Auteur Topic: [kandidaat Nl] Peyman  (gelezen 113877 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #140 Gepost op: 5-05-2005, 19:29:26 »
Nee hoor, dat je hoef je helemaal niet. Iedereen heeft zo zijn voorkeur. Maarre vraagje, waarom voel je je zo aangevallen/aangesproken? Ik geef toch ook mijn MENING!

Ps wat maakt het uit hoe je Sophie schrijft, je weet toch wie ik bedoel.  ::trots::
tja roots, als je zelf zegt,(koekoe,je kijkt teveel naar films),dan dan denk ik niet dat je het hebt tegen de nieuwe paus.  subiet enkele paus-fans:wat heeft hij daar nu mee te maken? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-05-2005, 19:33:52 door koekoe »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #141 Gepost op: 5-05-2005, 22:07:28 »
Ik om hem gelachen vandaag!

" vanaf nu loop ik met alle winden mee" " Wat vind je van de nieuwe Farmleider, SUPER! "  ::rofl:: ::rofl::

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #142 Gepost op: 6-05-2005, 11:27:02 »
Tegen de tijd dat je respect voor jezelf hebt peyman zul je ook in staat blijken te zijn een eigen mening te hebben, hieraan vast te houden en ernaar te handelen. Je vergeet die keuze te maken........., dat geeft niet..maar dan moet je niet zeuren....anderen maken hem namelijk niet voor je. succes in de finale tegen Manu.....(als het recht tenminste zegeviert) maar in de catacomben hebben we er een zwaar hoofd in.
midlife crisis occurs here

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #143 Gepost op: 6-05-2005, 13:01:52 »
Tegen de tijd dat je respect voor jezelf hebt peyman zul je ook in staat blijken te zijn een eigen mening te hebben, hieraan vast te houden en ernaar te handelen. Je vergeet die keuze te maken........., dat geeft niet..maar dan moet je niet zeuren....anderen maken hem namelijk niet voor je. succes in de finale tegen Manu.....(als het recht tenminste zegeviert) maar in de catacomben hebben we er een zwaar hoofd in.
een zwaar hoofd? eerder een beetje doorelkaar geschud hoofd!ieder bericht van jou, over wat heb je het infeite? ik snap er geen snars van ??? ??? ??? ???

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #144 Gepost op: 7-05-2005, 10:20:38 »
Echt respect moet je verdienen, afgedwongen respect veroorzaakt meestal het tegenovergestelde
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #145 Gepost op: 7-05-2005, 11:15:26 »
leg even het verschil uit tussen verdienen en afdwingen ....
ik bedoel ten opzichte respect dus...

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #146 Gepost op: 7-05-2005, 13:32:50 »
een zwaar hoofd? eerder een beetje doorelkaar geschud hoofd!ieder bericht van jou, over wat heb je het infeite? ik snap er geen snars van ??? ??? ??? ???

Koekie, dat bedoel ik nou!

Je klaagt weer over iemand, heb je je eigen reactie op mij weleens gelezen. Dan is mijn vraag aan jou, "wat heeft de paus hier mee te maken"?

Offline Metis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #147 Gepost op: 7-05-2005, 15:42:52 »
leg even het verschil uit tussen verdienen en afdwingen ....
ik bedoel ten opzichte respect dus...

Respect komt vanzelf als je op basis van eigen waarde met anderen omgaat (wat gij niet wilt dat u geschiedt...), telkens vragen om de respect en de nadruk op het niet verkrijgen hiervan maakt ergelijk..
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?

Offline incognos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • your disintegrating body
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #148 Gepost op: 7-05-2005, 16:46:47 »
Oscar had gelijk.....wat voor begrip geldt, geldt ook voor respect. Respecteer de ander om wat hij is...parkeer jezelf..en je komt vanzelf in beweging.
midlife crisis occurs here

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #149 Gepost op: 7-05-2005, 17:36:06 »
Koekie, dat bedoel ik nou!

Je klaagt weer over iemand, heb je je eigen reactie op mij weleens gelezen. Dan is mijn vraag aan jou, "wat heeft de paus hier mee te maken"?
roots,als iemand geheimzinnige wartaal rondbazuind,mag ik daar toch ook wel een beetje raar op reageren hé. en wat de paus betreft,je begrijpt me niet echt hé. ps:ik klaag WEER over iemand? je hebt me toch nog nooit horen klagen over SOFIE? (zonder phahahahaha)
« Laatst bewerkt op: 7-05-2005, 22:09:55 door koekoe »

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #150 Gepost op: 9-05-2005, 19:13:31 »
roots,als iemand geheimzinnige wartaal rondbazuind,mag ik daar toch ook wel een beetje raar op reageren hé. en wat de paus betreft,je begrijpt me niet echt hé. ps:ik klaag WEER over iemand? je hebt me toch nog nooit horen klagen over SOFIE? (zonder phahahahaha)

Zal ik het je uitleggen:

Je reageert weer zonder de reactie van een ander goed te lezen. Met "weer klagen over iemand" heb ik het over een persoon en niet over iedereen. Maar goed, volgens mij zit ik in een nutteloze discussie, dus hier stop ik mee.

