Auteur Topic: [kandidaat Be] Sophie  (gelezen 135593 keer)

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #160 Gepost op: 12-05-2005, 12:49:11 »
Tja, ik mag, of beter gezegd, we mogen nog steeds niet reageren maar nu heb ik iets van - FOERT - de boom in, ben lang genoeg braafjes geweest.
Dit wil echter niet zeggen dat ik hier dingen ga ontsluieren of mede-farmers de grond zal inboren. Neen integendeel.
Sofie (met F) is een schat van een meid. Ze hebben dat luie - prinsesse gedoe erg opgeblazen. Al zag Sofie in het begin niet altijd waar er wat te doen was (en dat wist ze zelf), ze was altijd de eerste en laatste om te vragen wat ze nog kon doen.

 ::ok::
Sofie (met F): danke schon!!
Ze hebben dat luie - prinsesse gedoe erg opgeblazen: lijkt mij nu ook!!  ??? Zo lui is SoFie toch nie.. iedereen VINDT dit omdat Sofie zelf eens heeft gezegd dat ze 'een luie doos' is , maar mi zijn er luiere luiers op de farm   ::)

Again.. thnx, Miek! Lekker eten vanavond en doe SoFie de groetjes van ons.. (iig van Koekoe en mij  ;) )
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #161 Gepost op: 12-05-2005, 14:05:38 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: hey mieke en ook van mij de groeten aan Sofie, die Benedictine die vergeet zomaar mij te vernoemen ....... trouwens mieke wil je ook een keer met mij uit eten .....

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #162 Gepost op: 12-05-2005, 15:01:57 »
::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: hey mieke en ook van mij de groeten aan Sofie, die Benedictine die vergeet zomaar mij te vernoemen ....... trouwens mieke wil je ook een keer met mij uit eten .....

 ::schaam:: sorry Ros, ... ben er nie helemaal bij vandaag...  ::ohno::

Mieke, PLIEZZZ, Ros doet Sofie ook de lieve groetjes!!!!  ::rofl::

 :-*

ps. ik weet nog steeds niet wat ik moet stemmen.... (behalve dan de winnaar!)
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #163 Gepost op: 12-05-2005, 18:03:58 »
::ok::
Sofie (met F): danke schon!!
Ze hebben dat luie - prinsesse gedoe erg opgeblazen: lijkt mij nu ook!!  ??? Zo lui is SoFie toch nie.. iedereen VINDT dit omdat Sofie zelf eens heeft gezegd dat ze 'een luie doos' is , maar mi zijn er luiere luiers op de farm   ::)

Again.. thnx, Miek! Lekker eten vanavond en doe SoFie de groetjes van ons.. (iig van Koekoe en mij  ;) )

Benedictine, nu ben je Zuid-Afrikaanse geworden,en ik wist dat niet? ::rofl:: ::rofl::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #164 Gepost op: 12-05-2005, 18:16:01 »
ik ben me alvast aan het voorbereiden!  ::jaja::
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #165 Gepost op: 12-05-2005, 19:34:13 »
ik ben me alvast aan het voorbereiden!  ::jaja::
'tzal een lange voorbereiding worden,toen je daarnet aan't zoeken was in je woordenboekje naar :WIJ ZIJN BEIDEN SOFIE-FANS,heb je niet gezien dat ik mij moest omdraaien? dat staat daar toch niet in!! ::rofl:: ::rofl::

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #166 Gepost op: 12-05-2005, 20:48:58 »
Ons zij baie venz van die Sofie!!!  ;)

Koekoe,... shocking... Bernd had heimelijke wens: tussen de brstn van Sofie vallen!!  ::oink::
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #167 Gepost op: 12-05-2005, 21:10:18 »
Ons zij baie venz van die Sofie!!!  ;)

Koekoe,... shocking... Bernd had heimelijke wens: tussen de brstn van Sofie vallen!!  ::oink::
waw, je even 2 minuten alleen laten, en je leert vlug bij. maar wat wou die Bernd? met zijn reptiellenhoofd?(voor ik enkele bernd-fans op m'n dak krijg,dat heeft Ellen gezegd hoor,in afl 9, met zijn varkenstong in zijn mond)je mag het hem niet kwalijk nemen,hij is op zijn kop gevallen,en is nu compleet tuureluut. die denkt nu dat Bibi een van zijn siervissen is ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 12-05-2005, 21:22:49 door koekoe »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #168 Gepost op: 12-05-2005, 23:27:03 »
Sofie ontpopt zich als een echte farmster.
er was eens......

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #169 Gepost op: 12-05-2005, 23:56:06 »
SoFie  ::ok:: (hoop dat t etentje lekker was) Wij (iig Koekoe, StormpieRos(toch?) en ik  ::rofl:: ) hebben genoten..
« Laatst bewerkt op: 13-05-2005, 00:18:12 door Benedictine »
In every stone sleeps a crystal..

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #170 Gepost op: 13-05-2005, 00:12:13 »
ik ook sofie , hoop dat het lekker was ....   ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: je benedictine de tweede keer dat je me vergeet

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #171 Gepost op: 13-05-2005, 00:15:25 »
ik ook sofie , hoop dat het lekker was ....   ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: je benedictine de tweede keer dat je me vergeet

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::.... ik wist dat je er nog 'in' zat! SoFie, Ros heeft ENORM genoten van je optreden dees week.. Goed gewerkt, lief geweest (teiltje.. ;))

SoFie rulezzzz!

