Auteur Topic: [kandidaat Be] Sophie  (gelezen 135548 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #140 Gepost op: 11-05-2005, 20:21:48 »
Sofie heeft trouwens wel tig meer berichtjes dan Mieke.....  ???
wat bedoel je precies Jutta?

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #141 Gepost op: 11-05-2005, 20:47:26 »
Benedictine, is't jou ook opgevallen dat de"anti-Sofie" forumleden bijna voll. zijn verdwenen? bijna geen negatieve reactie meer. in't begin kon je niet op het forum zonder,Sofie dit en dat en blablabla, en nu niets meer.misschien begint het langzaam tot hen door te dringen dat Sofie de slechtste nog niet is.  ??? ???

Je werk loont, Koekoe!! Ik denk dat Balkenende of jullie premier (ff naam vergetuh.. ::schaam::) je binnenkort onder contract gaan nemen voor de volgende verkiezingscampagne...  ::bravo::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #142 Gepost op: 11-05-2005, 20:55:15 »
Je werk loont, Koekoe!! Ik denk dat Balkenende of jullie premier (ff naam vergetuh.. ::schaam::) je binnenkort onder contract gaan nemen voor de volgende verkiezingscampagne...   ::bravo::

Verhofstadt natuurlijk!  ::)
In every stone sleeps a crystal..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #143 Gepost op: 11-05-2005, 21:35:44 »
Je werk loont, Koekoe!! Ik denk dat Balkenende of jullie premier (ff naam vergetuh.. ::schaam::) je binnenkort onder contract gaan nemen voor de volgende verkiezingscampagne...  ::bravo::
Balkenende en Verhofstadt? 2 zo'n lelijkerds,maar ja campagneleider? geen slecht idee, moest Sofie de politiek in gaan zou ik die taak natuurlijk op mij nemen. ::vergroot:: ::vergroot::

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #144 Gepost op: 11-05-2005, 23:43:17 »
Benedictine, is't jou ook opgevallen dat de"anti-Sofie" forumleden bijna voll. zijn verdwenen? bijna geen negatieve reactie meer. in't begin kon je niet op het forum zonder,Sofie dit en dat en blablabla, en nu niets meer.misschien begint het langzaam tot hen door te dringen dat Sofie de slechtste nog niet is.  ??? ???

Ik ben nog steeds 'anti-Sofie', maar ik heb mijn mening over haar al gegeven en daar heb ik niks meer aan toe te voegen. Ik kan die mening hier natuurlijk elke dag wel neerzetten, maar dat schiet niet op. Sofie blijft voor mij (naast Mathijs) degene die ik het minst de overwinning gun, omdat ze imo gewoon geen goede farmer is.
Waarschijnlijk denken meerdere mensen er zo over en dat hebben ze hier dan ook al verkondigd. Meer valt er dan toch niet te zeggen?  ???

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #145 Gepost op: 11-05-2005, 23:57:55 »
Ik ben nog steeds 'anti-Sofie', maar ik heb mijn mening over haar al gegeven en daar heb ik niks meer aan toe te voegen. Ik kan die mening hier natuurlijk elke dag wel neerzetten, maar dat schiet niet op. Sofie blijft voor mij (naast Mathijs) degene die ik het minst de overwinning gun, omdat ze imo gewoon geen goede farmer is.
Waarschijnlijk denken meerdere mensen er zo over en dat hebben ze hier dan ook al verkondigd. Meer valt er dan toch niet te zeggen?  ???
alleen anti-SOFIE of ook een beetje anti-sociaal?