Heeft er iemand nog iets leuks te vertellen over de farm en/of Peyman

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #151 Gepost op: 9-05-2005, 19:24:47 »
In een ander topic las ik dat Peyman hier ook regelmatig meeleest! ::ok::
Wat is het toch jammer dat de kandidaten hier niet mogen reageren. Het zou zoveel meer duidelijk maken dan dat uurtje televisie wat we iedere week te zien krijgen, waarin je maar een fractie van de persoon te zien krijgt.
er was eens......

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #152 Gepost op: 9-05-2005, 19:28:25 »
Ik ben wel benieuwd of Peyman zijn verleden nu een plek heeft weten te geven..
In de farm komt hij soms emotioneel over..
Heeft de farm hem geholpen?
Hoe heeft hij anders zoveel uit zijn verleden kunnen verwerken?
Misschien kunnen dat zijn vrienden vertellen over hoe hij nu in zijn vel zit.....
« Laatst bewerkt op: 9-05-2005, 19:29:59 door plienke »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #153 Gepost op: 9-05-2005, 20:14:41 »
In een ander topic las ik dat Peyman hier ook regelmatig meeleest! ::ok::
Wat is het toch jammer dat de kandidaten hier niet mogen reageren. Het zou zoveel meer duidelijk maken dan dat uurtje televisie wat we iedere week te zien krijgen, waarin je maar een fractie van de persoon te zien krijgt.

HELEMAAL MEE EENS STORMPIE,we kunnen hier op het forum een beetje zitten kibbelen van:ik ben fan van X-en ik vind X- maar zus en zo,terwijl wij de deelnemers niet eens kennen. op tv zie je iedere week "iets" maar ja, das niet veel hé. als de Farmers ook hun mening mochten zeggen op het forum(zonder de winnaar bekent te maken,natuurlijk) dan zou dat toch wellicht een ander beeld geven op de deelnemers.alhoewel, ik blijf bij mijn 1é en enige fav.,en dat is....(ik moet het niet meer zeggen zeker?)

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #154 Gepost op: 9-05-2005, 20:26:02 »
peyman misschien? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #155 Gepost op: 9-05-2005, 20:30:37 »
peyman misschien? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Van al dat lachen krijg je buikpijn ros, Ik zou iets minder doen, dan komt de boodschap ook wel over denk ik ::) ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #156 Gepost op: 9-05-2005, 20:35:59 »
peyman misschien? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
rosmalen,hoe wist U dat? ik heb mezelf weer verraden hé? stom van mij!!!!!

Offline Roots

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #157 Gepost op: 12-05-2005, 20:10:44 »
Ik ben wel benieuwd of Peyman zijn verleden nu een plek heeft weten te geven..
In de farm komt hij soms emotioneel over..
Heeft de farm hem geholpen?
Hoe heeft hij anders zoveel uit zijn verleden kunnen verwerken?
Misschien kunnen dat zijn vrienden vertellen over hoe hij nu in zijn vel zit.....

Hoi Plienke,

Peyman heeft gezegd dat zodra de Farm afgelopen is, hij op deze forum reactie zal geven op zijn doen en laten in de Farm. Ik kan zeggen dat het met hem goed gaat en dat nu hij de beelden van zichzelf terugziet toch wel inziet dat hij op sommige momenten iets te grof en te hyper is. Verder vind hij het wel grappig en leuk hoe sommige mensen reageren op de beelden die ze te zien krijgen. Jullie moeten alleen niet vergeten dat dit tv is en dat er hier veel dingen weggehaald zijn.

Voor de rest wenst hij jullie veel kijkplezier en kan hij niet wachten om antwoord te geven op jullie vragen.

 ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots::

groetjes

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #158 Gepost op: 12-05-2005, 20:28:04 »
is Roots  peyman zelf misschien ??? ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::joehoe::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Peyman
« Reactie #159 Gepost op: 12-05-2005, 20:54:53 »
Ik ben wel benieuwd of Peyman zijn verleden nu een plek heeft weten te geven..
In de farm komt hij soms emotioneel over..
Heeft de farm hem geholpen?
Hoe heeft hij anders zoveel uit zijn verleden kunnen verwerken?
Misschien kunnen dat zijn vrienden vertellen over hoe hij nu in zijn vel zit.....

Doordat hij soms zo emotioneel reageert wordt er soms al gezegd dat hij wat van Edmonda weg heeft..
Hoe spottend dit ook is..omdat hij zijn verleden ook niet heeft verwerkt..
Deze vergelijking vindt ik ook erg ver gaan..
Vandaar dat ik mijn vraag ook aan jullie heb gesteld en nu dus ook aan Peyman..