Auteur Topic: [kandidaat Nl] Peyman  (gelezen 113914 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #160 Gepost op: 12-05-2005, 21:24:59 »
Peyman doet me soms denken aan zo'n stuiterballetje, waarvan je niet weet, als je hem gooit, welke kant ie op stuitert.
er was eens......

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #161 Gepost op: 12-05-2005, 22:12:05 »
is Roots  peyman zelf misschien ??? ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::joehoe::

Nee, roots is niet peyman.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #162 Gepost op: 12-05-2005, 22:23:29 »
nu ik na de verzoeningspoging van Sofie eindelijk een beetje meer waardering heb voor Pey,weet ik na het lezen van de laatste berichten terug niet meer hoe ik moet reageren,positief,negatief? ik weet het niet.'k zal nog ff wachten om te reageren,om zeker geen Pey-fans op mijn kop te krijgen ??? ??? benedict. zegt me:ookee verzenden maar

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #163 Gepost op: 12-05-2005, 22:26:15 »
Waaarom koekoe je mag toch een mening hebben.. :)
Ik vindt het wel weer eens tof dat die twee met elkaar verzoent hebben en toch voor het eind door 1 deur kunnen.. :)

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #164 Gepost op: 12-05-2005, 22:26:40 »
wat een kleuters die mathys en peyman , ik stop er maar mee denk ik

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #165 Gepost op: 12-05-2005, 22:28:24 »
Peyman doet me soms denken aan zo'n stuiterballetje, waarvan je niet weet, als je hem gooit, welke kant ie op stuitert.

Wat jij nu zegt klopt ook niet helemaal, Peyman kan wat emotioneel reageren op commentaar van anderen. Dit betekend niet dat hij bij iedere opmerking uit zijn slof schiet en iemand helemaal verrot scheld. Wat jullie probleem is, is dat jullie alles zwart of wit zien.

Jullie houden er geen rekening mee dat hij ook maar een mens is met emoties, alleen kan hij hier soms iets moeilijker mee omgaan dan anderen. Is dit een slechte eigenschap, ik vind van niet. Als hij iemand groet, feliciteerd enz. doet hij dit met net zoveel enthousiasme en energie als dat hij het niet eens is met iemands mening.

Kijk eens naar jezelf, reageer je wel lachend en met een ::tandpastasmiley:: op je bakkes als iemand je confronteerd. Nou volgens mij niet.

Denk daar maar eens over na, misschien ben jij wel die stuiterballetje  ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #166 Gepost op: 12-05-2005, 23:13:14 »
Peyman..... ook vanavond weer hoge pieken, diepe dalen. Maar.. altijd eerlijk.
er was eens......

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #167 Gepost op: 12-05-2005, 23:24:16 »
roots probeer voor jezelf te praten en niet namens ......

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #168 Gepost op: 13-05-2005, 12:31:44 »
roots probeer voor jezelf te praten en niet namens ......

Ik praat ook voor mezelf, maak je daar maar niet druk om. Rosmalen

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #169 Gepost op: 13-05-2005, 14:15:40 »
Roots wat ben jij van Pytje? Vriend ofzo?
Leuk dat je hier bent!  ::bravo::

Offline Kaatje1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #170 Gepost op: 13-05-2005, 14:23:51 »
Peyman is dé reden dat ik naar de farm kijk.  ::love:: Ik vind hem zo'n boeiend persoon!
Helemaal geweldig!  ::bravo::[/b]

Offline Patty_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #171 Gepost op: 13-05-2005, 15:44:37 »
Hahah, het uiten van je mening lijkt hier een beetje een slagveld te worden.

Maar ik sta geheel achter Roots. In grote lijnen is mijn mening hetzelfde als die van hem.
Elk persoon gaat op zijn of haar manier om met emoties, verblijde of verdrietige emoties. De één uit ze en de ander weet ze erg goed te verbergen. Dus wat is goed en wat is slecht?
Ik kan het in ieder geval wel waarderen en het is ook maar net hoe je als ontvanger met bepaalde reacties omgaat en vanuit welk perspectief je het bekijkt.

En om reacties voor te zijn; ja ik heb een eigen mening ookal deel ik hem met Roots. En nee, we bekonkelen niets samen ookal kennen we beiden Peyman persoonlijk.

Anyway, 't is en blijft televisie(amusement).