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #146 Gepost op: 12-05-2005, 00:00:27 »
Zo zo Sofie blijft nog steeds favoriet aan het aantal reacties te zien. :)
Nog iets meer dan tien reacties en dat gaat ze halen en ze heeft dan de meeste reacties. ::jaja::
Als ze nog wat langer in de farm blijft red ze dan makkelijk..
Topiejopie Sofie... ::bravo::

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #147 Gepost op: 12-05-2005, 00:08:53 »
Ok, hier ben ik dan, was niet dood maar zwijgplicht was ons opgelegd.
Een berichtje, speciaal om koekoe te doen kwijlen, Sophie en ik gaan lekker morgen samen iets eten. We zullen eens op je toasten, want ja, je hebt gelijk, het is een SUPER dame!
Groetjes
Mieke

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #148 Gepost op: 12-05-2005, 00:10:59 »
Zo zo Sofie blijft nog steeds favoriet aan het aantal reacties te zien. :)
Nog iets meer dan tien reacties en dat gaat ze halen en ze heeft dan de meeste reacties. ::jaja::
Als ze nog wat langer in de farm blijft red ze dan makkelijk..
Topiejopie Sofie... ::bravo::
plienke, jij bent tenminste ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #149 Gepost op: 12-05-2005, 00:11:38 »
 ::rofl:: ::rofl:: Super leuke foto Mieke Welkom On The Club  :)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #150 Gepost op: 12-05-2005, 00:16:06 »
::rofl:: ::rofl:: Super leuke foto Mieke Welkom On The Club  :)
Daaar ben ik heb mee eens ::jaja::
Eindelijk een beeld van farmers zonders bloed, zweet en tranen..
Misschien zou Koekoe zeggen wordt het niet eens tijd om je in te schrijven bij een modellenbureau... ;) ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #151 Gepost op: 12-05-2005, 00:18:11 »
Ok, hier ben ik dan, was niet dood maar zwijgplicht was ons opgelegd.
Een berichtje, speciaal om koekoe te doen kwijlen, Sophie en ik gaan lekker morgen samen iets eten. We zullen eens op je toasten, want ja, je hebt gelijk, het is een SUPER dame!
Groetjes
Mieke
wow mie boerin,k'vin da stif schoane va joe merci wi!!!! iris 77, heb je die foto gezien?mijn nummers 1en 2 samen op de gevoellige plaat ;) ;) ;)

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #152 Gepost op: 12-05-2005, 00:21:53 »
alleen anti-SOFIE of ook een beetje anti-sociaal?

Of is het door zuke reacties dat niemand meer kritiek geeft op Sofie?? ::)
Ik heb nu ondertussen wel door dat je Sofie geweldig vindt Koekoe, maar om meteen te gaan suggereren dat iemand die 'anti-Sofie' is, ook meteen anti-sociaal is, gaat me te ver.
Bovendien heb ik niks tegen Sofie als persoon (ze zal best een leuke meid zijn), ik zou haar gewoon geen verdiende winnaar van de Farm vinden. En mijn blik is niet vertroebeld door rondgierende hormonen....  :P

Leuke foto trouwens Mieke! En ik tegenstelling tot Sofie zou ik jou wel een verdiende winnares vinden  ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #153 Gepost op: 12-05-2005, 00:33:13 »
Of is het door zuke reacties dat niemand meer kritiek geeft op Sofie?? ::)
Ik heb nu ondertussen wel door dat je Sofie geweldig vindt Koekoe, maar om meteen te gaan suggereren dat iemand die 'anti-Sofie' is, ook meteen anti-sociaal is, gaat me te ver.
Bovendien heb ik niks tegen Sofie als persoon (ze zal best een leuke meid zijn), ik zou haar gewoon geen verdiende winnaar van de Farm vinden. En mijn blik is niet vertroebeld door rondgierende hormonen....  :P

Leuke foto trouwens Mieke! En ik tegenstelling tot Sofie zou ik jou wel een verdiende winnares vinden  ::ok::
tja,rondgierende hormonen,hebben we meegekregen van sinds the big bang zeker? trouwens,waarom vindt je Mieke een verdiende winnares en Sofie niet?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #154 Gepost op: 12-05-2005, 08:09:33 »
Leuke foto Mieke en  ::ok:: dat jij ook ons forum hebt gevonden! Veel plezier vandaag met het etentje..
er was eens......

