Auteur Topic: De Farmpool  (gelezen 115063 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Farmpool
« Reactie #160 Gepost op: 11-05-2005, 18:59:13 »
Cynneke:een tip,luister naar Benedictine. en ik weet het niet door op een of andere site te kijken

Stel voor dat Manu idd farmleider is. Dat zou betekenen dat hij gekozen heeft voor óf Mieke, óf voor Ellen als 1e duellist.
Waarom zou Mieke voor Ellen gaan om tegen te strijden?
En waarom zou Ellen Mieke kiezen?

Ik mis hierin de motivatie. Matthijs, kan ik begrijpen. Peyman, kan ik zelfs nog begrijpen. Misschien zelfs Sofie nog. Maar Mieke en Ellen....  ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: De Farmpool
« Reactie #161 Gepost op: 11-05-2005, 19:23:14 »
ik weet het ook niet zeker, Cynneke.. maar ondertussen zijn er weinig 'echte' vete's meer. Je hebt gelijk van die brede handen; zijn dan Mieke d'r handen niet?? Mieke staat in het duel.. daar ben ik van overtuigd, nu de 2e nog...  ;D

ik ga Yorin ff afspeuren vanavond.. hoef jij niet te kijken, Cynneke  ;)

 ::joehoe::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Farmpool
« Reactie #162 Gepost op: 11-05-2005, 23:39:01 »
*grin*, kon ook niet, want hier strond License to kill op vanavond.

Maar Mieke heeft volgens mij niet zo'n brede handen en vingers. Van wat ik gezien heb bij het boter karnen, waren ze vrij slank. Dus ik weet het ook niet meer...

Ik gok maar op:
farmleider: Manu
1e duellist: Ellen
2de duellist: Peyman
eruit: Ellen

Zullen wel zien wat er van komt :-)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: De Farmpool
« Reactie #163 Gepost op: 12-05-2005, 15:12:59 »

Maar Mieke heeft volgens mij niet zo'n brede handen en vingers. Van wat ik gezien heb bij het boter karnen, waren ze vrij slank. Dus ik weet het ook niet meer...



de vraag is: wie heeft er dikke vingers  ::rofl::  ::rofl:: nou ja, behoorlijke brede knoken... wil diegene zich even melden???

dan wordt het als volgt:
leider: Manu
1e duellist: Mieke
2e duellist: een knokige...
In every stone sleeps a crystal..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Farmpool
« Reactie #164 Gepost op: 12-05-2005, 20:13:44 »
Leider wordt Manu hij kiest Ellen uit voor het Duel en Ellen kiest Mieke en Ellen gaat eruit  :)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De Farmpool
« Reactie #165 Gepost op: 12-05-2005, 20:17:20 »
Leider wordt Manu hij kiest Ellen uit voor het Duel en Ellen kiest Mieke en Ellen gaat eruit  :)

 ::jaja:: heb ik ook  ;D

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: De Farmpool
« Reactie #166 Gepost op: 12-05-2005, 20:30:54 »
In every stone sleeps a crystal..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Farmpool
« Reactie #167 Gepost op: 12-05-2005, 21:22:40 »
Volgens mij zaten we allemaal op het verkeerde spoor....
Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat Mieke Ellen zal kiezen. Eerder Peyman of Matthijs (ik vermoed Peyman).
En Ellen die naar huis gaat is ook niet goed vrees ik...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Farmpool
« Reactie #168 Gepost op: 12-05-2005, 22:08:20 »
Nou Guik hebben we er toch 2 goed  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Farmpool
« Reactie #169 Gepost op: 12-05-2005, 22:22:18 »
Alles goed ::tandpastasmiley::

Zo moeilijk was t toch niet? Dat Manu farmleider zou worden stond al vast, hij kan nooit kiezen, dus dacht ik, hij gaat vast voor degene die nog nooit geduelleerd heeft. En Mieke zal de zwakste kiezen, dus Sofie of Ellen en aangezien Sofie haar maatje is, blijft zij buiten schot. En Mieke is sterker dan Ellen, dus wint ze.
« Laatst bewerkt op: 12-05-2005, 22:24:07 door Daisy »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De Farmpool
« Reactie #170 Gepost op: 12-05-2005, 22:30:52 »
Alles goed ::tandpastasmiley::

Zo moeilijk was t toch niet? Dat Manu farmleider zou worden stond al vast, hij kan nooit kiezen, dus dacht ik, hij gaat vast voor degene die nog nooit geduelleerd heeft. En Mieke zal de zwakste kiezen, dus Sofie of Ellen en aangezien Sofie haar maatje is, blijft zij buiten schot. En Mieke is sterker dan Ellen, dus wint ze.