Gegroet!


*you were born unique, never die as a copy*

*Schuimpie*

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #172 Gepost op: 13-05-2005, 23:10:00 »
Waaarom koekoe je mag toch een mening hebben.. :)
Ik vindt het wel weer eens tof dat die twee met elkaar verzoent hebben en toch voor het eind door 1 deur kunnen.. :)
ik heb een poging ondernomen om Pey een beetje te waarderen en hem te begrijpen.ik heb nu pas afl.11 gezien,en hop,'t was weer van dat,roepen,tieren, brullen,sprak nu zelfs al van op z'n smoel slaan.Pey zit in't verkeerde programma,hij was de perf.kandid. geweest voor de Jerry springer show.hoe hij in het dagelijks leven is,weet ik niet,maar op T.V. is hij gewoon een agressief opvliegend manneke. ::niet-ok:: ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 13-05-2005, 23:12:43 door koekoe »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #173 Gepost op: 13-05-2005, 23:35:45 »
volgens mij is het een lieve jongen maar hij probeert zich door zijn gedrag te profileren en dat lukt hem ook nog

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #174 Gepost op: 14-05-2005, 00:31:07 »
volgens mij is het een lieve jongen maar hij probeert zich door zijn gedrag te profileren en dat lukt hem ook nog
daar zit natuurlijk ook iets in.qua tactiek i'st geen dommerik, zijn laatste troeven uitspelen en Matthijs tegen Sofie opzetten,wat infeite kinderspel is want die begrijpt het toch niet. wat grappig was, Pey was iets tegen Mat. aan't zeggen over een zombie,en de camera nam een close-up van matthijs.ofwel toeval,ofwel perfecte humor v/d cameraman ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #175 Gepost op: 14-05-2005, 03:39:23 »
Roots wat ben jij van Pytje? Vriend ofzo?
Leuk dat je hier bent!  ::bravo::

Dank je en ja ik ken pee
« Laatst bewerkt op: 14-05-2005, 03:47:37 door Roots »

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #176 Gepost op: 14-05-2005, 03:45:58 »
ik heb een poging ondernomen om Pey een beetje te waarderen en hem te begrijpen.ik heb nu pas afl.11 gezien,en hop,'t was weer van dat,roepen,tieren, brullen,sprak nu zelfs al van op z'n smoel slaan.Pey zit in't verkeerde programma,hij was de perf.kandid. geweest voor de Jerry springer show.hoe hij in het dagelijks leven is,weet ik niet,maar op T.V. is hij gewoon een agressief opvliegend manneke. ::niet-ok:: ::niet-ok::

Koekoe, wat neem je alles toch letterlijk op. Doe is rustig aan jongen, jij hebt echt een probleem met pee hè. Het lijkt wel of jij de leuke dingen niet wil zien, als je er zo´n probleem mee heb waarom kijk je nog naar de Farm.

Of probeer je op de forum het vuurtje aan te wakkeren ;)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #177 Gepost op: 14-05-2005, 09:23:10 »
Of probeer je op de forum het vuurtje aan te wakkeren ;)

Het altijd met elkaar eens zijn is niet zo leuk, he Roots!  ;) (grtjs aan P.)
In every stone sleeps a crystal..

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #178 Gepost op: 14-05-2005, 09:27:05 »
Ik hoop echt dat Peyman in de finale komt!!
En ik denk ook wel dat dat gebeurt.
Want Ellen viel af, Ellen kon het goed vinden met Peyman, dus kiest Ellen (misschien) voor Peyman en is hij zeker van de finale!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #179 Gepost op: 14-05-2005, 11:04:59 »
Koekoe, wat neem je alles toch letterlijk op. Doe is rustig aan jongen, jij hebt echt een probleem met pee hè. Het lijkt wel of jij de leuke dingen niet wil zien, als je er zo´n probleem mee heb waarom kijk je nog naar de Farm.

Of probeer je op de forum het vuurtje aan te wakkeren ;)
heb helem.geen probl.met Pey.ik heb afl.11 2 maal gezien en zeg gewoon hoe hij overkomt. en als ik nu op zijn gedrag niet mag reag.dan weet ik het niet meer hoor.'k blijf wel kijken naar de Farm hoor.anders zit ik zonder hout om m'n vuurtje aan te wakkeren ;) ;)