Auteur Topic: [kandidaat Nl] Bibi  (gelezen 28847 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #40 Gepost op: 2-04-2005, 12:35:21 »
de kans is groot dat Caroline Bibi als farmleidster heeft gekozen omdat dat haar maatje was.
En dan heb ik ook het idee dat er rare dingen kunnen gebeuren. Er wordt gezegt dat in de volgende aflevering een duel is met Bernd. Dan is de kans dat Bibi hem kiest voor het duel om van hem af te komen. Ze voelt namelijk niets voor hem en dit kan wel een tactiek van haar zijn.
Bibi is een pittige tante. In haar profiel staat:
Als je mij aan valt, kan een pittige reactie terug verwachten.
Dus ik benieuwd hoe ze zich komende gaat gedragen in de groep.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #41 Gepost op: 3-04-2005, 01:20:05 »
Ik denk ook dat ze farmleider wordt, maar ik vermoed dat ze als eerste Oscar als duelist aanwijst. Omdat het nog steeds in die kiwihersentjes van haar zit dat Oscar eruit moet..
« Laatst bewerkt op: 3-04-2005, 01:21:37 door Anzjie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #42 Gepost op: 3-04-2005, 10:52:50 »
Ik vrees ook dat zij de farmleider wordt. Maar dan zal ze volgens mij juist Matthijs eruit willen knikkeren. Ze heeft Caroline ook omgepraat om Matthijs te selecteren ipv de zwakkere Mieke.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Jozefjehehe

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #43 Gepost op: 3-04-2005, 20:55:20 »
Bibi...wat denk jij ?????????? ::oink::

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #44 Gepost op: 3-04-2005, 21:55:01 »
Hey, Caroline beslist en het is haar beste vriendin. Vooral het gedeelte dat Bibi de klappen van de molen krijgt. En hoge bomen vangen veel wind. Dusseh. ;D
Who’s got the sweetest disposition?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #45 Gepost op: 6-04-2005, 19:44:26 »
Bibi wordt niet tot farmleider gekozen.  :\'( Want ik zag een keer op Yorin dat iemand al tot duellist was verkozen door iemand (ik zeg niet wie, anders verlies ik die poll nog), en daar zegt Bibi dat ze denkt dat ze door die ene als duellist wordt aangewezen.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #46 Gepost op: 6-04-2005, 19:59:38 »
Bibi wordt niet tot farmleider gekozen.  :\'( Want ik zag een keer op Yorin dat iemand al tot duellist was verkozen door iemand (ik zeg niet wie, anders verlies ik die poll nog), en daar zegt Bibi dat ze denkt dat ze door die ene als duellist wordt aangewezen.

Je moet niet zoveel los laten als je hoog in de pool wilt eindigen.
IK weet ook waar haasje hoest, en weet bijna zeker wie de nieuwe farmleider wordt.  ;D ::ok::

Offline Doortjuhhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #47 Gepost op: 6-04-2005, 23:53:48 »
Had me tot nu toe nog niet zo heel heel geergerd aan Bibi....

Maar NU... sinds ze vorige week met dr kont in de zon gingen liggen vind ik t echt niets.... bah...
en dan die reactie van haar als Jeanette er naar vraagt  ::oink::

Neej ze is niet tof!!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #48 Gepost op: 7-04-2005, 22:13:53 »
Bah bah bah!!!
Aflevering 6 maakte precies duidelijk wat een trien Bibi precies is. Mieke gaf al een slap handje bij het vertrek van Oscar, maar Bibi had ook geen milimeter verder van hem vandaan kunnen staan bij het handjes schudden. En dan komt er ook nog een achterbaks-lief "tot ziens" uit!!

Als ik zo'n hekel aan iemand zou hebben, had ik geen afscheid genomen en de eer aan mezelf gehouden ipv achterbaks net te doen of je diegene wel mag.

Waarom is er nou niemand die Bibi nomineert?!
Oscar had haar met gemak verslagen!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #49 Gepost op: 7-04-2005, 22:24:37 »
Pff, die zou van klunzigheid de zaag op de grond laten vallen.

En dan dat hypocriete: Ja, als ik jaag hebben ze ten minste nog een kans. Hier hebben ze dat niet. Alsof die fazanten waar zij op knalt ook een shotgun in hun zak hebben.