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #155 Gepost op: 12-05-2005, 09:28:38 »
Leuk dat je er bent Mieke maar waarom mag je nu wel reageren terwijl er nog 4 afleveringen zijn ? Terwijl sofie wel reageerde een paar weken geleden een beetje een onduidelijk verhaal

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #156 Gepost op: 12-05-2005, 09:33:06 »
Gewelidige foto, Mieke!! 2 toffe dames en wat zien jullie er goed uit!!!!!!  ::tandpastasmiley:: Whaaah, hier gaat heel wat 'gekwijld' worden bij dit plaatje...  ::bravo::
In every stone sleeps a crystal..

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #157 Gepost op: 12-05-2005, 09:43:19 »
Is het nu SoFie of SoPHie??
In every stone sleeps a crystal..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #158 Gepost op: 12-05-2005, 10:49:33 »
Of is het door zuke reacties dat niemand meer kritiek geeft op Sofie?? ::)
Ik heb nu ondertussen wel door dat je Sofie geweldig vindt Koekoe, maar om meteen te gaan suggereren dat iemand die 'anti-Sofie' is, ook meteen anti-sociaal is, gaat me te ver.
Bovendien heb ik niks tegen Sofie als persoon (ze zal best een leuke meid zijn), ik zou haar gewoon geen verdiende winnaar van de Farm vinden. En mijn blik is niet vertroebeld door rondgierende hormonen....  :P

Leuke foto trouwens Mieke! En ik tegenstelling tot Sofie zou ik jou wel een verdiende winnares vinden  ::ok::

Ik vind de opmerking over anti-sofie en anti-sociaal ook een beetje te ver gaan.
Ik heb eerder al opgemerkt dat ik Sofie niets vond. Ze was lui, zag geen werk en was bang van alles met 4 poten of 2 vleugels. Totaal geen boerderij-mens.
Inmiddels ben ik al wat op bijgekomen. Sofie probeert in elk geval nog wat werk te verzetten al ziet ze niet altijd wat er moet gebeuren. En op het gebied van koeien melken heeft ze zich een ware heldin getoond.
Niettemin vind ik nog steeds dat ze een onterechte winnaar zou zijn. Gewoon omdat ik vind dat de winnaar van De Farm tenminste iemand moet zijn die ook de term "farmer" waardig is.

Wat Mieke betreft zou ik haar wel een waardige winnaar vinden. Ze verzet veel werk, is bereid om al het boerderijwerk op zich te nemen, zeurt nooit dat het werk te zwaar is voor haar als vrouw en zeurt nooit over het eten.
Maar ik vind Mieke nog steeds onsportief (sorry Mieke), vanwege het duel tussen Nicolette en Oscar waarin ze Oscar aanmoedigde om zich te laten vallen. Sorry, is nog steeds een beetje rancune vanaf mijn kant  :-[
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline mie_boerin

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Sophie
« Reactie #159 Gepost op: 12-05-2005, 12:28:12 »
Leuk dat je er bent Mieke maar waarom mag je nu wel reageren terwijl er nog 4 afleveringen zijn ? Terwijl sofie wel reageerde een paar weken geleden een beetje een onduidelijk verhaal
Tja, ik mag, of beter gezegd, we mogen nog steeds niet reageren maar nu heb ik iets van - FOERT - de boom in, ben lang genoeg braafjes geweest.
Dit wil echter niet zeggen dat ik hier dingen ga ontsluieren of mede-farmers de grond zal inboren. Neen integendeel.
Sofie (met F) is een schat van een meid. Ze hebben dat luie - prinsesse gedoe erg opgeblazen. Al zag Sofie in het begin niet altijd waar er wat te doen was (en dat wist ze zelf), ze was altijd de eerste en laatste om te vragen wat ze nog kon doen.