Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 11452 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 21-03-2005, 12:02:25 »
Ook ik vond aflevering drie een rare aflevering waarin je het gevoel krijgt dat er essentiele delen niet uitgezonden worden. Op basis van de beelden krijg ik het erg te doen met Oscar. Het lijkt me verschrikkelijk als een hele groep zich tegen me zou keren en dan ben je ook nog eens zo ver weg van je vrienden en familie. Daarom vind ik het bijzonder knap dat hij zich staande houdt voor alsnog.
Maar ik vraag me wel af of wij te zien krijgen waarom de groep zich nu tegen hem keert. Ik kan best geloven dat er een aantal mensen is die niet met hem door 1 deur kan, maar je hoort meerdere mensen gedurende de uitzending zeggen dat ze zich zo vreselijk in hem vergist hebben. Dat ze zich bedrogen voelen, dat het nu pas allemaal duidelijk voor hen wordt hoe hij het spel speelt en dat ze dat niet bevalt. Volgens mij heeft de kijker dus totaal niet gezien waarom iedereen nu dezelfde mening heeft over Oscar. Ik schat bijvoorbeeld Ellen in als een intelligente vrouw. En in eerste instantie geeft ze hem het voordeel van de twijfel maar ook zij is uiteindelijk ongemeend fel t.o.v. Oscar. Ik vraag me echt af hoe het knip en plakwerk in mekaar zit want er is op deze manier echt geen touw aan vast te knopen mijns inziens. Mede daardoor kan je voor mijn gevoel heel moeilijk een zinnig woord over deze situatie zeggen als buitenstaander. Laat staan dat je er een mening over kan vormen enkel op basis van de tv-beelden.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 24-03-2005, 17:01:57 »

Die Peyman is een irritant ventje.
Ik vroeg me al af uit welke psyhiatrische kliniek hij ontsnapt is.  ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2005, 18:32:18 »
Die Peyman is een irritant ventje.
Ik vroeg me al af uit welke psyhiatrische kliniek hij ontsnapt is.  ;D

Vind ik niet een echt flexe opmerking eigenlijk >:(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....