Auteur Topic: [kandidaat Be] Sophie  (gelezen 135268 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #180 Gepost op: 13-05-2005, 19:26:17 »
Ik zeg ook niet dat SoFie winaar wordt, ik geef aan dat door SoFie de Farm meer kleur heeft en ik denk dat ze mede daardoor een heel eind komt. Als het puntje bij het paaltje moet komen en bv. SoFie staat samen met Mieke voor de ereplaats zal iedereen Mieke kiezen omdat zij zich meer de titel 'boerin van 't jaar' (ben je daar blij mee  :-X ::rofl::) eigen heeft gemaakt dan SoFie.

I like m both!
hey Bene,hier zijn we dan! ik kan nu nog niet reageren,maar 'k heb zopas in de krant het verloop van afl 11 gelezen.het zou wel eens kunnen dat ik pijnlijke vingers zal hebben door het typen >:D >:D >:D

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #181 Gepost op: 13-05-2005, 19:30:11 »
Okee, koekoe.. veel plezier bij het kijken, he!? SoFie heeft het weer goed gedaan, hoor!  ::zwaai:: Men vindt nu dat ze 'het' niet verdient omdat ze geen 'boerin' is... Natuurlijk is S. geen boerin, S. is nieuw gezicht voor VTM!  ::jaja::
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #182 Gepost op: 13-05-2005, 22:52:01 »
Okee, koekoe.. veel plezier bij het kijken, he!? SoFie heeft het weer goed gedaan, hoor!  ::zwaai:: Men vindt nu dat ze 'het' niet verdient omdat ze geen 'boerin' is... Natuurlijk is S. geen boerin, S. is nieuw gezicht voor VTM!  ::jaja::
hey hey,die breedsmoelsmurf weer bezig gezien?natuurlijk heeft Sofie het weer goed gedaan,maar nu was het zijn maatje die zat te kankeren over haar. wat heeft ze nu weer misdaan? ach,daar mag ze zich niet druk over maken,want die Matthijs is zo stoned dat die nu nog altijd niet beseft dat hij in Zuid-Afrika is geweest,laat staan wat die gezegd heeft.Sofie ::ok:: ::ok::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #183 Gepost op: 13-05-2005, 23:37:38 »
 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: is diep voor Sofie , slaap je nog wel koekoe ? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #184 Gepost op: 14-05-2005, 00:03:23 »
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: is diep voor Sofie , slaap je nog wel koekoe ? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
'tis toch waar Ros,nu begint DIE met k"t en wijf hier en wijf daar, en is't niet tegen Sofie,dan begint ie tegen dat kieken dat ie in z'n handen had

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #185 Gepost op: 14-05-2005, 00:06:26 »
klopt hoor menneke  ::joehoe:: ::joehoe::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #186 Gepost op: 14-05-2005, 00:15:45 »
klopt hoor menneke  ::joehoe:: ::joehoe::
laatste rea.(anders zijn het heen-weer ber)Ros,uuuuuuren slaap moet ik nog inhalen >:D >:D >:D

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #187 Gepost op: 15-05-2005, 10:02:57 »
heb je de bank al geinformeerd Sofie dat er binnen 2 weken een storting van 50.000 euro plaats vind op je rekening? ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


ps stel dat ze moeilijk doen dan mag je altijd mijn rekening gebruiken  ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #188 Gepost op: 15-05-2005, 14:53:49 »
aflevering 11:"mijn vraag is waarom Manu mij niet heeft gekozen als 1é duellist,want ik beteken hier eigenlijk niet zoveel" aléé Sofietje, beetje meer self-esteem hé :-* :-*

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #189 Gepost op: 15-05-2005, 14:58:32 »
Gelukkig is de Farm geen Big Brother, waar de toeschouwers bepalen wie er naar huis gaat. De sterksten en slimsten overleven en Sofie is daar zeker 1 van om maar even on-topic te blijven ;)


