Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 11456 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Aflevering 3
« Gepost op: 17-03-2005, 20:12:59 »
voor alles wat er in aflevering 3 gebeurde!
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2005, 21:58:06 »
Aflevering drie.. tja

De Groep, Het zijn stuk voor stuk onbegrijpelijke mensen!.. (behalve Oscar!) De hele discussie gaat nergens over, Nelson wordt beschuldigd van jatten, Hij loopt weg, Oscar vind dat niet redelijk (terecht!) en nu is de hele groep tegen hem! Oscar heeft gelijk in zijn doen en laten! De rest van de groep, snappen totaal niet hoe het werkt denk ik

Ik baal van het vertrek van Nelson,
Totaal geen leuke aflevering!  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 17-03-2005, 22:03:32 door Guikie »

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2005, 22:07:38 »
ik kreeg al het idee dat ik een (stuk van een) aflevering gemist had ofzo, want ik begreep echt werkelijk niet waarom iedereen opeens zo tegen Oscar was, het had niet alleen met de keuze voor Matthijs te maken want al vanaf het begin van deze aflevering liep het zo slecht.

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2005, 22:12:44 »
Niet te begrijpen deze afl.
Logica is nergens te vinden....
De dief is verantwoordelijk voor de stemming in de groep.. niet Oscar.
De keuze is in mijn ogen idd logisch te verklaren, maar al zou het nog persoonlijk zijn, iedereen wil winnen, iedereen speelt strategisch, m.a.w. de hypokrisie druipt ervan af...
Nelson had zijn bed ook kunnen "opschudden"  ???

"Ieder voor zich...."

"An eye for an eye makes the whole world blind"
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 3
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2005, 22:14:42 »
ik kreeg al het idee dat ik een (stuk van een) aflevering gemist had ofzo, want ik begreep echt werkelijk niet waarom iedereen opeens zo tegen Oscar was, het had niet alleen met de keuze voor Matthijs te maken want al vanaf het begin van deze aflevering liep het zo slecht.

Mee eens!  ::jaja::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Aflevering 3
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2005, 22:23:07 »
kreeg het idee dat er hier echt uren tussen uit zijn geknipt
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 3
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2005, 22:24:04 »
kreeg het idee dat er hier echt uren tussen uit zijn geknipt


Ja, de discussie omtrent Oscar is mij niet duidelijk.. en eigenlijk is 1.5 uur te kort...

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #7 Gepost op: 17-03-2005, 22:27:27 »
kreeg het idee dat er hier echt uren tussen uit zijn geknipt


ja precies, was voor de kijker toch totaal niet duidelijk waar het allemaal over ging en wat nou precies de aanleiding was voor deze hele hetze tegen Oscar?! 1,5uur is kort om een aantal dagen samen te vatten, maar als er iets was voorgevallen, hadden ze dat er toch in ieder geval wel in kunnen monteren ofzo.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #8 Gepost op: 17-03-2005, 22:36:15 »
oeff gelukkig jullie missen ook een stuk uitzending :D...ik was al bang dat het aan mijn tv lag...

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik nog lang deze serie zal volgen...het doet me weinig en ik snap er helemaal niks van omdat ik geen verband kan leggen tussen wat er gezegd wordt en wat er te zien valt...de makers hebben vandaag te veel stil gestaan bij de ruzie tussen Oscar en de groep...maar ja dat is mijn mening....de groep staat niet open voor Oscar en Oscar staat m.i. niet open voor de groep...tenminste zo lijkt het.
Ik denk dat men veel meer had kunnen laten zien van wat er moet gebeuren op een farm om te kunnen overleven en niet elke keer dat Gijs en Evi in beeld komen dezelfde vragen stellen aan Oscar en de rest van de deelnemers...die vragen heeft hij al beantwoord...

Het slachten van de struisvogel had ik liever ook niet willen meemaken...ik ben gek op een lapje vlees dat niet hoor, maar dat geluid van die trappelende poten...brrrrr
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline LoN25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #9 Gepost op: 18-03-2005, 09:31:28 »
Eindelijk herrie in de tent!

Maar ik miste gisteren ook aardig wat stukken. Ik dacht dat er om de drie dagen iemand uit moest, tenminste zo word het gemonteerd. Maar toen zei Evi opeens; 'jullie zijn hier nu al drie weken.' Toen snapte ik er echt even niks meer van.

