Auteur Topic: [kandidaat Be] Sophie  (gelezen 136171 keer)

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #200 Gepost op: 17-05-2005, 20:53:22 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::


ik had een droom, ik zag een blond Belgisch meisje, vooraan in de twintig ze kreeg overhandigd een cheque van 50.000 euro twee hollandse jongens werden verbaal agressief en konder er niet mee leven ...wij hollanders zijn toch altijd beter schreeuwden ze ... en toen stond Mieke op en sprak.... kinderen hebben jullie nu in die  13 weken nog niets geleerd ...DE BESTE HEEFT GEWONNEN ..... en beschaamd bogen ze hun hoofd

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #201 Gepost op: 17-05-2005, 20:56:34 »
::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::


ik had een droom, ik zag een blond Belgisch meisje, vooraan in de twintig ze kreeg overhandigd een cheque van 50.000 euro twee hollandse jongens werden verbaal agressief en konder er niet mee leven ...wij hollanders zijn toch altijd beter schreeuwden ze ... en toen stond Mieke op en sprak.... kinderen hebben jullie nu in die  13 weken nog niets geleerd ...DE BESTE HEEFT GEWONNEN ..... en beschaamd bogen ze hun hoofd
Ik hoop voor je Ros dat dromen voor je uit komen...en hoe ging het verder?

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #202 Gepost op: 17-05-2005, 21:06:14 »
sofie vroeg mijn rekeningnummer............ ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #203 Gepost op: 18-05-2005, 01:13:02 »
sofie vroeg mijn rekeningnummer............ ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
amaai Ros,ik denk niet dat je Mieke daar enorm blij zal mee maken!!!!!!!

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #204 Gepost op: 18-05-2005, 07:46:15 »



Mieke , ja wat moet ik daar van zeggen , mijn voorkeur voor haar zit wel erg diep , maar ik vrees dat de finale week heel vreemd zal gaan en er geen winnaar komt die dat wordt op basis van zijn of haar inbreng op The Farm, zou dat wel zo zijn dan was het duidelijk toch ......Mieke

Manu  .... valt af deze week
Sofie ....  leuk maar geen inbreng bijna ..uitgezonderd de
            laatste weken
Peyman..... toch wel veel inzet maar geen leider
Matthijs ... ??????????


blijft dus alleen maar over : MIEKE:   



Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #205 Gepost op: 18-05-2005, 10:13:45 »

Daar waar de engelen welkom zijn vraagt aartsengel Gabriel haar ten huwelijk...........
midlife crisis occurs here

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #206 Gepost op: 18-05-2005, 12:12:05 »
Daar waar de engelen welkom zijn vraagt aartsengel Gabriel haar ten huwelijk...........

Koekoe... ik heb u al meerdere malen gevraagd 'snachts niet rond te dolen in die veel te grote witte piejee's!!! Da valt veel te hard op, en is tot in de catacomben te zien... Allee, die denken da gij d'n engel Gabriel zijt, maar da komt omdat zij wazig uitzicht hebben  ::rofl::

(kmag toch ook wel op tfeestje komen, he  ::) )
« Laatst bewerkt op: 18-05-2005, 14:08:17 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #207 Gepost op: 18-05-2005, 14:35:13 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik krijg les van de Koekoe, en u, Incognos???

Alleluja allooo, zuster B.
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #208 Gepost op: 19-05-2005, 08:10:13 »
M.M.M.P.S.   Maar wat zal het na vanavond zijn , hoogst waarschijnlijk een M minder , ik ga de hele dag duimen dat goede M eraf valt .......en Sofie maak je geen zorgen ... jij gaat voor de eeuwige roem  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #209 Gepost op: 21-05-2005, 21:08:06 »
ik haal je wel weer naar voren , koekoe is aan het verzaken Sofie, ik vertrouw het eigenlijk niet meer ik vrees dat hij een andere favoriet heeft

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #210 Gepost op: 21-05-2005, 21:49:37 »
ik haal je wel weer naar voren , koekoe is aan het verzaken Sofie, ik vertrouw het eigenlijk niet meer ik vrees dat hij een andere favoriet heeft
jawel Ros. namelijk MIEKE. ALS je nu niet jaloers bent