1 van de sterkste?  ???
Begrijp me niet verkeerd hoor, ze doet het super en wordt steeds beter, maar er zijn echt veel mensen sterken, of misschien doet ze alsof ze niet zo sterkt is :P ... En als het erop aan komt geeft ze al haar krachten, dat kan o0ok...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #190 Gepost op: 15-05-2005, 15:15:59 »
1 van de sterkste?  ???
Begrijp me niet verkeerd hoor, ze doet het super en wordt steeds beter, maar er zijn echt veel mensen sterken, of misschien doet ze alsof ze niet zo sterkt is :P ... En als het erop aan komt geeft ze al haar krachten, dat kan o0ok...
tja sterk,in programma's zoals de Farm moet je meer kwaliteiten hebben dan alleen maar sterkte. Sofie is misschien de sterkste niet,andere kwaliteiten heeft ze zeker wel ::bravo:: ::bravo::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #191 Gepost op: 15-05-2005, 15:17:19 »
tja sterk,in programma's zoals de Farm moet je meer kwaliteiten hebben dan alleen maar sterkte. Sofie is misschien de sterkste niet,andere kwaliteiten heeft ze zeker wel ::bravo:: ::bravo::

ja, maar ik vind dat van elke kannidaat!
Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten, ze zijn niet voor niets allemaal uitgekozen voor dit programma :P ...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #192 Gepost op: 15-05-2005, 15:26:56 »
ja, maar ik vind dat van elke kannidaat!
Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten, ze zijn niet voor niets allemaal uitgekozen voor dit programma :P ...
ELKE kandidaat? nu ben je aan het zwanzen ::rofl:: ::rofl::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #193 Gepost op: 15-05-2005, 16:01:29 »
ELKE kandidaat? nu ben je aan het zwanzen ::rofl:: ::rofl::

nee hoor!
Ik vind namelijk dat elke persoon wie dan ook zijn eigen goede en minder goede kwaliteiten heeft, dus ook iedere kannidaat daarzo!!
En als jij daarom moet lachen? Nou oke!

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #194 Gepost op: 15-05-2005, 16:27:46 »
dat is waar ieder heeft zijn capaciteit , het ligt aan de criteria die je stelt neem Matthijs als voorbeeld die is bv goed in blowen en Peyman in schreeuwen , maar waar wij het over hebben is over BOER OF BOERIN zijn en dan zijn er echt wel een paar bij die beter niet geselecteerd hadden kunnen worden en waar bv oscar en mathieu voor moesten wijken

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #195 Gepost op: 15-05-2005, 16:32:55 »
Klopt.... er zijn er een aantal waarvan ik me ook afvraag waarom ze door de productie zijn uitgekozen. Maar dat is het spel denk ik...
Overigens vind ik Peyman wel een goeie boer. Hij zou volgens mij best een eind komen alleen op zo'n boerderij. Ik vraag me ook af wat er mis is met het schreeuwen van hem?
Ik heb liever iemand waar ik mee om ga, die laat blijken dat hij het niet eens is met mijn doen of laten, dan iemand die jaren lang ja en amen roept en achter mijn rug om loopt te roddelen over hoe hij werkelijk over mij denkt.
Tuurlijk kan het wat subtieler en rustiger, maar het eerlijke en oprechte waardeer ik wel van Peyman.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #196 Gepost op: 15-05-2005, 16:38:24 »
maar waar wij het over hebben is over BOER OF BOERIN zijn en dan zijn er echt wel een paar bij die beter niet geselecteerd hadden kunnen worden en waar bv oscar en mathieu voor moesten wijken

Ja dat is waar, maar wat je daarboven zegt is misschien een beetje kort door de bocht, mmaare mensen het gaat hier over Sophie!!! (ook mijn fout)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #197 Gepost op: 16-05-2005, 11:22:00 »
Jouw zachte ogen in de ochtendzon
zijn zoveel mooier dan ik dromen kon
dit komt maar eenmaal in een leven voor
we gaan er vandoor

Jij begrijpt wie ik ben,wat ik voel
en wat ik wil bereiken
enkel jij bent mijn doel
en al de rest zal wijken
laat ze maar kijken naar ons raar gedoe

Laat me proeven van de hemel
laat me zweven van geluk
ik wil jou de wereld geven
die van ons kan niet meer stuk
'k neem je mee naar warme oorden
op een eindeloze reis
dit zijn meer dan mooie woorden
jij verdient de FARMprijs  ::ok:: ::ok::


Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #198 Gepost op: 16-05-2005, 12:50:36 »
 :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(....... zo mooi en vol liefde

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #199 Gepost op: 16-05-2005, 13:09:37 »
:\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(....... zo mooi en vol liefde
dankje Ros,idem voor je nieuwe foto. ik zal ook een andere nemen,die van de roze blower ::rofl:: ::rofl::