En wat ik miste; het eten van de struisvogel. Er werd zo'n commotie om gemaakt. Je zag dat ze het vlees schoon aan het maken waren, maar hoe smaakte het beest eigenlijk?

Bij Expeditie Robinson zie je dat de mensen echt honger hebben, maar dat idee heb ik bij deze serie niet.

En misschien is anderhalf uur wel niet te kort, maar gewoon niet de juiste keuzes gemaakt voor de montage.

En dan nu even een pluspunt; Wat ben ik blij dat ze het duel er gewoon achteraan uitzenden. Want daar begon ik mij ook al aan te irriteren.
drie keer drie is negen ieder zingt zijn eigen lied

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 3
« Reactie #10 Gepost op: 18-03-2005, 11:51:03 »
Aarrgghh... ik heb het duel gemist  >:(  >:(  >:( Ik ging er gewoon nog even vanuit dat het na Jensen kwam... helaas. Ik lees nu pas dat Nelson eruit is (jammer, van mij had Matthijs mogen gaan).

Wat een commotie over Oscar zeg! Stelletje kuddendieren allemaal, verschrikkelijk! Eerst was oscar de held, nu ineens niet meer. Bah, bah en nog eens bah! Die man probeert het goed te doen er er is 1 rotte appel die de hele boel ophitst om een hetse tegen hem op te zetten. Bah, ik kan hier heel slecht tegen! Oscar rules!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 3
« Reactie #11 Gepost op: 19-03-2005, 13:36:35 »
Geweldig!! Het wordt steeds leuker met al die ruzie's!! Nouja ik weet niet wat ik van die Oscar moet denken, vind nog wel meevallen met die manipulatie enz! Wel dom dat ie Mathijs koos!
Some light in your eyes...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #12 Gepost op: 20-03-2005, 13:50:47 »
Ik vind dat ze meer moeten laten zien van het leven daar op de farm! ... Bij bijv Robinson zie je echt hoe ze overleven enz. maar hier lijkt het meer om ruzies te draaien (misschien voor de kijkcijfers :P)

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 3
« Reactie #13 Gepost op: 20-03-2005, 15:36:59 »
Wie heeft nou die siggi's gestolen? Oscar?  ::oink::
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 3
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2005, 19:28:57 »
Wie heeft nou die siggi's gestolen? Oscar?  ::oink::

Owja dat is waar ook! Daar hoor je ook helemaal niks meer over..
Some light in your eyes...

Offline bjezeeuw

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2005, 22:07:56 »
heeft iemand aflevering 3 voor mij
??????????/

thx


Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 3
« Reactie #16 Gepost op: 20-03-2005, 23:53:56 »
Ik vind het maar een raar gedoe allemaal. Het zijn allemaal stuk voor stuk een stel ongeleide projectielen daar in de Farm en de enige van nog enig niveau wordt door de rest uitgekotst...  ::)

Ik geef het programma nog 1 aflevering de kans en anders is het voor mij afgelopen, het gaat echt helemaal nergens over.

Meest irritante Farm-bewoner: Peayman. Je hoort hem de hele tijd overal bovenuit gillen.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 3
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2005, 00:17:59 »
Ja, peyman...Yakk met zijn groene schijt. hij bleef maar roepen dat ie groene schijt had...Alsof ons de kleur wat uitmaakt...En het geroep over de koeien met "trekken aan die dikke tieten"  Daarna had hij het nog maar eens over die "schijtende ezel"  En die ezel waar Caroline op zat sloeg pas op hol toen peyman aan die ezel zat..


Hij wordt steeds hysterisch als Gijs en Evi of Ranger in de buurt komen. Why the fuck riep ie "liesje"toen die koeien aankwamen??

En zij boosheid toen Oscar Mathijs aanwees als eerste duelist was toch ook zielig??

Ik hoop snel op een duel met peyman versus??

Edit:crew realitynet.nl
« Laatst bewerkt op: 21-03-2005, 01:14:01 door mapel »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 3
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2005, 01:43:29 »
Welkom to the world of forum  ::ohno::

Ik ga op de slijmcursus..Misschien wordt ik dan popie op een forum  ::joehoe::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 3
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2005, 09:20:33 »
Hij wordt steeds hysterisch als Gijs en Evi of Ranger in de buurt komen. Why the fuck riep ie "liesje"toen die koeien aankwamen??

HIj riep: Holy shit, als je goed luistert.
Who’s got the sweetest disposition?