Wie Oscar ook als leider kiest, Bibi gaat eruit. ::joehoe::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Patricia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • GO Oscar GO
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #50 Gepost op: 8-04-2005, 10:26:54 »
Ten eerste me excuses voor me reactie van gisteravond.
dat had ik niet hier neer mogen zetten.

maar neemt nog niet weg dat ik hoop dat ze zo snel mogelijk eruit vliegt.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #51 Gepost op: 8-04-2005, 17:34:21 »
Ik ben blij dat Bibi's 'ware'gezicht nu beter tot uiting komt (TV blijft TV tenslotte) vanaf aflevering 1 heb ik al mijn bedenkingen over haar. En aflevering na aflevering worden die één voor één bevestigd.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #52 Gepost op: 8-04-2005, 21:55:28 »
Ik zat met verbazing de douche-soap van Bibi te volgen.
Als je meegaat op zo'n onderneming kan je van te voren verwachten dat er maar net of zelfs niet genoeg water is om je te wassen. En dat er dan al de luxe wordt genomen om 1x per dag te douchen kan ik me wel voorstellen, maar om gewoon 2x per dag lekker met zeep onder de douche te gaan staan, gaat mij mijn pet te boven.
Okee, dan kan het nog zijn dat je het niet door hebt, maar zodra je daar op aan gesproken wordt, moet je toch een lichtje gaan branden. Maar om dan asociaal maar te stellen dat je je douche 2x op een dag nodig hebt en dat wie er problemen mee heeft het zijn probleem maar is kan ik niet begrijpen.

Ik heb ook vreselijk moeten lachen om de opmerking van Oscar over het helpen van Bibi aan de nieuwe kraal voor de varkens; ze houdt 2 planken vast en gaat dan plassen en zich wassen  ::ok::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #53 Gepost op: 9-04-2005, 16:26:34 »
Ik ben blij dat Bibi's 'ware'gezicht nu beter tot uiting komt (TV blijft TV tenslotte) vanaf aflevering 1 heb ik al mijn bedenkingen over haar. En aflevering na aflevering worden die één voor één bevestigd.

 ::jaja:: ::ok:: Absoluut mee eens, wat een irritant mens zeg. Je zit op een boerderij die je draaiende moet houden, en dat doe je met de groep. En over het douchen, als je je net nadat je op staat al in het zweet moet gaan werken, heeft het dan zin op je uitgebreid te staan douchen, zeker in de wetenschap dat er al weinig water is? Ik hoop dat Oscar een goede leider aanwijst die Bibi volgende week in de arena zet (ben er wel bijna zeker van, dat dat gaat gebeuren).

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2005, 19:04:43 »
Hopelijk licht ze er snel uit, heb niets tegen hara persoonlijk, maar vind het niemand voor een farm

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #55 Gepost op: 24-04-2005, 18:50:10 »
 ;D gewoon winnen Bibi jij ik weten toch wel dat je wint
en bernd is niets voor jou .....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #56 Gepost op: 28-04-2005, 22:18:18 »
Ik ben geen BIBIfan, maar in dit duel had ik haar liever zien winnen! :-\\ Meid je was spraakmakend in ieder geval en ik hoop dat je ooit de kans krijgt om een luxeboerinnetje te mogen worden in je geliefd Zuid Afrika.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #57 Gepost op: 28-04-2005, 22:21:44 »
Ik weet niet... ik had een beetje een dubbel gevoel bij haar... De ene kant spraakzame meid, de ander kant heeft ze het een beetje achter de oksels! Je tijd was gekomen, Make the best of youre life!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #58 Gepost op: 28-04-2005, 22:24:18 »
We hoeven haar niet meer te nomineren voor minst favoriete kandidaat..?
Maar Bieb je heb het toch nog lang vol gehouden..
Petje af.. ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Nl] Bibi
« Reactie #59 Gepost op: 28-04-2005, 22:27:39 »
We hoeven haar niet meer te nomineren voor minst favoriete kandidaat..?
Maar Bieb je heb het toch nog lang vol gehouden..
Petje af.. ;)

Hier ben ik het nou helemaal mee eens  ::jaja::