Nelson vs Oscar:
Ik vind dat Oscar het grootste recht had om tegen Nelson tekeer te gaan !!!
Nelson is niet echt een slim ventje door te zeggen dat Oscar hypocriet is, want Oscar had namelijk helemaal niemand beschuldigt van die diefstal. En ik vind dat als je wegloopt in zo'n discussie dat je je heel erg in je kaarten laat kijken, en dat je je weldegelijk aangesproken voelt als je zo reageert.
Verder nog een tip aan de producenten van De Farm: Selecteer voortaan iemand die gewoon Nederlands lult i.p.v. die stomme Engelse dooddoeners waar Nelson je de hele avond mee lastig valt !!!
Dan Jezus Christus (Mathijs) vs Oscar:
Ik vind het een ontzettend lage streek als je iemand van allerlij dingen beschuldigt terwijl je dat alleen kan baseren op je gevoel. Dat is hetzelfde als dat ik iemand op z'n smoel sla en dan zeg: "Ik voelde dat je mij wilde slaan, dus dacht ik ik sla vast terug" Dat slaat toch als een slappe lul op een drumstel mensen !!! Kom op !!! Je kan pas iemand beschuldigen als je het kan baseren op feiten, en dat kon Thijsje blijkbaar niet.
Wat ik verder nog kwijt wil is dat Oscar het in mijn ogen goed doet als farmleider omdat hij luistert naar de groep en daarna pas beslissingen neemt
Een echte leider !!!
Gegroet,
Harryblarry