen,das pas actie ;D ;D ;D