Zo het stinkt hier enorm.. ruiken jullie het ook....  ::pinokkio::

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: De Farmpool
« Reactie #171 Gepost op: 12-05-2005, 22:38:55 »
ja ik ruik het , maar ik heb ook alles goed , gewoon beredeneren maar wat over blijft zijn 2 belgische dames tegen 2 onvolwassen hollandse jongentjes en dan maar hopen dat mieke of sofie wint

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Farmpool
« Reactie #172 Gepost op: 12-05-2005, 23:03:29 »
ja ik ruik het , maar ik heb ook alles goed , gewoon beredeneren maar wat over blijft zijn 2 belgische dames tegen 2 onvolwassen hollandse jongentjes en dan maar hopen dat mieke of sofie wint
Ross.hoor ik het goed? dienen pummel van een Matthijs eruit? ik moet natuurlijk wachten tot morgen.en wat heeft die, schunnige taal gebruikt t.o.v SOFIE? hohoho als dat waar is,kan het niet rap genoeg morgenavond zijn!!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De Farmpool
« Reactie #173 Gepost op: 12-05-2005, 23:04:02 »
Ross.hoor ik het goed? dienen pummel van een Matthijs eruit? ik moet natuurlijk wachten tot morgen.en wat heeft die, schunnige taal gebruikt t.o.v SOFIE? hohoho als dat waar is,kan het niet rap genoeg morgenavond zijn!!!

Matthijs is er niet uit  ::ohno:: ::zwaai::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: De Farmpool
« Reactie #174 Gepost op: 12-05-2005, 23:44:58 »
Ross.hoor ik het goed? dienen pummel van een Matthijs eruit? ik moet natuurlijk wachten tot morgen.en wat heeft die, schunnige taal gebruikt t.o.v SOFIE? hohoho als dat waar is,kan het niet rap genoeg morgenavond zijn!!!

koekoe, tsjek out the PM... Matthijs was grof, dat klopt! Die moet eruit...  ::niet-ok::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: De Farmpool
« Reactie #175 Gepost op: 13-05-2005, 00:12:59 »
Hm, alle mensen goed... alleen de volgorde niet  ::niet-ok:: 1e duellist: Ellen 2e: Mieke...  ::ohno::
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Farmpool
« Reactie #176 Gepost op: 13-05-2005, 19:35:36 »
Hm, alle mensen goed... alleen de volgorde niet  ::niet-ok:: 1e duellist: Ellen 2e: Mieke...  ::ohno::
tactiek hé Bene,iedere afl. alles juist zou ons snel verdacht maken. >:D >:D >:D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Farmpool
« Reactie #177 Gepost op: 13-05-2005, 20:09:57 »
hebben ze in België niet zo'n pool?? Daar kun je zeker weten winnen ::tandpastasmiley::
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Farmpool
« Reactie #178 Gepost op: 13-05-2005, 20:24:20 »
hebben ze in België niet zo'n pool?? Daar kun je zeker weten winnen ::tandpastasmiley::
niet dat ik weet,enneu deze keer nergens info vooraf van afl. 11. nog een half-uurtje geduld dus

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Farmpool
« Reactie #179 Gepost op: 13-05-2005, 23:42:44 »
De pool is weer berekend en de Belgische uitzending is ook geweest, dus de uitslag van de Farmpool staat weer online. Ook is stemmen voor volgende aflevering weer mogelijk.

Beide links zijn beschikbaar via het Interactie-menu onder "De Farmpool".
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)