Offline sofie farmlid

  • Erkend Insider
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #211 Gepost op: 22-05-2005, 02:24:17 »
pijn, pijn, pijn koekoe..
 ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #212 Gepost op: 22-05-2005, 09:11:19 »
pijn, pijn, pijn koekoe..
 ::rofl::
hey,hey hey,hoe later het uur,hoe schoonder het volk. ::) ::)koekoe had even een zwak moment en dan nog een tikfout gemaakt,moest Matthijs zijn. ::rofl:: ::rofl:: maar ja, als ik zie van wie vorig berichje komt,heb ik terug energie voor gans volgende week :-* :-* :-*
« Laatst bewerkt op: 22-05-2005, 13:07:24 door koekoe »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #213 Gepost op: 22-05-2005, 09:43:24 »
 ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

de zondag van je leven koekoe........ik weet hoe het voelt.... ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::


ps ik ben er achter wie de winnaar is van de The Farm en als je goed nadenkt weet jij het ook.......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #214 Gepost op: 22-05-2005, 09:54:28 »
::love:: ::love:: ::love:: ::love::

de zondag van je leven koekoe........ik weet hoe het voelt.... ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::


ps ik ben er achter wie de winnaar is van de The Farm en als je goed nadenkt weet jij het ook.......
'T ZAL WEL ZIJN!!,sory foor de typvouten maar mijn handen trillen als wat. nadenken over de winnaar? voor het ogenblik ben ik niet in staat om helder te denken. wie zit er eigenlijk nog allemaal in? want nu zie ik maar 1 enkel zeer groot beeld voor me ::) ::) ::)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #215 Gepost op: 22-05-2005, 10:05:42 »
want nu zie ik maar 1 enkel zeer groot beeld voor me ::) ::) ::)

Dat klinkt niet echt flateus, Koekoe  :P zeer groot beeld ::ohno:: Dan zeg je enkel een zeer rechtschapen, fris heldere en schone verschijning is mij op het netvlies gebrand!!  ::jaja::

SOFIE  ::ok:: ::ok:: ::ok:: toppiejoppie!![/b][/size][/color][/font]

Citaat
sory foor de typvouten maar mijn handen trillen als wat
En ik maar denken dat je toetsenbord 5 karakters had.... (S.O.F.I. en eh??  ;) )

« Laatst bewerkt op: 22-05-2005, 10:11:52 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #216 Gepost op: 22-05-2005, 10:21:19 »
Zo.. nu heeft Sofie weer de meeste postjes!  ::trots:: Het lijkt voor iedereen allemaal zo normaal dat Sofie in de finale zit, maar ik zat de eerste pagina's van haar topic te lezen en toen was menigeen nog 'tegen'! Als we 5 weken terug leefden had een ieder vast hele andere finalekandidaten aangewezen..  ??? Des te meer een reden voor Sofie om ontzettend trots op zichzelf te zijn!!  ::jaja::

Sofie is, vind ik, altijd eerlijk en open geweest over wat ze dacht en was/dacht te zijn.. Iedereen kent haar opmerking: 'Thuis ben ik een luie doos'. Dat is manipulatief vaak op televisie geweest en haar medefarmers hebben zich ook vaak over haar vermeende luiheid uitgesproken...  ::niet-ok:: Dit leuke, lieve meisje is niet dankzij haar eerlijkheid, maar ondanks haar eerlijkheid zover gekomen!!

 ::bravo:: dag Sofie, who ever may have won: you've brightened our days!
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #217 Gepost op: 22-05-2005, 10:23:20 »
Dat klinkt niet echt flateus, Koekoe  :P zeer groot beeld ::ohno:: Dan zeg je enkel een zeer rechtschapen, fris heldere en schone verschijning is mij op het netvlies gebrand!!  ::jaja::

SOFIE  ::ok:: ::ok:: ::ok:: toppiejoppie!![/b][/size][/color][/font]
 En ik maar denken dat je toetsenbord 5 karakters had.... (S.O.F.I. en eh??  ;) )


niet echt flateus???????? een zeer groot beeld van iemand hebben betekent in mijn streek dan toch iets anders . trouwens, deelgenomen aan het groot Nederlands dictee zeker? ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-05-2005, 10:25:04 door koekoe »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #218 Gepost op: 22-05-2005, 10:38:03 »
Dat klinkt niet echt flateus, Koekoe  :P zeer groot beeld ::ohno:: Dan zeg je enkel een zeer rechtschapen, fris heldere en schone verschijning is mij op het netvlies gebrand!!  ::jaja::

SOFIE  ::ok:: ::ok:: ::ok:: toppiejoppie!![/b][/size][/color][/font]
 En ik maar denken dat je toetsenbord 5 karakters had.... (S.O.F.I. en eh??  ;) )


Toch heb je gelijk hoor Bene.mijn taal is niet 100%. maar 6 namen doorsturen zonder te missen,dat kan ik tenminste! ::schaam:: ::schaam::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #219 Gepost op: 22-05-2005, 10:44:27 »
 ;) gaat niet om taal, koekoe! Je taal is prima... Sofie moet echter goed beschreven worden: 'groot' kun je op meerdere manieren uitleggen.... ach, wat, geneuzel van mijn zijde!   :-\\  ik weet wat je bedoelt!!!  ::jaja::  :-*
In every stone sleeps a crystal..