Auteur Topic: [kandidaat Be] Sophie  (gelezen 136187 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #220 Gepost op: 22-05-2005, 11:06:45 »
;) gaat niet om taal, koekoe! Je taal is prima... Sofie moet echter goed beschreven worden: 'groot' kun je op meerdere manieren uitleggen.... ach, wat, geneuzel van mijn zijde!   :-\\  ik weet wat je bedoelt!!!  ::jaja::  :-*
nu ken ik ons Bene. terug, als jij weet wat ik bedoel en Sofie ook:meer moet dat niet zijn ::bravo:: ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #221 Gepost op: 22-05-2005, 15:37:34 »
Zo.. nu heeft Sofie weer de meeste postjes!  ::trots:: Het lijkt voor iedereen allemaal zo normaal dat Sofie in de finale zit, maar ik zat de eerste pagina's van haar topic te lezen en toen was menigeen nog 'tegen'! Als we 5 weken terug leefden had een ieder vast hele andere finalekandidaten aangewezen..  ??? Des te meer een reden voor Sofie om ontzettend trots op zichzelf te zijn!!  ::jaja::

Sofie is, vind ik, altijd eerlijk en open geweest over wat ze dacht en was/dacht te zijn.. Iedereen kent haar opmerking: 'Thuis ben ik een luie doos'. Dat is manipulatief vaak op televisie geweest en haar medefarmers hebben zich ook vaak over haar vermeende luiheid uitgesproken...  ::niet-ok:: Dit leuke, lieve meisje is niet dankzij haar eerlijkheid, maar ondanks haar eerlijkheid zover gekomen!!

 ::bravo:: dag Sofie, who ever may have won: you've brightened our days!
lieve lieve Bene,als ik iets zeg over Sofie,dan meen ik dat ook! de meeste postjes? daar hou ik mij helemaal niet mee bezig.nu niet kwaad op koetje worden hé,want ik zie dat os. on-line is: ik mag  dus al reactie verwachten ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #222 Gepost op: 22-05-2005, 18:20:02 »
hey wie weet nog welke kandidaten er in het overzicht door de oud deelnemers werden genomineerd want als ik de pool zie zijn die zeker bij de laatste drie , ik weet zeker dat ik Sofie heb horen vernoemen  waren die andere   Mieke en Matthijs ...vlgs mij heb ik peyman niet horen vernoemen dat zou inhouden dat hij er als eerste uit gevlogen is

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #223 Gepost op: 22-05-2005, 18:54:59 »
Ros, vanavond is er herhaling.. Volgens mij kiezen de ouddeelnemers geen winnaar maar een laatste afvaller  :-\\
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #224 Gepost op: 22-05-2005, 19:00:34 »
lieve BENE..

Kijk eens naar de farmpool dan zie je dat er eerst een af moet vallen voordat de oud deelnemers iemand aan wijzen....

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #225 Gepost op: 22-05-2005, 19:11:45 »
okee, sorry... heb ik nog niet gelezen!  ::schaam::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #226 Gepost op: 22-05-2005, 19:21:21 »
hey wie weet nog welke kandidaten er in het overzicht door de oud deelnemers werden genomineerd want als ik de pool zie zijn die zeker bij de laatste drie , ik weet zeker dat ik Sofie heb horen vernoemen  waren die andere   Mieke en Matthijs ...vlgs mij heb ik peyman niet horen vernoemen dat zou inhouden dat hij er als eerste uit gevlogen is

overzicht:
Edmonda: Matthijs
Nicolette: Sofie
Nelson: Mieke
Jeanette: Matthijs

da wast
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #227 Gepost op: 22-05-2005, 19:26:18 »
huh dus valt peyman als eerste af donderdag en dat wil zeggen dat Mieke farmleider wordt

Offline DJ Shahin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #228 Gepost op: 22-05-2005, 21:32:22 »
... dit is het topic van Sofie dus laten we verder gaan met deze discussie op een andere topic, die van Wie word er Winnaar bijvoorbeeld ... SOFIE! ::bravo::


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #229 Gepost op: 22-05-2005, 22:01:14 »
... dit is het topic van Sofie dus laten we verder gaan met deze discussie op een andere topic, die van Wie word er Winnaar bijvoorbeeld ... SOFIE! ::bravo::


koekoe is back ,was even ingedommeld na het nuttigen van iets teveel frisdrankjes. inderdaad DJ het gaat hier om SOFIEEEEEEEE! :-* :-* :-* :-* om misverstanden te voorkomen: die smileys zijn niet voor jou bedoeld hoor DJ Shahin ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #230 Gepost op: 22-05-2005, 22:43:53 »
::love:: ::love:: ::love:: ::love::

de zondag van je leven koekoe........ik weet hoe het voelt.... ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::


ps ik ben er achter wie de winnaar is van de The Farm en als je goed nadenkt weet jij het ook.......
22MEI= een nieuwe feestdag voor koe.nu is't wel zondag,maar volgend jaar ga ik niet werken op 22 MEI ::) ::).ik weet het Ros het is een beetje laat om daar nu nog op te reageren,maar je moet me begrijpen ik ben de ganse dag al in de zevende hemel,heb een wazige blik en kan me maar op één iemand concentreren SOFIE!! nog een geluk dat ik de toets weet staan want de S is al helemaal van mijn klavier weggesleten  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #231 Gepost op: 24-05-2005, 23:35:58 »
Half twaalf en nog steeds geen Koekoe om Sofie sterkte te wensen voor de komende nacht , dus neem ik de honneurs maar even waar .....misschien dat Sofie mij dan ook in haar hart sluit....mijn S is namelijk nog niet afgesleten...bij mij is het de ....die verdwenen is........