In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #172 Gepost op: 13-05-2005, 00:41:26 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::.... ik wist dat je er nog 'in' zat! SoFie, Ros heeft ENORM genoten van je optreden dees week.. Goed gewerkt, lief geweest (teiltje.. ;))

SoFie rulezzzz!


tuurlijk goed gedaan Sofie je was weer de beste,ik kan pas morgen zien,maar vertrouw 100% op m'n Bene!!!!!

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #173 Gepost op: 13-05-2005, 00:44:53 »
Ik vind de opmerking over anti-sofie en anti-sociaal ook een beetje te ver gaan.
Ik heb eerder al opgemerkt dat ik Sofie niets vond. Ze was lui, zag geen werk en was bang van alles met 4 poten of 2 vleugels. Totaal geen boerderij-mens.
Inmiddels ben ik al wat op bijgekomen. Sofie probeert in elk geval nog wat werk te verzetten al ziet ze niet altijd wat er moet gebeuren. En op het gebied van koeien melken heeft ze zich een ware heldin getoond.
Niettemin vind ik nog steeds dat ze een onterechte winnaar zou zijn. Gewoon omdat ik vind dat de winnaar van De Farm tenminste iemand moet zijn die ook de term "farmer" waardig is.


Maaaaaaar, Cynneke.... ze maakt toch 'de Farm' heeeeeel wat fleuriger! Op dit forum is ze 'hot item' en in de Farm wordt nog steeds over haar gesproken... misschien hoef je niet echt boerin te zijn om op te vallen in de Farm?

In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #174 Gepost op: 13-05-2005, 00:46:36 »
tuurlijk goed gedaan Sofie je was weer de beste,ik kan pas morgen zien,maar vertrouw 100% op m'n Bene!!!!!

 ::tandpastasmiley:: natuuuuuurlijk!!!
In every stone sleeps a crystal..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #175 Gepost op: 13-05-2005, 09:44:47 »
Maaaaaaar, Cynneke.... ze maakt toch 'de Farm' heeeeeel wat fleuriger! Op dit forum is ze 'hot item' en in de Farm wordt nog steeds over haar gesproken... misschien hoef je niet echt boerin te zijn om op te vallen in de Farm?



Maar dat is al eerder bewezen bij Expeditie Robinson ook. Denk maar aan Lydia en Deborah o.a.
Maar ook bij Expeditie Robinson vind ik dat er een winnaar moet zijn die kan overleven op zo'n eiland. Een Frank of een Richard bijvoorbeeld, of een Pieter ofzo. Geen Lydia, Deborah, of een ander persoon die zich op een vakantie-eiland waant.
Zo vind ik dat bij De Farm ook. Zet Bernd op zo'n boederij en hij krijgt het wel voor elkaar. Hetzelfde met Mieke, Peyman, Oscar of Matthieu. Zet er Sofie of Matthijs neer en alles zal in de soep lopen. Voor mij ben je dan geen echte boer, dus ook geen farmer.

Maar da's mijn gedachtengang hoor :-)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #176 Gepost op: 13-05-2005, 09:52:42 »
Maar dat is al eerder bewezen bij Expeditie Robinson ook. Denk maar aan Lydia en Deborah o.a.
Maar ook bij Expeditie Robinson vind ik dat er een winnaar moet zijn die kan overleven op zo'n eiland. Een Frank of een Richard bijvoorbeeld, of een Pieter ofzo. Geen Lydia, Deborah, of een ander persoon die zich op een vakantie-eiland waant.
Zo vind ik dat bij De Farm ook. Zet Bernd op zo'n boederij en hij krijgt het wel voor elkaar. Hetzelfde met Mieke, Peyman, Oscar of Matthieu. Zet er Sofie of Matthijs neer en alles zal in de soep lopen. Voor mij ben je dan geen echte boer, dus ook geen farmer.

Maar da's mijn gedachtengang hoor :-)




 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: en de juiste..dus maar hopen dat gerechtigheid zal zegevieren, is voor de formule ook belangrijk denk ik

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #177 Gepost op: 13-05-2005, 13:34:09 »
Ik zeg ook niet dat SoFie winaar wordt, ik geef aan dat door SoFie de Farm meer kleur heeft en ik denk dat ze mede daardoor een heel eind komt. Als het puntje bij het paaltje moet komen en bv. SoFie staat samen met Mieke voor de ereplaats zal iedereen Mieke kiezen omdat zij zich meer de titel 'boerin van 't jaar' (ben je daar blij mee  :-X ::rofl::) eigen heeft gemaakt dan SoFie.

I like m both!
In every stone sleeps a crystal..

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #178 Gepost op: 13-05-2005, 14:12:38 »
Vand het begin dacht ik dat ze er snel uit zou vliegen, maar zo zie je maar weer er kan van alles veranderen!!!  ::rofl::

Offline DJ Shahin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #179 Gepost op: 13-05-2005, 16:57:59 »
Gelukkig is de Farm geen Big Brother, waar de toeschouwers bepalen wie er naar huis gaat. De sterksten en slimsten overleven en Sofie is daar zeker 1 van om maar even on-topic te blijven ;)