Auteur Topic: [kandidaat Nl] Ellen  (gelezen 15442 keer)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2005, 12:22:11 »
Toen Ellen ook begon met het yuppie-achtige idee van een love-farm. ::niet-ok::moest ik meteen denken aan een sexboerderij. ::bravo:: ::bravo:: ::regenboog::

Ik verwacht ook dat ellen er snel uit vliegt, vooral als de mannen de macht hebben. Dan gaat het echt heel anders aan toe. >:D
Who’s got the sweetest disposition?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2005, 17:20:16 »
Ik denk dat Ellen wel een mens uit één stuk is en ook eerlijk. Maar ik neem haar keuze voor Orscar wel kwalijk. >:( Duidelijk niet in het belang van de groep, of ze zou gedacht hebben dat met zijn vertrek de harmonie zou terugkeren. Uit de voorfilmpjes blijkt dat nou niet echt. Nee leiderskwaliteiten heeft ze niet. Maar ja , ga er zelf maar eens zitten!!! :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #22 Gepost op: 8-04-2005, 21:59:55 »
Volgens mij was de harmonie wat betreft Oscar behoorlijk terug in de groep. Zoals hij zelf al zei lag hij bij de meesten ondertussen best wel goed. Dus ik denk niet dat haar keuze daarop gebaseerd was.
Als er 1 iemand was die niet goed in de groep lag en de sfeer verziekte, was het Bibi (door het niet werken, het zonnebaden en het vele douchen), maar die wilde ze in elk geval niet nomineren omdat het een vriendin van haar is.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2005, 22:00:59 »
Ik denk dat Ellen wel een mens uit één stuk is en ook eerlijk. Maar ik neem haar keuze voor Orscar wel kwalijk. >:( Duidelijk niet in het belang van de groep, of ze zou gedacht hebben dat met zijn vertrek de harmonie zou terugkeren. Uit de voorfilmpjes blijkt dat nou niet echt. Nee leiderskwaliteiten heeft ze niet. Maar ja , ga er zelf maar eens zitten!!! :-\\

Ben ik totaal mee eens  ::jaja::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #24 Gepost op: 9-04-2005, 10:02:54 »
Ik vind Ellen een beetje falen als farmleidster! Maarja ze is daar ook geen geschikte persoon voor, en een lovefarm, dat lukt gewoon niet!
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #25 Gepost op: 9-04-2005, 14:37:46 »
Ik denk dat ze met een lovefarm gewoon bedoelde dat iedereen elkaar in zijn waarde liet en gewoon normaal zou doen.
Dat vond ik wel eens goed na al dat gekanker, gescheld en gezwets in die groep.

Maar inderdaad moest ze als leidster wel wat meer verantwoordelijkheid en beslissingen nemen.

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #26 Gepost op: 23-04-2005, 17:17:06 »
van nederland is ellen het leukst en van belgie peyman  ::ok::
Laat je snor staan !!

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #27 Gepost op: 27-04-2005, 19:11:58 »
jij weet ook alles benedicte , trouwens wij zijn de 2 enigste die nog reageren op de farm zegt ook iets over het programma

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #28 Gepost op: 6-05-2005, 17:33:38 »
Ik vond haar eerst heel leuk! Later weer minder, maar nu vind ik haar echt super! Ze is eerlijk, maakt goede keuzes en speelt niet echt een tactisch spel!
Some light in your eyes...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #29 Gepost op: 11-05-2005, 20:21:58 »
Ellen is de leukste en de beste. :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #30 Gepost op: 11-05-2005, 20:43:55 »
Kom op Jutta waar is je inzicht op de werkelijkheid...een ieder merkt dat ze manipuleert  en zelf buiten schot blijft. Zelden is ze zelfkritisch....In de catacomben zijn geen tribunes..hier neem je deel.... (sorry Incognos voor het jatten van je vocabulair)
In every stone sleeps a crystal..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #31 Gepost op: 12-05-2005, 22:15:31 »
Ellen
er was eens......

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #32 Gepost op: 13-05-2005, 00:50:40 »
Daar ben ik het niet mee eens. Elen is en blijft integer, een ongelooflijk positieve spirit waar ik nog DAGELIJKS een voorbeeld wil aan nemen. Op geen enkel moment is ze vals, manipulatief of tactisch gaan spelen. Ik geef jullie dit op een gouden blaadje: Ellen is een prachtvrouw! Mieke

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #33 Gepost op: 13-05-2005, 08:23:59 »
Ik ben het met mie_boerin eens!! Ellen is echt een geval apart, en ze bleef buiten schot omdat ze gewoon vond dat ze zich niet met de ruzies moest bemoeien! Het ging toch niet over haar! Jammer dat ze eruit is, maar Mieke heeft verdiend gewonnen
Some light in your eyes...

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #34 Gepost op: 13-05-2005, 09:16:27 »
helemaal mee eens Mieke ik heb tot nu toe ook wel respect voor Ellen alleen haar rol in het conflikt met Oscar is me nog steeds niet duidelijk en verders hangt het natuurlijk nog een beetje af wie ze als farmleider aanwijst maar vooral het argument dat ze er voor gebruikt dat is nog belangrijker

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #35 Gepost op: 13-05-2005, 10:16:40 »
Wat ik wel een beetje raar vond van Ellen... Vorige week koos ze Bernd al 1e duellist, omdat ze vond dat iedereen een keer geduelleerd moet hebben. Nu ging Manu in die gedachte mee door Mieke als eerste duellist te kiezen. Vervolgens hoor je Ellen zeggen dat ze toch denkt dat Manu de sterksten eruit wil hebben.  ???  ???
Als zij Bernd kiest (wat toch ook een hele sterke kandidaat was, misschien zelfs de beste) dan is het goed, maar als de week daarna Mieke wordt gekozen (met dezelfde reden) dan is dat tactisch?? Dat vind ik wel heel vreemd hoor.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #36 Gepost op: 16-05-2005, 18:17:30 »
Wat ik wel een beetje raar vond van Ellen... Vorige week koos ze Bernd al 1e duellist, omdat ze vond dat iedereen een keer geduelleerd moet hebben. Nu ging Manu in die gedachte mee door Mieke als eerste duellist te kiezen. Vervolgens hoor je Ellen zeggen dat ze toch denkt dat Manu de sterksten eruit wil hebben.  ???  ???
Als zij Bernd kiest (wat toch ook een hele sterke kandidaat was, misschien zelfs de beste) dan is het goed, maar als de week daarna Mieke wordt gekozen (met dezelfde reden) dan is dat tactisch?? Dat vind ik wel heel vreemd hoor.

Ben ik met je eens!

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #37 Gepost op: 16-05-2005, 19:17:22 »
Wie is Ellen was dat die blonde die er voor gezorgd heeft dat Oscar al snel naar huis moest?

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #38 Gepost op: 17-05-2005, 09:07:02 »
In de catacomben missen we Ellen op het forum.....Misschien komt ze nog uit haar schuilkelder om, net als Jeannette en Mieke dat bij elkaar en Ellen doen, Mieke en Jeannette op te hemelen?

Zij die de hemel verzoeken zijn gedoemd.........
« Laatst bewerkt op: 28-05-2005, 16:05:11 door incognos »
midlife crisis occurs here

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Ellen
« Reactie #39 Gepost op: 17-05-2005, 09:43:33 »
......... ach weet je...laat maar.

Bekende uitdrukking... ik vroeg me al af waar je bleef.. welkom terug, ik geniet (nog steeds) van je!  ::jaja::
In every stone sleeps a crystal..