ps wat een rust.........het lijkt wel een beetje op The Farm .
op sterven na dood....wel jammer voor iets wat zo mooi had kunnen zijn......zou de produktie zich niet moeten schamen....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #232 Gepost op: 25-05-2005, 06:16:31 »
Half twaalf en nog steeds geen Koekoe om Sofie sterkte te wensen voor de komende nacht , dus neem ik de honneurs maar even waar .....misschien dat Sofie mij dan ook in haar hart sluit....mijn S is namelijk nog niet afgesleten...bij mij is het de ....die verdwenen is........

ps wat een rust.........het lijkt wel een beetje op The Farm .
op sterven na dood....wel jammer voor iets wat zo mooi had kunnen zijn......zou de produktie zich niet moeten schamen....

ha die Ros,koekoe is still alive hoor!'t was hoogtijd om even een snipperdagje te nemen,want koekoe liep rond als een slapende,wandelende tak.SOFIE: persoonlijk record,24 uur geleden dat ik SOFIE nog heb genoemd,maar 't begint al terug te komen hoor ::ok:: ::ok:: moet er nu vandoor,straks kom ik te laat op 't werk,en krijg ik daar onder mijn voeten van de 2 chefs ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 25-05-2005, 06:24:13 door koekoe »

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #233 Gepost op: 25-05-2005, 08:49:09 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Koekoe! Ik dacht al: gisteren om 03.20 nog gepost... en vervolgens nix meer..  ??? Had bijna de gendarme op u afgestuurd!! Zag al in de gazet:

Jongeman na forumsessie van 10 weken bewusteloos gevonden naast zijn klavier


Sofie heeft je even nodig, maat!! Kom op.. nog 2 daagjes..

goed werken en vanavond niet te laat naar bed (zegt moederZUSJE;D)

 ::joehoe:: :-* dag jong!
« Laatst bewerkt op: 25-05-2005, 18:06:06 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #234 Gepost op: 25-05-2005, 17:29:34 »
::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Koekoe! Ik dacht al: gisteren om 03.20 nog gepost... en vervolgens nix meer..  ??? Had bijna de gendarme op u afgestuurd!! Zag al in de gazet:

Jongeman na forumsessie van 10 weken bewusteloos gevonden naast zijn klavier


Sofie heeft je even nodig, maat!! Kom op.. nog 2 daagjes..

goed werken en vanavond niet te laat naar bed (zegt moeder B)

 ::joehoe:: :-* dag jong!
'k zal Uw raad opvolgen, moeder? als mijn moeder 2 jaar jonger is dan mezelf dan ben ik nog niet geboren dus dit bericht bestaat helemaal niet. wat sta ik hier eindelijk te zeveren? 'k weet het zelf niet. maar terzake,rosmalen zal mijn taak overnemen?1 dagje afezig en de kaas wordt van tussen je boterham genomen.rosmalen's sympathie voor Mieke smelt als sneeuw voor de zon.nu kan ik Sofie uitnodigen voor een etentje,want er is een tafeltje vrijgekomen in l'auberge du bonheur ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  ps:vriendelijk van je om iemand te willen sturen ter controle,maar koe staat nog altijd op z'n 2 benen hoor >:D >:D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #235 Gepost op: 25-05-2005, 18:58:13 »
Half twaalf en nog steeds geen Koekoe om Sofie sterkte te wensen voor de komende nacht , dus neem ik de honneurs maar even waar .....misschien dat Sofie mij dan ook in haar hart sluit....mijn S is namelijk nog niet afgesleten...bij mij is het de ....die verdwenen is........

ps wat een rust.........het lijkt wel een beetje op The Farm .
op sterven na dood....wel jammer voor iets wat zo mooi had kunnen zijn......zou de produktie zich niet moeten schamen....

eerst Mieke de hemel beloven,nu een subtiel knipoogje naar SOFIE? onzen Ros. is meester tacticus enkel nog een lief woordje aan Peyman en Matthijs,en om het even wie winnaar wordt,Ros. kan altijd zeggen:MIJN FAVORIET HEEFT GEWONNEN! eigen schuld Ros,je vroeg je af waar koekoe bleef,wel hier ben ik!!! on-topic:dat ik een dagje niet heb gereageerd wil daarom NIET!!!zeggen dat mijn ::love:: ::love:: voor SOFIE niet meer ENOOOOOOOOOOOOOOOOOORM groot is ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #236 Gepost op: 25-05-2005, 19:00:02 »
     

kzal nie meer bezorgd zijn, Koe...  ::ohno:: Je bent r weer helemaal, zie ik ;)
« Laatst bewerkt op: 25-05-2005, 19:04:04 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #237 Gepost op: 25-05-2005, 23:45:29 »
*B. kijkt nog ff naar best vieze smiley hierboven  ??? *

Sofie, nog 1 nachtje en dan doe ik in gedachten een rondedans met jou!!!  ;D
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #238 Gepost op: 26-05-2005, 18:59:39 »
*B. kijkt nog ff naar best vieze smiley hierboven  ??? *

Sofie, nog 1 nachtje en dan doe ik in gedachten een rondedans met jou!!!  ;D
is het mogelijk om dit op beeld vast te leggen? :P :P

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #239 Gepost op: 26-05-2005, 19:17:49 »
koekoe , waarom hou je ze groot , terwijl je weet dat de overwinning echt naar Nederland gaat , voor wie doe je dat?